Postřelená husa = mechanik z autorizáku Fiat se ozval? Chápu, tyhle informace ti berou kšefty
Taky jsem kdysi byl naivní a myslel si že autorizák = kvalita a připlácet za garančky kvůli záruce má smysl. Nemá. Když došlo na reklamace tak vyfakovali a bez prostředků na vymáhání nazdar (= mít prachy na znalecký posudky a soudní spor který může trvat roky, po tu dobu nemůžeš auto používat = musíš mít i na další auto kterým budeš jezdit, po letech to z nich možná vytřískáš včetně úroků, ale po ty roky ti to váže dost prostředků, drtivá většina lidí na to nemá - a na to se hraje, zamítat i oprávněné reklamace se autorizáku vyplatí)
Osobní zkušenost - mechanici tam jsou lemplové který se jinde nechytí, podle toho vypadá práce. Drahá hodinovka je proto, že platíš kravaťáka kterej ti uvaří kafíčko. Podobně materiál, olej v ceně 100,- za litr ti s úsměvem prodaj za 800,- a věší ti bulíky na nos kecama o profi kvalitě.
Jeden příklad z autorizáku Fiat: po výměně čepů řízení (po 30kkm, reklamace zamítnuta "to je silnicema") volant nakřivo - reklamováno, blbeček to vyřešil přesazením volantu na tisícihranu (!), u toho dojebal kroužek pro airbag, reklamováno, zase reklamace zamítnuta "běžné opotřebení". Tak asi tak a mohl bych pokračovat, např. výměna brzdový trubičky, ohejbal to kombinačkama = proštípanej plastovej potah trubky, pak to samozřejmě rezlo.
Práce na autě i průměrnej kutil zvládne líp a cenově to vychází líp i když si pořídí komplet vybavení i na jedinu akci. Zákonná záruka 2 roky platí bez dalších podmínek, za tu dobu se zásadní vady projeví, a prodloužená je beztak na nic, najde se klička pro kterou zamítnou. Garančky jsou tak předražený že servisem svépomocí za pár let máš fiannční rezervu abys koupil jiný funkční auto když ten slavnej kepl chcípne.
Jak v reálu funguje Fiat autorizák potvrzuje i Cimbo - taky jim jen sype prachy, nic neopraveno záruka nefunguje.
Tak zalez do servisu a pokud nemáš nic k tématu tak tady nezasírej forum