Stránka 4 z 5
Napsal: 28 říj 2008, 14:25
od R.J.
ok ale modra je ak sa nemýlim na hlinikové hlavy a červená je na zliatinové hlavy a vžiednom prípade nemiešat
a čo sa týka tych čiastočiek čo máš v nádobke tak tie by maly vyplavit von ked to vypustiš a ak budes davat novú nemrsku tak mozeš to najprv prepláchnut čistou vodou
Napsal: 28 říj 2008, 18:01
od jani
ja som menil asi pred 2 tydznami chladiacu-nemrznucu 4,6 litra sa zmestilo ako je aj predpisane u 1.2 8V a ruzovu som daval taku som ta mal.
chladící kapalina
Napsal: 28 říj 2008, 20:35
od mad mike
ohledně barev bych se moc neřídil. směrodatné je jestli je ta kapalina určena pro hliníkové nebo litinové motory. nedávno jsem hledal kolik stojí předepsaná Paraflu a to jsou teda pálky, nicméně v mototechně mi nabídli kapalinu Starline za 90kč/L pro hliníkové motory(jenže je to starline
) srovnatelná kapalina pro hliník je Sheron G48 použitelná i do našich benzínových vozů. pro diesla používám Sheron antifreeze Stabil
ohledně mísitelnosti: píšou, že všechny kapaliny na bázi etylenglykolu jsou vzájemně mísitelné. nechci kecat, ale myslím tedy že i s Paraflu. jak je uvedeno výše je nejlepší nalít kapalinu komplet novou. já jsem navíc před výměnou u Tipa, prolil systém 2l destilky a tím vypláchl trochu zbytkového bordelu
Napsal: 08 lis 2008, 18:31
od Plecháč Tony
Mam takovej otázek trošku mimo. Jak je na MK1 ten odvzdušňovací ventil na hadici k topení, tak ten by měl jít asi normálně vyšroubovat a zašroubovat,co? Já jen že ten muj se pořád točí,ale nevylejzá a když to zase dotahuju zpět tak se stačí jen třeba trochu otočit a musim chvíli zkoušet, dokud nenajdu polohu, v jaký to neteče. To asi neni normální,co? Co s tim?
Napsal: 08 lis 2008, 18:56
od Ladis
"Plecháč Tony" Řekl bych že máš stržený závit. Zašroubovám se dotáhne šroubek na kuželové sedlo a tím se utěsní odvzdušňovací dírka. Vidím to na návštěvu vrakoviště a koupení hadice včetně toho plastového šroubku.
Napsal: 12 lis 2008, 17:38
od Plecháč Tony
A ještě jedna taková otázečka. Kolem čidla teploty (to co snímá teplotu pro přístrojovku) mi trošku prosakuje voda. Vždycky je to okolo trošku mokrý. Nemá pod tím čidlem být nějaký těsnění, nebo to má bejt hodně na fest dotažený?
Napsal: 18 lis 2008, 16:32
od Plecháč Tony
A ještě jeden dotaz připojuju k tomu předchozímu. Ten odvzdušňovací ventyl na tý hadici je plastovej a ten závit v tý hadici je z čeho? Nechci to zbytečně vyšroubovávat, když to zrovna neteče...Viděl jsem teď něco hodně podobnýho na jedný Lancii a tam ten závit v tý hadici byl kovovej. Protože jestli to tak je, tak stačí vyměnit ten ventýlek a né celou hadici
Napsal: 18 lis 2008, 17:02
od Buchtič
Ten závit je čirou náhodou kovovej
Napsal: 18 lis 2008, 19:05
od Plecháč Tony
Super,takže strženej závit bude na tom plastovým čudlíku, pochybuju že by plastovej čudlík strhnul kovovej závit
Ten čudlík mam myslim náhradní.
Napsal: 18 lis 2008, 19:15
od Buchtič
A nebo tam místo dementního plastu dej normálně šroub. Tušim, že je to závit M5
Napsal: 18 lis 2008, 19:21
od JardaK69
Caute, ja bych potreboval nalit do sveho Puntika 55s (rok98) nalit fridex a nevim jak:(...chtel jsem rozpojit nejakou hadici dole, ale jsou tam takove sponky a nevim jak se rozdelavaji..a jestli jdou potom zase zacvaknout zpet, nebo je nejaký jiný návod jak na to???:(..
Napsal: 18 lis 2008, 20:57
od SpiritWolker
Mne na tej plastovej skrutke v servise Fiat(KE) odrtrhli hlavicku, zistil som to az vtedy ked mi zacala cez nu striekat chladiaca zmes, na skrutke je zarez a cez to tieklo, v servise v Ba tam dali kovovu skrutku s podlozkou a tesnenim. V KE mi aj zle odvzdusnili chladiaci system, cele to bublalo po nastartovani
alebo ked som zabrzdil tak to člupkalo.
Napsal: 18 lis 2008, 22:03
od Plecháč Tony
Buchtič píše:A nebo tam místo dementního plastu dej normálně šroub. Tušim, že je to závit M5
Ale zase když ti tam pak zatvrdne kovovej šroub, tak ho vyndáš hůř než plastovej
Napsal: 19 lis 2008, 17:08
od sparco86
ludia... jaky ma objem chladič na MKI 1,1 ? je to tiez tých 4,2 l ?
Napsal: 03 led 2009, 13:39
od SpiritWolker
mam pre vas hadanku
co mam naliate v chladici
a do kolko minus to je
na fakture z autorizovaneho servisu mam napisane ze to je Glycoshell Modry 3litre za 720sk
tato zmes je v aute uz asi 14 mesiacov a pred mesiacom som tam dolial priblizne 0,7 litra vody