peta.smolik píše:Tak jsme ten tvůj motor včera řešili v práci já a dva fandové BMW a tak nějak sem vyslechl že ten tvůj motor nestojí za nic a pokud si za to auto dal 140 tak tě natáhli a to pořádně... Nepleť si pojmy s dojmy ty nemáš systém podobnej TDI páč ty máš ještě vstřikování do předkomůrky a proto ten zvuk byl tak surovej... A já na tvým místě bych to moc netunil páč aby ti pak zbyly zlaťáky na opravu motoru kterej v tvým autě moc povedenej není spíš teda jde o jeden z nejhorších dieselů od BMW vůbec
nikdo me nenatahl, nechapu proc si za paradni stav nepriplatit a tak same nechapu jak nekteri lidi (pozor, tim nijak nemyslim tebe! - vseobecne) porad resi nejakou cenu, km atd, pritom ja na cenu kakam a na kilometry taky... radsi zaplatim o par tisic vic za auto ve skvelym stavu nez dat 110tisic za pohnileho hajzlika, pomuchlany plechy, podreny plechy do kteryho budu jen a jen sypat penize...
todle je podle me jen o pristupu cloveka... jsou 3 typy lidi
1. typ je takovy ze chcou super auto za co nejnizsi cenu, ale neuvedomuji si ze auta za nejnizsi cenu jsou zhuntovany a prijdou te na velke opravy, ale je pravda ze usetri pri koupi 20tisic, ale dalsich 80tisic do toho nasypou aby mohli jezdit
2. typ radsi koupi stejnej typ auta za 200tisic nez koupit uplne stejny auto za 160tisic, ale pohnile, podrene, osoupane, to a to tam nefunguje atd.
3. typ koupi novy auto
No a k tomu motoru. To ze je nejhorsi diesel je jen blabol... je to perfektni motor a je to jen takova ta pomluva, protoze tam odchazi cerpadlo, ktere te vyjde na 20tisic... jinak motor je perfektni. Vetsina rika ze 110kW (common-rail) je daleko lepsi, ale v cem? Ze ma 10kW navic nebo snad ze je kultivovanejsi nebo ze je novejsi? Vubec... jsou to jenom a jenom "ubohe" keci lidi co si koupili BMW a jezis po tydnu tam odeslo cerpadlo a okamzite rikaji to je ten nejhorsi motor, jenze kdyz kupujes ojetinu tak z 50% se prodava kvuli nejaky chybe, takze musis pocitat s tim ze to nejdrazsi budes muset vymenit
A ver mi, ze pokud ti v 110kW odejdou vstriky tak je to daleko horsi problem nez cerpadlo u 100kW - odchazeji moc rady
Ja osobne bych 110kW nechtel... (mohl jsem ho mit, stejne jako jsem mohl mit 330d, ale bylo pomuchlane, osoupanej, pohnile a dokonce bych usetril i 10tisic, ale lepsi stav u me vede). Nicmene, resit tady ze je to nejhorsi motor nebo neco takoveho je trochu mimo misu, u kazdeho motoru ti muze cokoliv odejit tak ze se z toho penezne po.eres
Proste spekulovat o tom ze je to nejhorsi motor je trochu dost mimo misu... jasne 30d R6 je daleko lepsi, ale 20d R4 neni vubec spatnej motor a nemam duvod rikat ze je spatnej, kdyz me zatim nikdy nezklamal a mam z nej radost a slape jak hodinky
ver ze to jsou jen pomluvy na ktere da jen pitomec
straki píše:Ve čtvrtek po cestě z práce jsem potkal celkem pěknou 330d a tak nějak sme se začli nahánět až na jednech světlech se nám podařilo seřadit vedle sebe a jak blikla zelená tak můj puňťas vedl do tý doby dokud jsem tam nekopl 4-tku to mne pak dohnal a následně předjel když jsem tam kopal 5-tku. to je to tak blbý na rozjezd že 3-litr nedokáže vyhrát start s 1,7???
Vím že je to těžší auto ale má to skoro dvojnásobnej výkon tak by to snad mohlo jet líp i na rozjezd ne???
I když jsme dojížděli světla kde z červený blikla oranžová tak jsem se na něj celkem dost dlouho lepil než mne ujel.
p.s: gumy nešli ani jednemu do smyku ale oba jsme jely naplno
si veris, mozna mel tak ctvrt plynu... 330d ma 200koni +- (FL) a kroutak kolem 400Nm (strilim od boku, nechcou se mi hledat parametry) a ver ze kdyby slapnul na plyn tak mu sedne prdel na asfalt zakouri se za nim a je v prdeli
kroutici moment dieselu dela svoje s vykonem
i ja s "pitomym" 20d na jednicku a dvojku ujedu HGTcku, tak nevidim duvod proc by 330d neujela 1.7