Stránka 4 z 4

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Napsal: 12 kvě 2010, 21:35
od Alda
Petr1968 píše:A já se dočetl,že ta druhá lambda za katem pouze indikuje stav katalyzátoru. Nic víc. To by potom mohla být 1 lambda a za katem ,ne před. Punto jede s odpojenou druhou lambdou úplně normálně.Před katalyzatorem jde o regulační sondu a za katalyzátorem o diagnostickou sondu
"Napsal bych e-mail do Fiatu,že tam dávají zbytečnou součástku. Budou rádi,ušetří"

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Napsal: 12 kvě 2010, 21:47
od Petr1968
Psal jsem snad,že je zbytečná? Je pouze indikační. (druhá lambda)

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Napsal: 12 kvě 2010, 21:50
od Alda
Petr1968 píše:Psal jsem snad,že je zbytečná? Je pouze indikační. (druhá lambda)
Jen a pouze jsem citoval Tebe, MarekP přece taky nepsal že je váha vzduchu zbytečná...ale nechme toho spamování...

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Napsal: 12 kvě 2010, 21:52
od Petr1968
Tak ,tak. Všechno co neslouží zisku je zbytečné. :mrgreen:

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Napsal: 21 lis 2010, 13:33
od MarekP
Opět rozvířím téma Váha vzduchu. PO dvou letech ježdění s odpojenou váhou jsem ji nakonec dal novou. Důvod byl jednoduchý. Při jezdění po městě tam jde moc nafty a Multa divně poškubávala. Po připojení i té špatné vše zmizelo. Dal jsem tam tedy novou váhu. 1. to jede 2. spadla spotřeba 3. motor se celkově zklidnil.

Resume......do doby kdy člověk jezdí převážně mimoměsto se žádný zásadní rozdíl nekoná, problém nastává při jízdách po městě.

M.

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Napsal: 12 pro 2010, 14:51
od fryschman
Měnil jsem váhu vzduchu na jaře, neuvěřitelná změna chování motoru co do tahu a živosti.

Jezdil jsem s vadnou a do táhlého kopce jsem to málem nevyjel ani na dvojku, už jsem uvažoval, že vyběhnu a dotlačím to nahoru.

Je to drahá ptákovina ale výměna je naprosto banální záležitost. Lepší než žhavičky :-D.

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Napsal: 12 pro 2010, 19:50
od bikus
V rámci výměny naftového čerpadla jsem objednal i novou váhu, protože jsem jezdil půl roku s odpojenou. Zase takový pokrok oproti odpojené váze to není, snad jen že se motor lépe sbírá od volnoběhu, a šlape na volnoběh líp v zimě po nastartování. To už tu někdo napsal, takže souhlasím. Nechám to rok, jak mi bude vycházet spotřeba, ale už jsem někde psal, že dosud s odpojenou jsem jezdil do 6,0/100, takže žádná hrůza. Nechci polemizovat o tom, jestli jsem měl váhu kupovat, nebo ne. Motor byl vymyšlený s ní, tak asi ví proč. Jenom bych rád vyzdvihl Fiata za to, jak dobře má nastavený "defaultní" režim. Nejsem si jistý, ale třeba s koncernovým autem by se podle mě od moře v nouzovým režimu dojet nedalo...