Stránka 4 z 4

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 21 úno 2009, 23:18
od bigben.m
ANO , ANO - mýlím se!!! Je to s lambdou naopak!!!Omlouvám se! :oops:

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 21 úno 2009, 23:22
od punto55
Jaký by měl být odpor na snímači teploty nasávaného vzduchu při teplotě kolem 0 stupnů.Já jsem naměřil 9,5 Kohm a napětí na smímač jde 4,8V

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 22 úno 2009, 12:06
od Graun
punto55 píše:Jaký by měl být odpor na snímači teploty nasávaného vzduchu při teplotě kolem 0 stupnů.Já jsem naměřil 9,5 Kohm a napětí na smímač jde 4,8V
Nevim jak u MK1, ale pro MK2 ma byt 5,9kOhm/0°C, 2,5kOhm/20°C, 0.6kOhm/60°C
Dulezite vsak je, zda se meni odpor pri zmene teploty (foukej na to fenem a sleduj zmeny).

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 01 bře 2009, 22:10
od punto55
Tak včera a dnes jsem najezdil 200 km včera 70km a dneska 130km a spotřeba 6L.Tak už to bude asi dobrý.Jen jsem od výměny lambdy měřil snímač teploty vzduchu a odpor zapalovacích cívek,od té doby má auto lepší zátah a i spotřebu.Asi tam byl někde špatný kontakt.

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 01 bře 2009, 22:19
od mafi
super :wink:

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 02 bře 2009, 16:50
od Graun
Ja Ti rikal, ze se to upravi :D Ale neboj, zase se neco objevi jinde (nechci byt spatnym vizionarem, ale holt je to u starych aut takto), je treba se s tim bud smirit nebo si koupit nove auto :lol: