Stránka 4 z 7

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 07 čer 2010, 22:50
od xeromax
posledny mesiac sa mi vyhadzuje chuba takmer kazde dva tyzdne, a uz to nieje viacej chyb ako byvavalo ale len jedna, z coho sudim ze bude zavazna. je katalyzator v r!t!??? dakujem za odpovede

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 07 čer 2010, 22:56
od SZTRAD
Muze a nemusi. Je treba posoudit lambdy. Funkce katalyzatoru se urcuje podle signalu lambdy za katem(predpokladam ze mas dve jinak by ti todle hlasit nemelo). Muze byt spatna. Je to castejsi zavada nez nefunkcni kat. I kdyz i to se muze stat zalezi na poctu kilometru.

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 07 čer 2010, 23:42
od xeromax
uz som to diskutoval zo spiritwolkerom, takze budem prehadzovat lambdy medzi sebou a uvidime co to povie, inak km mam 110tis

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 08 čer 2010, 00:21
od SZTRAD
To ti nepomuze.
Bud promerit oscilem nebo vymenit za jinou. Ony se ty signaly totiz srovnavaji vuci sobe.

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 08 čer 2010, 07:25
od Petr1968
Nebo s tím může klidně jezdit dál. Lambda za katem nemá na chod motoru zásadní vliv(nebo vůbec žádný)Alespoň u Fiatu Punto ne

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 08 čer 2010, 12:32
od xeromax
no rozdiel tam nieje žiadny akurát mi vadí kontrolka

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 08 čer 2010, 13:20
od Petr1968
Přelep ji černou páskou :mrgreen:

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 08 čer 2010, 21:26
od xeromax
to sa nehodi

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 19 kvě 2011, 21:02
od racer
Zajímalo by mě co všechno má vliv na to že se ta kontrolka rozsvítí (žlutá-stále). V manuálu píšou tohle ,, signalizuje poruchu v zapalovacím a palivovým systému,, to je hodně obecný, chtělo by to něco přesnějšího (nejlíp kompletní souhrn). Taky mě svítila, motor nešel do otáček, vibrace, jako by běžel na 3 válce. dost to cukalo. Vystříkal jsem všechny konektory kontaktolem, kromě konektorů lamda sond- ty jsem jenom vysušil. Pomohlo to a motor běžel normálně a po pár km zhasla i ta kontrolka. Ted zhruba po 100 km kontrolka sice nesvítí, ale chlastá to jako duha (dle PC 10l město; 7l okrsky, předtim 7l a 5l) a někdy při malých otáčkách nebo volnoběhu to trošku cuká, ale nic extra. Na diagnostiku nejdu, vyhozený prachy stejnak to bude hlásit p...y. To že to trošku cuká (za studena i za tepla) by mohlo bejt zapalovacíma kabelama (na svíčkách už nejdou zacvaknout-nedržej- spíš tam jsou jenom položený-je to tak už dlouho a chovalo se to slušně). Ale ta spotřeba větší o 2-3 l to už kabelama bejt nemůže. Čidlo teploty funguje (teplota vyleze po 4km na 90°), Jediný co by podle mě mohlo dělat takovej apetit je lamda. Jsou tam 2. Nebo se tam nastavil při tom jak svítila EOBD nastavil nákej debilní program a zaboha se to nechce vrátit do normálního režimu i když už to nesvítí. Bez čidla otáček by to nešlo pomalu ani nastartovat a ostatní čidla maj význam 00 prd, 3 litry podle mě nedokážou.

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 19 kvě 2011, 21:11
od Smrťák
Tak ty lambdy prohoď. Ta druhá je stejně k ničemu

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 19 kvě 2011, 21:44
od racer
prohodit je právě nemůžu páč jsou tam totálně zažraný a nejdou povolit. Kdybych trošku přitvrdil, tak by šly, ale tim bych je bud odpravil a nebo bych ukroutil kat.

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 19 kvě 2011, 22:03
od Smrťák
Stejně je vadná lambda. Ta první

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 19 kvě 2011, 22:21
od racer
to asi jo no. uvidíme, chvilku pojezdíme a pak se uvidí. třeba to nahodí nákej lepší program

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 20 kvě 2011, 14:12
od kkristian
Chalani vsetci tu pisete o 2 lambdach, ja mam punto 2 r.v. 2000 a mam len 1 lambdu pred katalyzatorom. Teraz som menil prasknute zvody za druhe, tam boli 2 otvory na lambdu, ten druhy som musel zaslepit...
Nerozumiem tomu, ze podla coho sa davali 1 alebo 2 lambdy?

Re: Kontrolka EOBD

Napsal: 20 kvě 2011, 19:16
od racer
ta druhá se dávala pozdějc, někdy koncem roku 2000, současně se začalo dávat i čidlo polohy vačkovýho hřídele, všechno je to kvůli emisím, o něco lepší spalování, ale rozdíl je minimální, celkovej efekt odhaduju tak na 2 %. ale myslim že od tý doby má punto vyšší euro normu. Takže když si ten druhej otvor zalepil tak je to v pohodě. Důležitá je hlavně ta před katem. ta druhá to jenom trošku doladí (ale opravdu jenom o chlup). přesnou funkci tady už někde někdo vysvětloval. Taky zasupluje v případě výpadku tý první, ale né na 100%.