Stránka 4 z 4

Napsal: 13 srp 2008, 14:58
od ygzo
Nie, nedtrnci. Sak dufam ze nejakych tych 2000km este zvladne. Ked mi to prdne v chorvatsku tak ja neviem. Ci su tam servisy po ruke a ci je to tam drahe alebo nie....?

Napsal: 13 srp 2008, 21:31
od 5-ko
Vymeň si to a máš to bez starostí. 1600 origo vo fiate, podľa čísla karosérie. Sice plastový, ale sedí.

S tým kovovým som sa naonanoval až až. Na kovovom vám nebude sedieť holender!!!! Pozor na to!!!

Napsal: 14 srp 2008, 07:05
od ygzo
No co teda, menit uz alebo cakat? Len ma zaujimaju skusenosti inych ci sa ta spojka kazi postupne alebo to zvykne prdnut zo dna na den.

Napsal: 14 srp 2008, 08:03
od Anduril
Muze se to pokazit ze dne na den, uz to tu nekdo psal.
Ja bych s tim asi nikam daleko nejezdil.. ale treba to vydrzi :lol:

Napsal: 14 srp 2008, 15:20
od ygzo
No, tak to predsa len vymenim. V servise ma presvedcili ze to proste ked uz ide tvrdo, ze to jednoducho zodrate je a ze neviem kedy to prdne.

U znameho co ma servis mi to spravi za cca 2500Sk a spojku ze da nejaku Starline za cca 2500 SK (to sa mi zda ale akosi malo, este som s nim nebol osobne na reci, neviem ci to je kompletna spojka, ci to nie je len lamela plus pritlacak????, lebo ja som videl najlacnejsie komplety za cca 4000 Valeo)

V original fiate 5000 spojka + 4000 praca.

Napsal: 21 srp 2008, 07:38
od ygzo
Tak to mam vymenene -> Nakoniec tam predsa len isla Valeo spojka pretoze ta lacna Starline nepasovala (180mm). Takze spojka 4700, praca 2500. Chodi to teraz krasne, ani to pomaly necitim, skoro som si na to nezvykol :D pretoze doteraz mi chodila velmi tazko, tak sa citim ako keby v inom aute :)

škubání auta PUNTO 1.2 16V

Napsal: 27 říj 2008, 14:09
od lenkaryska
Nevím jestli je to na výměnu spojky či ložiska a přítlačáku ale když sjíždím např. z kopce se zařazeným rychlostním stupněm a pak chci již opět přidát plyn tak se auto zaškube. Podotýkám, že samozřejmě to není až ve chvíli kdyby se již podřazovalo, zkrátka chci jen přidat na stejném kvaltu plyn. Napřed jsme zkoušeli vyměnit palivový i vzduchový filtr, vyčistit škrtící klapku ale stav setrvalý. Kolega fiaťák mě tvrdí, že to je vadný přítlačák nebo ložisko. Auto je ale při rozjezdech - naprosto normální a při tom škubání žádné zvuky neslyším. Motor na volnoběh a postupném přidávání plynu také nevykazuje nějaké prodlevy nebo mezery apod.

Re: škubání auta PUNTO 1.2 16V

Napsal: 10 úno 2009, 18:21
od Graun
Tak jsem po precteni vlakna ohledne vrzaveho pazvuku pri seslapnuti spojky a take neprijemne tezke seslapovani spojkoveho pedalu usoudil, ze by bylo vhodne vymenit ten hlavni spojkovy valec. Sliboval jsem si od toho, ze se ta tuhost timto vyresi, avsak to nedoslo ke kyzenemu vysledku. Nyni to nevrzalo, toto se objevovalo jen v lete, ale ta tuhost je stale dost vysoka.
Ten valec byl sice plastovy, ale nyni tam sel kovovy.

Ted mne ceka jen nechat vymenit to spojkove lozisko. Servisak mi sdelil, ze tu vymenu spojky nekdo odrbal a poradne nevycistil a nenamazal tu kluznou drahu pro lozisko a tudiz se to zadrhava (uz jsme to s tim koupili). Pujde to dolu a je nutno to udelat poradne.