Stránka 4 z 6

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 11 úno 2009, 21:39
od slavek311
slavek311 píše:
petr123 píše:POMOC UŽ MĚ TO ZAČÍNÁ SR.T :twisted: :evil: :?: Teď jsem byl jen na nákup. Vrátím se k autu nastartuji a co nevidím pod autem je cca 1dcl chladící kapaliny... včera mi na servisu tvrdili, že to nikudy neutíká...

Kdyby bylo prdlý těsnění pod hlavou tak to zasr..ou kapalinu nemám pod autem nebo jo??? Zase to teklo jako by od topení... je to asi blbost, není na chladící soustavě přepad??? :?:

každá rada drahá... HELP HELP... :twisted: :evil: :roll: :?: :!:

Předem všem děkuji

může to být z topení,ale také z vodní pumpy,když je špatná(pumpa),tak to vytéka z takové dírky,to proto,aby to neteklo do motoru.
Pokud auto není moc mokré,dá to zkontrolovat vizuálně(kapání z dírky vodní pumpy)

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 16 bře 2009, 22:25
od petr123
:oops: :cry: Ahoj všem, jsem tu zase se stejným problémem... měsíc to jezdilo, neubyla ani kapka, ale dnes jsem zjistil, že je to asi 1 cm pod minimem, dolil jsem a nechal nastartováno a voda mizela a mizela... je možný aby to sežralo za 10 minut cca 2 deci.. Zase tak trochu kapala kapalina spoza olejevý vany..neumím to blíže specifikovat.. help...
Mám strach když nechám udělat těsnění, že to bude pořád utíkat.

jj, Kdybych měnil těsnění tak jáký mám použít?? nebo v tom neni rozdíl..

Díky za rady... :) :D

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 17 bře 2009, 20:11
od karelsoucek
Nevím, jak vypadá tvůj motor, ale u MK1 by to mohlo také téci kolem ocelové trubky za svody výfuku, která jde k čerpadlu. Je tam gumový kroužek a většinou je ztvrdlý.

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 03 dub 2009, 20:22
od palo.c
ked som si precital vase skusenosti tak by som vas rad poprosil o radu, mam MK 2 a ked mam studeny motor tak je voda v nadobke medzi riskami no ak otvorim nadobku tak mi vyskoci tak asi o dva centimetre, dik za radu :(

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 04 dub 2009, 13:50
od mafi
za chodu motora sa nikdy neodporuca otvarat nadobku ,pokialnechces mat horucu zmes na tvari

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 04 dub 2009, 14:07
od jani
karelsoucek píše:Nevím, jak vypadá tvůj motor, ale u MK1 by to mohlo také téci kolem ocelové trubky za svody výfuku, která jde k čerpadlu. Je tam gumový kroužek a většinou je ztvrdlý.
caw nemas nahodou foto ako vyzer a ten gumovy kruzok? lebo ja mam olejovy filter mokry (spodok) a vzdy mam mensiu mlaku pod autom a nad filtrom je trubka ktora ide pravdepodobne do cerpadla,este som to neriesil preto sa pytam skor :D

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 04 dub 2009, 15:24
od waterford26
:wink:
petr123 píše::oops: :cry: Ahoj všem, jsem tu zase se stejným problémem... měsíc to jezdilo, neubyla ani kapka, ale dnes jsem zjistil, že je to asi 1 cm pod minimem, dolil jsem a nechal nastartováno a voda mizela a mizela... je možný aby to sežralo za 10 minut cca 2 deci.. Zase tak trochu kapala kapalina spoza olejevý vany..neumím to blíže specifikovat.. help...
Mám strach když nechám udělat těsnění, že to bude pořád utíkat.

jj, Kdybych měnil těsnění tak jáký mám použít?? nebo v tom neni rozdíl..

Díky za rady... :) :D
ak ti ide z vyfuku biela para a na veku nalievania oleja mas male bublinky a a svetlo hnedy povlak tak mas v prdeli tesnenie..cekni si to

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 04 dub 2009, 15:24
od waterford26
mafi píše:za chodu motora sa nikdy neodporuca otvarat nadobku ,pokialnechces mat horucu zmes na tvari
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 05 dub 2009, 22:47
od petr123
waterford26 píše::wink:
petr123 píše::oops: :cry: Ahoj všem, jsem tu zase se stejným problémem... měsíc to jezdilo, neubyla ani kapka, ale dnes jsem zjistil, že je to asi 1 cm pod minimem, dolil jsem a nechal nastartováno a voda mizela a mizela... je možný aby to sežralo za 10 minut cca 2 deci.. Zase tak trochu kapala kapalina spoza olejevý vany..neumím to blíže specifikovat.. help...
Mám strach když nechám udělat těsnění, že to bude pořád utíkat.

jj, Kdybych měnil těsnění tak jáký mám použít?? nebo v tom neni rozdíl..

Díky za rady... :) :D
ak ti ide z vyfuku biela para a na veku nalievania oleja mas male bublinky a a svetlo hnedy povlak tak mas v prdeli tesnenie..cekni si to

Zdar... No tak para od vyfuku nejde... voda se nezraci, a povlak se tvori jen minimalne a to jen kdyz jedu cca 3 km.. kdyz ujedu vice km tak je to ciste jak slovo bozi :D . no v oleji voda neni, a ve vode neni olej....uz jsem z toho nanervy... v servisu mi rekli, ze to mam nechat bejt... Kazdopadne, az bude cas tak to vymenim.. Ale diky za radu... :idea:

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 23 čer 2009, 17:16
od trutan
mne zase posledne zacalo stekat cez predny naraznik voda, nie po kazdej,ale uz po dvoch jazdach a slhsom stati sa mi objavila voda pod autom, nepozeral som ci je hadica niekde praskal ci co, pred mesiacom som menil kvapalinu chladiacu. tiez mi to [potom urobilo ze vody tam bolo menej, dolial som, potom zrazu viac. este mam otazku-ten uzaver je obycajny,neni odvzudsnovaci?

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 23 čer 2009, 22:42
od xeromax
ludia neda mi nespytat sa dnes ked prsalo a prisiel som domov odparkujem auto a pozeram vsade mokro nielen pod autom ale uplne vsade :D

ok k veci mne sa ta voda tiez niekam straca, za dva tyzdne tak 1-1,5l ked je vonku chladno nechce to kurit a ked je teplo nechce fukat studeny a ventilator chladica sa mi roztoci aj pri 15*C po 15minutach, olej cisty, viditelne vytekanie nikde, len odvzdusnujem furt a dolievam, ked bolo este chladnejsie a rano som kuril teda snazil sa rucicke pekne hrabalo a chodila hore dole ako keby nevedela aku je motor teply, teraz ked je uz vonku teplo a chcem pustit studeny tak mi pusti sice chladnejsi ako je v aute ale od studeneho to ma poriadne daleko, co s tym

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 24 čer 2009, 00:27
od Anduril
na studeny vzduch potrebujes klimu. Topeni neni od toho aby chladilo.

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 24 čer 2009, 08:19
od xeromax
ked idem s klimou po meste tak sa citim ako keby som tahal tatru za sebou, a taky co klimu nemaju v lete robia co? pustia asi studeny a maju chladnejsie, keby to bolo len na kurenie tak by tam nebolo nastavenie teploty,

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 24 čer 2009, 09:05
od Anduril
To si delas srandu ne? :lol:
Mel sis koupit silnejsi motor, kdyz ti to nevyhovuje. Topeni je od toho, aby topilo, tedy vytvarelo teplejsi vzduch. Vzduch nasava z venku, cili jeho teplota zavisi na vzduchu okoli. Vzduch z venku je pote prohnan pres radiator, kterym proudi tepla voda z motoru. Nastaveni teploty tedy logicky ovlada imho pomer vdzuchu z venku a ohrateho vzduchu od radiatoru. Pokud mas klimu, ktera vytvari chladny vzduch, je do toho zapocteno jeste toto. Ale s obycejnym topenim vzduch neochladis - chladnejsi nez venku se ti muzna zdat proto, ze mas zapnuty ventilator, ktery vzduch rozproudi.
Ti co klimu nemaji, maji smulu a poti se..muzou si udelat pruvanovou klimatizaci ;)

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 24 čer 2009, 11:44
od xeromax
ok v punte sa mozno neochladis v inych autach v pohode, ale to je ine co som chcel riesit, hlavna vec bola ta miznuca voda z chladenia, resp. nie dobre ohrievanie a chladenie motora, este som zabudol po odvzdusneni a doliati vody, pocujem pri rozbiehani zblnkot, pripada mi to ako keby to slo z motorovej casti pred spolujazdcom