Stránka 4 z 4

Napsal: 15 lis 2007, 21:24
od Pun-to
dedo.miki píše:Taká poistka v schémach sa nenachádza ,preto nevieme či ju tam nedal niekdo dodatočne. Tu sú schémy:http://dedo.miki.szm.com//fiat%20punto.htm
Problém těch schémat je že jsou na Punto 93 originál Ital. Tyhle pojistky se dávaly až do novějších a jen pro některý regiony, proto v těch schématech nejsou zakreslený.
Já mám třeba Francouze 95 a tam nejsou, ale jiný 95 je maj.
Tolik na vysvětlenou :wink:

Napsal: 15 lis 2007, 21:40
od Pun-to
Tak sem si dal tu práci a našel ti to :D

A. Vstřikování (30 A)*
B. Zapalování (40 A)*
C. Pozice pro přslušenství (50 A)
D. Přídavná pojistková skříňka (80 A)
E. Antiskid (60 A)
F. Přídavný elektrický ventilátor chladiče (pouze u provedení TD) (30 A)
G. Elektrický ventilátor chladièe (30 A) (40 A)**

(*) U provedení TD - jistí žhavení (60 A)
(**) U provedení s klimatizací a provedení s dieselovým motorem

A znova ti opakuju odpoj řídící jednotku a změř to znovu.
:wink: A jestli to nepomůže tak odpoj altík jak už ti taky někdo radil. :wink:

Napsal: 15 lis 2007, 22:24
od Vencapunto
Co je to Antiskid? :shock:

Napsal: 15 lis 2007, 22:57
od Pun-to
Asi ABS, to je opsaný z dílenskej příručky :D

Napsal: 16 lis 2007, 06:27
od Davids
Pun-to píše:Tak sem si dal tu práci a našel ti to :D

A. Vstřikování (30 A)*
B. Zapalování (40 A)*
C. Pozice pro přslušenství (50 A)
D. Přídavná pojistková skříňka (80 A)
E. Antiskid (60 A)
F. Přídavný elektrický ventilátor chladiče (pouze u provedení TD) (30 A)
G. Elektrický ventilátor chladièe (30 A) (40 A)**

(*) U provedení TD - jistí žhavení (60 A)
(**) U provedení s klimatizací a provedení s dieselovým motorem

A znova ti opakuju odpoj řídící jednotku a změř to znovu.
:wink: A jestli to nepomůže tak odpoj altík jak už ti taky někdo radil. :wink:
Ja jsem nechtel do te ridici jednotky moc jebat, kabely co tam vedou jsou nejak polepene izolackou a cele je to takove nejake NO SERVIS ;-) jinak kdyz tu 80A vytahnu tak mi nejdou sterace, radio, hodiny na hore, myslim ze ani dalkovy central. Jinak dik moc, za seznam pojistek, alespon uz vim, ze to fakt nekdy nekde nekdo v aute mel. Jo a jeste, kdyz odpojim ŘJ, a klesne to, tak je jako hotova ???

Napsal: 16 lis 2007, 07:29
od Pun-to
Bodejď by to šlo když tou pojistkou odpojíš celou pojistkovou skříňku pod palubovkou :)

To omotání kabelů je jen bandáž toho se neboj.
Jestli ta spotřeba spadne po odpojení počítače tak je v háji, ale většinou se to dá opravit.

Napsal: 16 lis 2007, 07:40
od Davids
Pun-to píše:Bodejď by to šlo když tou pojistkou odpojíš celou pojistkovou skříňku pod palubovkou :)

To omotání kabelů je jen bandáž toho se neboj.
Jestli ta spotřeba spadne po odpojení počítače tak je v háji, ale většinou se to dá opravit.
No zkusim kdyz pocasi dovoli, je na to nejaka finta jak to odpojit tu ridici jednotku, jako myslim tim jak v ni drzi ten kabel, je tam myslim nejaka blbost na zacvakavani,ne?

Napsal: 16 lis 2007, 16:30
od dedo.miki
Tak ked máme zistené,že to vedie do poistkovej skrine a poistky si už vytahoval a nič ,tak si asi zabudol na relátka .Tak isto vytahovať a sledovať kedy ti ten odber padne.Odber by asi tak zodpovedal cievočke v relátku.

Napsal: 10 dub 2008, 00:46
od Bamower
cive vyresils to..?? Ja sem tenhle 4strankovy prispevek ted docetl - poprve,

vostry no...