Stránka 4 z 5
Rozvody 1.9 JTD 80
Napsal: 17 kvě 2007, 09:27
od proch
Rozvody se měněj až na 110 tis? Myslel jsem tak na 80, tak jsem si říkal, že už budou hotoví... No, na poště už mám chytrou knížku tak to všechno prostuduju. Ale pro klid to nechám udělat, výjde to tak na 5000 tis. novej motor asi na víc...
Napsal: 17 kvě 2007, 09:50
od majki
Mario píše:kolik může stát výměna rozvodáku a klatky v SERVIZU FIAT .
motor 1.2 16v ? příští týden tam jedu tak at mi neřikaj pak nesmysli.
Díky
Jak jsem psal jinde, me rekli ve Fiatu do osmi tisic...takze to necham udelat u znamyho za cca. 5500
Napsal: 24 kvě 2007, 13:54
od Ivo11
Má se ještě po výměně rozvodového řemenu po najetí třeba 1000km kontrolovat napnutí řemene?
Napsal: 24 kvě 2007, 14:04
od lacin
Nemusis, ale nic tim nepokazis.
Re: Rozvody 1.9 JTD 80
Napsal: 24 kvě 2007, 14:24
od jirka
proch píše:Zdravím, nevíte někdo, jestli se dá diagnostikou nebo nejak jinak zjistit, jestli byly udělaný rozvody? Koupil jsem to nedávno, jezdilo to v německu, ale serviska je jenom do 40 tis. Má to najeto "doufám" 110 tis a o rozvodech nic nevím. Díky za reakce.
já mám taky auto s německa se serviskou a řemen byl měněný v 60tkm, takže ho budu asi měnit až ve 160
Napsal: 24 kvě 2007, 14:41
od majki
Jirko, na to bacha. Taky jsem mel remen meneny v 60tkm, podle servisky, taky mam dovoz z Nemecka, ale byl meneny JEN remen. Ne kladka, coz je docela podstatny. Takze bych byt tebou ve 120tkm vymenil remen i kladku a na dalsich 100tkm mas klid.
Napsal: 24 kvě 2007, 14:49
od jirka
hmm, to mě nenapadlo
Každopádně všichni tady tvrdí, že u MK1 1,2 16V se nemůžou potkat ventily. Mám najeto 106tkm a ve 120 to raději prodám
Napsal: 24 kvě 2007, 15:13
od lacin
U sestnactiventila se potkat muzou. U osmiventila ne. Ale kladka zacne nejdriv piskat a teprve pak se vysype...
Napsal: 24 kvě 2007, 16:39
od jirka
a sakra, já se divil co mi to po nastartování píská jak cikáda, že by to byla kladka, když se to zahřeje je to ok.
Napsal: 24 kvě 2007, 16:41
od lacin
No tak nemusi to delat jenom kladka, muze to delat alternator, pripadne vodni pumpa. Ale rozvody udelej, na tom neusetris.
Napsal: 25 kvě 2007, 21:17
od rozmetal
to jste mě moc nepotěšil, když se tady dočítám, že se u 1,2 16v můžou potrak ventily s pístem, jsem myslel, že to nejde
no nic, tak společně s podvozkem se udělají ve středu i rozvody
rozvody
Napsal: 06 čer 2007, 12:13
od mif
Tak mám novou zkušenost s Punťou.
Podřadim (trochu jsem to hnal) a najednou nic. Motor zdechnul. Nechal jsem se odtáhnout, protože jsem na místě na nic nepřišel (byla už tma) a doma jsem zjistil, že mi prdnul klínek, co je dole na tý řemenici na klice a protočilo se mi to
. Ještě že se to nemůže potkat. koupil jsem novou řemenici (asi 600kč) nastavil a hurá, jede to, nic se nestalo. Nedávno jsem s tim byl v Hamburku, nevim, jak bych to tam spravil. UF
Napsal: 11 čer 2007, 15:41
od MartinBrr
Nechce se mi zakládat nové téma a vy jste tady podobnou věc řešili, tak bych se chtěl zeptat nějakého zdejšího odborníka.
Ztrácí se mi voda z chladiče, ale už neúnosným stylem.
Před týdnem jsem ještě ujel cca 100km na plný chladič, ale dnes už neujedu ani 20km, aby se mi auto nezačalo přehřívat.
Prve jsem si myslel, že mám asi prasklý těsnění pod hlavou (když jsem si tady projížděl příspěvky, tak to tomu tak nasvědčovalo), ale zjistil sem, že když doliju plnej chladič vody, odvzdušním a přidám pořádně plynu, tak mně doslova stříká voda z vodní pupy (z takové dírky, co na ní je).
To je kámen úrazu toho přehřívání, odteče mně všechna voda, zavzdušní se hadice, (přestane jet topení v autě) a za chvilku se auto přehřeje
Poraďte prosím, jestli je to tou pumpou nebo něčím jiným. Jestli nemůže být ani prasklý to těsnění pod hlavou, popřípadě co to všechno může být...
Šlo by, abych si to zvládnul vyměnit sám? (protože dávat auto do servisu na tři dny se mi nechce a nevíc to už hodně moc spěchá)...podotýkám, že nejsu žádnej nešika, ale je potřeba tam oddělat ten rozvoďák atd a zdá se mně to trochu složitý...
Když by to byla ta pumpa a rozdělával to, mám ještě něco vyměnit, když už to bude rozdělaný? Rozvoďák, kladku,...
Mockrát děkuju
Napsal: 11 čer 2007, 17:33
od majco
MartinBrr píše:Nechce se mi zakládat nové téma a vy jste tady podobnou věc řešili, tak bych se chtěl zeptat nějakého zdejšího odborníka.
Ztrácí se mi voda z chladiče, ale už neúnosným stylem.
Před týdnem jsem ještě ujel cca 100km na plný chladič, ale dnes už neujedu ani 20km, aby se mi auto nezačalo přehřívat.
Prve jsem si myslel, že mám asi prasklý těsnění pod hlavou (když jsem si tady projížděl příspěvky, tak to tomu tak nasvědčovalo), ale zjistil sem, že když doliju plnej chladič vody, odvzdušním a přidám pořádně plynu, tak mně doslova stříká voda z vodní pupy (z takové dírky, co na ní je).
To je kámen úrazu toho přehřívání, odteče mně všechna voda, zavzdušní se hadice, (přestane jet topení v autě) a za chvilku se auto přehřeje
Poraďte prosím, jestli je to tou pumpou nebo něčím jiným. Jestli nemůže být ani prasklý to těsnění pod hlavou, popřípadě co to všechno může být...
Šlo by, abych si to zvládnul vyměnit sám? (protože dávat auto do servisu na tři dny se mi nechce a nevíc to už hodně moc spěchá)...podotýkám, že nejsu žádnej nešika, ale je potřeba tam oddělat ten rozvoďák atd a zdá se mně to trochu složitý...
Když by to byla ta pumpa a rozdělával to, mám ještě něco vyměnit, když už to bude rozdělaný? Rozvoďák, kladku,...
Mockrát děkuju
Aj si si našiel závadu a aj si ju vyriešil a to presne!!!
Presne ako píšeš nová vodná pumpa-/ak strieka oda z toho otvoru na nej tak to je už dávno po nej! / a ked to budeš rozoberať tak vymeň aj kladku a remeň!! Výmena tak na 1hoh! + nová nemrzka!!
Napsal: 11 čer 2007, 17:34
od majco
majco píše:MartinBrr píše:Nechce se mi zakládat nové téma a vy jste tady podobnou věc řešili, tak bych se chtěl zeptat nějakého zdejšího odborníka.
Ztrácí se mi voda z chladiče, ale už neúnosným stylem.
Před týdnem jsem ještě ujel cca 100km na plný chladič, ale dnes už neujedu ani 20km, aby se mi auto nezačalo přehřívat.
Prve jsem si myslel, že mám asi prasklý těsnění pod hlavou (když jsem si tady projížděl příspěvky, tak to tomu tak nasvědčovalo), ale zjistil sem, že když doliju plnej chladič vody, odvzdušním a přidám pořádně plynu, tak mně doslova stříká voda z vodní pupy (z takové dírky, co na ní je).
To je kámen úrazu toho přehřívání, odteče mně všechna voda, zavzdušní se hadice, (přestane jet topení v autě) a za chvilku se auto přehřeje
Poraďte prosím, jestli je to tou pumpou nebo něčím jiným. Jestli nemůže být ani prasklý to těsnění pod hlavou, popřípadě co to všechno může být...
Šlo by, abych si to zvládnul vyměnit sám? (protože dávat auto do servisu na tři dny se mi nechce a nevíc to už hodně moc spěchá)...podotýkám, že nejsu žádnej nešika, ale je potřeba tam oddělat ten rozvoďák atd a zdá se mně to trochu složitý...
Když by to byla ta pumpa a rozdělával to, mám ještě něco vyměnit, když už to bude rozdělaný? Rozvoďák, kladku,...
Mockrát děkuju
Aj si si našiel závadu a aj si ju vyriešil a to presne!!!
Presne ako píšeš nová vodná pumpa-/ak strieka oda z toho otvoru na nej tak to je už dávno po nej! / a ked to budeš rozoberať tak vymeň aj kladku a remeň!! Výmena tak na 1hoh! + nová nemrzka!!