Stránka 4 z 21
Napsal: 16 lis 2006, 23:01
od Kakin
Sporting 1.2 píše:No dal som sa na zmenu podsvitu na MK2. 2 dni piplacka ale vyplatila sa.Na tej polskej stranke je to dost krkolomne a da sa to o nieco jednoduchsie ale problem je ze nestaci len vymena kus za kus - modre LED maju vacsi ubytok napatia ako oranzove LED. Teda nakolko su LED v palubke zapojene do serie po vymene za modre svietia slabo alebo vobec/zalezi od typu. Este nejake upravy a bude to oki. Dal by som aj foto ale nefiem ako javascript:emoticon('
')
Crying or Very sad
Posim Te nemohl bys me to nafotit a poslat na Email jak to vypada.....moc by me to zajimalo....kdyz tak to sem potom hodim...dik
pekak@seznam.cz
Napsal: 16 lis 2006, 23:05
od Kakin
Kaufik píše:modrý diody BLEEEE
modra LooL.....oranzova BLEEEE
Napsal: 17 lis 2006, 22:19
od Sporting 1.2
Chystam zmenu podsvietenia ovladacov a tlacitok len mam problem: Ako sa demontuje hlavica rychlostnej paky? -mam CVT prevodovku. Kazda rada dobra. Dikes
Napsal: 20 lis 2006, 18:48
od Sporting 1.2
No a tokto nejako to vyzera zatial
)
Napsal: 21 lis 2006, 05:25
od 5-ko
Sporting 1.2... tak to ma propleskni a říkej mi kovboji...
Ja som tiež z TT.. Koľko ťa to vyšlo? Ako časovo a finančne náročné?... Môžeš aj nejaké podrobnosti?
Peter
Napsal: 21 lis 2006, 11:41
od Vencapunto
Jo pěkný a vypadá to jako origoš
Napsal: 21 lis 2006, 15:09
od Dohy
je to hezke
Napsal: 21 lis 2006, 17:33
od Kakin
Dobra prace ...
Vypada to super
...
Napsal: 21 lis 2006, 19:25
od Sporting 1.2
5-ko píše:Sporting 1.2... tak to ma propleskni a říkej mi kovboji...
Ja som tiež z TT.. Koľko ťa to vyšlo? Ako časovo a finančne náročné?... Môžeš aj nejaké podrobnosti?
Peter
No piplal som sa s tym 2 dni- demontaz,vymena, prekablovavacky-minimalne, nahodenie spat, kalibracia ruciciek. Cena? tazko povedat, cerpal som zo suflikovych zasob ale keby si mal LED kupovat tak cca do 1000 .- Sk sa v poho zmestis. Ked tak mi napis na mail
sporting1.2@azet.sk a mozme dohodnut a niekedy pokecat v Bowlingu.
Napsal: 21 lis 2006, 22:59
od 5-ko
To sporting 1.2: dohodneme sa.. len som maximálne časovo vyťažený.. Ja sa na milión percent ozvem!!! peter
úpravy interieru - lakovaní
Napsal: 30 lis 2006, 14:11
od Tarabys
Zdravím příznivce italského BODU... před pár měsíci jsem koupil 5ti dvéřového Puntíka Mk1čku (10/99) a chtěl bych na něm provést některé úpravy. Chci začít interiérem a to především lakováním některých dílů. Mám pár dotazů na to jak se dají demontovat. Jde mi hlavně o (bezpečnou
) demontáž: 1) tlačítek klaksonu (mám volant s airbagem, takže jsou po stranách 2 plastové tlačítka)
2) knoflíku změny teploty vzduchu a směřování proudu vzduchu ventilace
3) kličky na stahování oken
Zbytek už mám celkem vyřešený...
Další dotaz se týká výměny "krytu" páky ruční brzdy. Dá se nějak "jednoduše" sundat ten plastový kryt který je na konci (včetně čudlíku)? U koženky je to jasné ale tady nevidím žádný šroubek nebo něco co by naznačovalo že se to dá bez řezání sundat... chtěl bych tam použít nějaké hezčí madlo včetně toho jistícího knoflíku...máte tip, dělal to někdo? Myslím že určitě někdo jo...předem díky za náměty a rady...
Napsal: 01 pro 2006, 13:03
od Vencapunto
1.Tlačítka klaksonu by měli bejt přišroubovaný ze zadní strany volantu
2.Knoflíky topení jsou jen nasazený.Stačí je vytáhnout
3.Kličky na okna asi na pérko,nevim jak se sundavaj,já mam el.
Madlo ručky tuším že je taky jen navlečený,ale nejsem si jistej
Napsal: 01 pro 2006, 13:45
od Tarabys
Díky za první ohlas...
no klakson vyzkouším, ale zní to logicky, mě se totiž ty tlačítka trochu vyklají tak mě hned to přišroubování nenapadlo, ale asi to tak bude.
No ale s těma knoflíkama ventilace\topení nevím...8( ten prostrední z nich jde vyndat lehce (dostanu se tak k imbusu co drží část středového panelu), ale ty krajní mi nešly. Zkoušel jsem to a myslím docela dost velkou silou a nic. Jedině použít, jak by řekl klasik, ještě větší sílu...
To samé i s tou ručkou, taky jsem to docela "rval" a nehlo se to ani kousek, tak jsem to vzdal...
2Vencapunto: máš to obojí vyzkoušené na vlastní pěst, nebo to spíš dedukuješ ze zkušeností.
Jo a ty kličky mají jakesi perko/závlačku (bylo to popsano na těch polských stránkách) ale nevim v kterých místech je přesně a jak ho povolit abych to pohodlně sundal. Chtěl bych buď kličky vyměnit nebo přelakovat...
A je zajímavé že jsem na moc upravených interiéru Punta nenarazil, většinou exterier a motor našlapaný a v interiéru "jen" nová řadička a v lepším případě sportovní volant...8( a řekl bych že se tam dá docela vyřádit...
Napsal: 01 pro 2006, 16:05
od Vencapunto
Klakson i topení je vyzkoušený(aspoň u mě to tak šlo),zbytek typuju.Máš pravdu že introše se málo upravujou,já už mam na zimu naplánovanou přestavbu introše.Snad to vyjde
Napsal: 05 pro 2006, 13:25
od Tarabys
2Vencapunto: a copak plánuješ za upravy, teda jestli to není tajemství...
já teď ještě řeším volant...8(
Chci kůži, takže: buď nějak nechat potahnout stávající volant u čalouníka (musím jich pár poptat v mém okolí: Ostrava) nebo koupit kurewsky drahý potah třeba od Issoty (ten je včetně ramen) a nemusí být marný, ale pořád je to "potah" anebo vyměnit celý volant... Ale tím příjdu o airbag a navíc je to asi nejdražší varianta (+poměrně složitá)...
...takže babo raď...