1,4 T-Jet
Moderátor: peta.smolik
Re: 1,4 T-Jet
Mám lpg a měním po 30 a vydrží to NGK IRIDIUM LASER
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
- Reklama
Re: 1,4 T-Jet
Tak jsem si prohledl novy cenik Tipa po faceliftu a jen jsem si potvrdil ze jsem opravdu o nic neprisel a jsem rad ze jsem koupil jeste starsi verzi s 1.4 T-Jet. V nabidce v benzinu pouze zdechly litrovy trihrnek za nesmyslne prestrelenou cenu. Nevim komu to chteji za tyhle penize prodavat. To ze to ma nesmyslny asistenty, LED svetla, digitalni pristrojovku a podobny zbytecnosti asi potencialni zakaznici, kteri chteji jednoduche auto za dobre penize moc neoceni.
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
Re: 1,4 T-Jet
To Bystro: Mám to s továrním LPG úplně stejně. Problém se startem jen při velkém výkyvu teplot. Jednou zhasne, pak už ok. Například v -18 v Harrachově naprosto bez problémů napoprvé. Fičura se spojkou je fajn, také ji občas pár vteřin podržím a evidentně mu to pomůže, aby nespadly otáčky.
Re: 1,4 T-Jet
Ja to vyřešil tak, že tankujou 98 po cca 1000km a naliju 10ml Winns stabilizátor benzinu. Jak se rozhne kontrolka rezervy zase opakuji a pořád dokola a startují pořád bez problémůPajinex píše: ↑22 úno 2021, 20:01 To Bystro: Mám to s továrním LPG úplně stejně. Problém se startem jen při velkém výkyvu teplot. Jednou zhasne, pak už ok. Například v -18 v Harrachově naprosto bez problémů napoprvé. Fičura se spojkou je fajn, také ji občas pár vteřin podržím a evidentně mu to pomůže, aby nespadly otáčky.
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: 1,4 T-Jet
VIF
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: 1,4 T-Jet
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: 1,4 T-Jet
Loni v srpnu mi odešla lambda sonda pod výfukovými svody v servisu mi na záruku vyměnili obě lambdy. No a od té doby jsem nezaznamenal jediný problémový start.
Je úplně jedno, jestli je mínus dvacet nebo třicet ve stínu .... dokonce jsem několikrát natankoval benzín od méně renomované značky ( Euro oil, Robin oil ) a nic se nedělo. Před výměnou sond, by mi po natankování těchto benzínů vyskočil motor z uložení. Samozřejmě pořád do paliva přidávám aditivum VIF, ale to jsem přidával vždycky.
Takže je docela možné, že některé série našich vozů byly osazeny vadnou šarží lambda sond, které právě tyhle problémové starty dělaly.
Je úplně jedno, jestli je mínus dvacet nebo třicet ve stínu .... dokonce jsem několikrát natankoval benzín od méně renomované značky ( Euro oil, Robin oil ) a nic se nedělo. Před výměnou sond, by mi po natankování těchto benzínů vyskočil motor z uložení. Samozřejmě pořád do paliva přidávám aditivum VIF, ale to jsem přidával vždycky.
Takže je docela možné, že některé série našich vozů byly osazeny vadnou šarží lambda sond, které právě tyhle problémové starty dělaly.
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2018
Red Amore
Red Amore
Re: 1,4 T-Jet
Jestli bereš jako méně renomovaní značku euro oil tak to o tom nejspíš něco víš
Provozovatelem EuroOil je Čepro, které dodává paliva do 75% sítě v čr
Jinak lambdy jsem vyměnil také a nic... Základním problémem TJetu je jeho originální mapa, ktera strašlive obahacuje směs a upravuje předstih při studeném startu tak, aby co nejrychleji ohrala kat a EU byla spokojená.
Jinak lambdy řídí motor az se zahrejou, do Te doby je motor řízen prednastevenou mapou v ECU....
Jen aby si věděl
Provozovatelem EuroOil je Čepro, které dodává paliva do 75% sítě v čr
Jinak lambdy jsem vyměnil také a nic... Základním problémem TJetu je jeho originální mapa, ktera strašlive obahacuje směs a upravuje předstih při studeném startu tak, aby co nejrychleji ohrala kat a EU byla spokojená.
Jinak lambdy řídí motor az se zahrejou, do Te doby je motor řízen prednastevenou mapou v ECU....
Jen aby si věděl
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: 1,4 T-Jet
Spíš ochuzuje - vysokou teplotu spalin má chudá směs...
Do ohřátí lambdy jede podle mapy, ale tipnul bych že tam budou adaptace a s vadnou lambdou se můžou adaptace vytvořit špatně, pak to může dělat hokej i po startu..
Do ohřátí lambdy jede podle mapy, ale tipnul bych že tam budou adaptace a s vadnou lambdou se můžou adaptace vytvořit špatně, pak to může dělat hokej i po startu..
Re: 1,4 T-Jet
No jelikož to po startu smrdí jak na benzínce při tankování tak rozhodně obohacuje
Ale to je vcelku jedno...
Lambdy jsem měnil a změna zadna, dával jsem origo Bosch, na lpg už mám přes 50000km....
Je to celé prostě tím, že se benzin "kazí" degraduje když jezdim pouze na benzín který vyjedu za týden není žádný problém....
Dokonce jsem udělal s kolegou i vypínač benzínového čerpadla aby mi ho pořád nehonil přes listu a ještě se navíc neohrival... 5mesicu jsem laboroval a hledal a nastavoval, 2 tjety oba stejne problémy
Ale to je vcelku jedno...
Lambdy jsem měnil a změna zadna, dával jsem origo Bosch, na lpg už mám přes 50000km....
Je to celé prostě tím, že se benzin "kazí" degraduje když jezdim pouze na benzín který vyjedu za týden není žádný problém....
Dokonce jsem udělal s kolegou i vypínač benzínového čerpadla aby mi ho pořád nehonil přes listu a ještě se navíc neohrival... 5mesicu jsem laboroval a hledal a nastavoval, 2 tjety oba stejne problémy
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: 1,4 T-Jet
Buďto zkoušejte a laborujte a nebo zkuste využít mnou nabídnuté řešení, které vás bude stát 160kc za lahvičku Winss Fuel stabilizer, který Vám vydrží na 250L benzinu...
Jak jsem psal výš rezerva-natankovat za 250kc 98oktan,pridat Winss a po rozsvícení rezervy opakovat a stále dokola funguje to... Alespon pro 2 TJety
....
Najedu cca 2500km měsíčně, benzin tedy tankuji 2x v měsíci
Jak jsem psal výš rezerva-natankovat za 250kc 98oktan,pridat Winss a po rozsvícení rezervy opakovat a stále dokola funguje to... Alespon pro 2 TJety
....
Najedu cca 2500km měsíčně, benzin tedy tankuji 2x v měsíci
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: 1,4 T-Jet
"chudá směs" by spálila katalyzáror - to len na okraj. Pri katalyzátorových motoroch je veľké riziko aj vyjazdiť do prázdnej nádrže.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: 1,4 T-Jet
Bych se nedivil, kdyby v rámci ekologie to bylo nastavený "co nejdřív zahřát kat" za cenu jeho vypalování Jen další kurvítko k chytrýmu dobíjení, start-stopu, bezolovnatýmu pájení a jinýma píííp...
Smrad benzínu ukazuje na bohatou směs (nebo se zahřívá kat??), teplota spalin pro ohřátí katu zase na chudou... Jen střílim od boku..
Zlatý míň "eko" motory euro4.. Ovšem řekl bych že celkově vychází líp než ty moderní... Těžko čekat od moderního auta plnýho píííp nebo dokonce elektromobilu běžnou životnost 20 let..
Jsem pro VIF, + pro plynaře benzín bez biosložek. VIF funguje i jako stabilizátor paliva.. Do pily mám benzín s VIF v 5L plastovým kanystru i přes půl roku a s chodem neni problém (olej míchám až před řezáním-nechat namíchaný půl roku je přímá žádost o zadření)
Smrad benzínu ukazuje na bohatou směs (nebo se zahřívá kat??), teplota spalin pro ohřátí katu zase na chudou... Jen střílim od boku..
Zlatý míň "eko" motory euro4.. Ovšem řekl bych že celkově vychází líp než ty moderní... Těžko čekat od moderního auta plnýho píííp nebo dokonce elektromobilu běžnou životnost 20 let..
Jsem pro VIF, + pro plynaře benzín bez biosložek. VIF funguje i jako stabilizátor paliva.. Do pily mám benzín s VIF v 5L plastovým kanystru i přes půl roku a s chodem neni problém (olej míchám až před řezáním-nechat namíchaný půl roku je přímá žádost o zadření)
Re: 1,4 T-Jet
Uz jsem to tady psal. Ty motory nastaveny na nejnovejsi eko normy si zjevne s LPG moc nerozumi. Lidi kteri resi problemy pri provozu Tipa na LPG je celkem hodne. To ze Fiat prestal original LPG do Tipa davat asi melo taky svuj duvod.
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
Re: 1,4 T-Jet
Prdel je, že na LPG nastartuje i při 5stupnich... Mam neorigo zástavbu A. E. B. A a po stisknutí tlačítka při startu můžu nastartovat i studený motor na LPG, zkoušel jsem jednou když už to na ten benzin nestartovalo ani na po 6te...
Nemuze za to LPG ty auta nestartuji ani na benzín když tam je víc jak 3tydny...
Nemuze za to LPG ty auta nestartuji ani na benzín když tam je víc jak 3tydny...
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V