Stránka 4 z 5

Napsal: 31 led 2008, 22:15
od Petr UL
Bamower píše:Ahoj, nevis na kolik to cely prijde a muzes mi poslat nejaky link na to tesneni, nevim presne jake to je, diky..
Cena 11.700 Kč včetně nových rozvodů + výměny náplní v origo servisu Fiat.

Dá se to prý pořídit ve Fiatu Auto Anděl v Praze do 10.000 Kč, ale mě spočítali v Ústí tuhle cenu.
Jestli by jsi to chtěl podrobně rozepsat na kolik která položka vyšla tak ti to mohu podle faktury rozepsat.

Pokud, ale budeš chtít koupit jen to těsnění pod hlavu a mít jistotu, že tam bude pasovat tak podle VIN ti to ve Fiatu objednají. Mě podle faktury stálo 996 Kč.

Napsal: 31 led 2008, 22:28
od Vasek176
Na fiat punto MK2 těsnění hlavy válců od firmy VICTOR REINZ za 171 Kč

Ztrata vody - hlava

Napsal: 26 úno 2008, 14:25
od Bamower
Ahoj, mam takovy problem, zacala se mi varit voda, tak sem to odvzdusnil a uz je to lepsi ale porad se nekde ztraci, do oleje ne, a dole netece z podvozku taky nic, byl sem v servisu a zmerili mi CO2 a nejaky uhliky ve vode a mam tam asi tak 3000% nad normal , tak mi rekl ze mam hnutou hlavu, nebo spatne dotazenou, nebo prdlou no, este z vejfuku mi jede bilej kour... :(

Napsal: 27 úno 2008, 08:57
od SHANE54
NO JO TO JE TESNENIE... SPALINY ABO OLEJ TI PRERAZAJU DO VODY :wink:

Napsal: 10 kvě 2008, 14:02
od Buchtič
Přesunuju svůj problém do lepšího tématu. Takže k mému problému: cca každých 14dní po dolití kapaliny se mi začně motor hřát, protože se kapalina ztratí. Když je dolito, tak ručička vyleze lehce nad 1/3, takže termostat?, ale otázka, zda to způsobuje i další problémy. V systému je velkej tlakt, po otevření víčka letí kapalina ven. Voda se do oleje nedostává a topení normálně topí.

Napsal: 10 kvě 2008, 14:26
od Snowfox
Kdyz mas zahratej motor tak je jasny ze ti vyleti voda po otevreni pretlakovyho vicka :-)

Napsal: 10 kvě 2008, 21:32
od Pun-to
Těsnění pod hlavou. Nebo hlava, ale spíš těsnění - bolest Punta kolem 100000Km

Přehřívání motoru Punto 75

Napsal: 29 kvě 2008, 16:18
od Ondra_cz
Ahoj, máme Punto ELX 75 s klimou, dotažené z Itálie. Při koupi se nám zdálo že se pomaleji ohřívá, tak jsme usoudili že je jen špatný termostat (že zůstává otevřený). Jenže když jsme termostat sundali, byl vykuchaný, prostě tam byl jen ten odlitek bez vnitřku.. dali jsme tam teda nový, jenže motor drží dost vysokou teplotu, mimo město to jde, ale ve městě se to prostě neuchladí. Zajímavé je, že se i pomaleji ohřívá, ale když už naběhne na provozní teplotu (dvě silé čárky uprostřed) tak stoupá stejnou rychlostí dál až k červenému poli. Zatím tomu pomáháme topením, ale je to děs. Vyměnili jsme i čidlo na ventilátor, to ale spíná až v červeném poli, kdy už má voda dost vysokou teplotu, zatím to řešíme tlačítkem na ventilátor.. Je možné že problém s přehříváním způsobuje vodní pumpa? Že by voda obíhala pomaleji a proto se motor přehřívá? Vysvětlovalo by to i pozdní spínání spínače ventilátoru.. Na těsnění to nevypadá, v oleji není voda, ve vodě není olej a z výfuku taky nic nejde..motor jede krásně a voda ani olej se neztrácí. Prosím o pomoc než to rozděláme, je to dost práce a chceme se alespoň ujistit že jsme tomu na stopě :-) Popravdě nevím co by se na té vodní pumpě mohlo pokazit..jo a kolem ní je napatlanej silikon, takže už to někdo rozdělaný měl... všem předem děkuji za příspěvky.

Napsal: 29 kvě 2008, 22:12
od Vencapunto
Pumpa může bejt vadná,ale i tak by měl spínat vetilátor někde před půlkou budíku

Napsal: 30 kvě 2008, 12:01
od Ondra_cz
no v neděli se chystám to rozdělat a mrknout na ni, jen mi pořád vrtá hlavou co by se ní mohlo podělat... může se uvolnit rotor s lopatkováním tak že by se netočil? kdyby se netočil tak by voda neobíhala tak rychle = voda v motoru by se víc hřála = pomalu by se dostávala ke spínači ventilátoru na chladiči...je tohle možné? pumpa totiž neteče a ani neměla vůli když jsme dělali rozvody...

Napsal: 30 kvě 2008, 13:32
od majco
Skús odvzdušniť chladič a ak vodná pumpa je ok tak potom len upchatý chladič nič iné by tam nemalo robiť problém iba ak prasklé tesnenie pod hlavou ktoré zavzdušnuje chladiacu sústavu a potom sa to prehrieva.

Napsal: 30 kvě 2008, 15:26
od liborko
někdo ten termostat vykuchal pač se to přehřívalo,chce to pořádně odvzdušnit,měl jsem uplně stejný problem,crcal jsem se s tim třičtvrtě hodiny než jsem to celé odvzdušnil,je tam moc vzduchu proto to leze tak na horu a když to nepomůže,zkusit udělat pořádný proplach čističem chladiče,a když ani tohle nepomuže tak zkouknout to čerpadlo

vodní pumpa (asi) OK, chladič v p..eli

Napsal: 01 čer 2008, 13:24
od Ondra_cz
tak jsme nakonec vodní pumpu nechali, sundali chladič a nalili do něj horkou vodu.. pravá strana je celá zabetonovaná :? zkusili jsme sodu, kyselinu citronovou, ocet, savo na usazeniny a nic, pokaždé z toho při proplachu vyhrne bordel (jakási oranžová rez) ale pořád to ne a ne pustit.. prostě polovina chladiče jakoby tam nebyla.

Když ale vyměním chladič, mám strach aby se zase neusadil..chtělo by to nějak dostat ty usazeniny i z motoru...přece jenom bych nerad odrovnal chladič za 2600,-...

Napsal: 01 čer 2008, 15:07
od liborko
někdo tam lil obyč.vodu tak se neni čemu divit,kup starší nebo nový chladič, než jej nasadíš proplachni ještě jednou pořádně chl.system čističem na chladiče,no a pak destliku v poměru s nemrzkou Paraflu,mužeš to tam mit celý rok, obsahuje to přísady proti tvorbě kamene atd. a budeš mit po problemech

Napsal: 09 čer 2008, 20:45
od Ondra_cz
tak chladič je novej a krásně drží teplotu, jen se teď vyskytl další problém.. smrad z topení šel už dřív, ale teď se ztrácí i chladící kapalina. Punťa začal dělat loužičky za podběhem u řidiče..takže kudy na to? přes palubku? Prosím o postup, ať to mám rychle za sebou :)