Posim Te nemohl bys me to nafotit a poslat na Email jak to vypada.....moc by me to zajimalo....kdyz tak to sem potom hodim...dik pekak@seznam.czSporting 1.2 píše:No dal som sa na zmenu podsvitu na MK2. 2 dni piplacka ale vyplatila sa.Na tej polskej stranke je to dost krkolomne a da sa to o nieco jednoduchsie ale problem je ze nestaci len vymena kus za kus - modre LED maju vacsi ubytok napatia ako oranzove LED. Teda nakolko su LED v palubke zapojene do serie po vymene za modre svietia slabo alebo vobec/zalezi od typu. Este nejake upravy a bude to oki. Dal by som aj foto ale nefiem ako javascript:emoticon('')
Crying or Very sad
TIP - úprava interieru a podsvícení budíků
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
Punto Sporting 1.2 16V MkII
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 151
- Registrován: 29 dub 2006, 02:39
- Bydliště: Trnava
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 151
- Registrován: 29 dub 2006, 02:39
- Bydliště: Trnava
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 151
- Registrován: 29 dub 2006, 02:39
- Bydliště: Trnava
No piplal som sa s tym 2 dni- demontaz,vymena, prekablovavacky-minimalne, nahodenie spat, kalibracia ruciciek. Cena? tazko povedat, cerpal som zo suflikovych zasob ale keby si mal LED kupovat tak cca do 1000 .- Sk sa v poho zmestis. Ked tak mi napis na mail sporting1.2@azet.sk a mozme dohodnut a niekedy pokecat v Bowlingu.5-ko píše:Sporting 1.2... tak to ma propleskni a říkej mi kovboji...
Ja som tiež z TT.. Koľko ťa to vyšlo? Ako časovo a finančne náročné?... Môžeš aj nejaké podrobnosti?
Peter
úpravy interieru - lakovaní
Zdravím příznivce italského BODU... před pár měsíci jsem koupil 5ti dvéřového Puntíka Mk1čku (10/99) a chtěl bych na něm provést některé úpravy. Chci začít interiérem a to především lakováním některých dílů. Mám pár dotazů na to jak se dají demontovat. Jde mi hlavně o (bezpečnou ) demontáž: 1) tlačítek klaksonu (mám volant s airbagem, takže jsou po stranách 2 plastové tlačítka)
2) knoflíku změny teploty vzduchu a směřování proudu vzduchu ventilace
3) kličky na stahování oken
Zbytek už mám celkem vyřešený...
Další dotaz se týká výměny "krytu" páky ruční brzdy. Dá se nějak "jednoduše" sundat ten plastový kryt který je na konci (včetně čudlíku)? U koženky je to jasné ale tady nevidím žádný šroubek nebo něco co by naznačovalo že se to dá bez řezání sundat... chtěl bych tam použít nějaké hezčí madlo včetně toho jistícího knoflíku...máte tip, dělal to někdo? Myslím že určitě někdo jo...předem díky za náměty a rady...
2) knoflíku změny teploty vzduchu a směřování proudu vzduchu ventilace
3) kličky na stahování oken
Zbytek už mám celkem vyřešený...
Další dotaz se týká výměny "krytu" páky ruční brzdy. Dá se nějak "jednoduše" sundat ten plastový kryt který je na konci (včetně čudlíku)? U koženky je to jasné ale tady nevidím žádný šroubek nebo něco co by naznačovalo že se to dá bez řezání sundat... chtěl bych tam použít nějaké hezčí madlo včetně toho jistícího knoflíku...máte tip, dělal to někdo? Myslím že určitě někdo jo...předem díky za náměty a rady...
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Díky za první ohlas...
no klakson vyzkouším, ale zní to logicky, mě se totiž ty tlačítka trochu vyklají tak mě hned to přišroubování nenapadlo, ale asi to tak bude.
No ale s těma knoflíkama ventilace\topení nevím...8( ten prostrední z nich jde vyndat lehce (dostanu se tak k imbusu co drží část středového panelu), ale ty krajní mi nešly. Zkoušel jsem to a myslím docela dost velkou silou a nic. Jedině použít, jak by řekl klasik, ještě větší sílu... To samé i s tou ručkou, taky jsem to docela "rval" a nehlo se to ani kousek, tak jsem to vzdal...
2Vencapunto: máš to obojí vyzkoušené na vlastní pěst, nebo to spíš dedukuješ ze zkušeností.
Jo a ty kličky mají jakesi perko/závlačku (bylo to popsano na těch polských stránkách) ale nevim v kterých místech je přesně a jak ho povolit abych to pohodlně sundal. Chtěl bych buď kličky vyměnit nebo přelakovat...
A je zajímavé že jsem na moc upravených interiéru Punta nenarazil, většinou exterier a motor našlapaný a v interiéru "jen" nová řadička a v lepším případě sportovní volant...8( a řekl bych že se tam dá docela vyřádit...
no klakson vyzkouším, ale zní to logicky, mě se totiž ty tlačítka trochu vyklají tak mě hned to přišroubování nenapadlo, ale asi to tak bude.
No ale s těma knoflíkama ventilace\topení nevím...8( ten prostrední z nich jde vyndat lehce (dostanu se tak k imbusu co drží část středového panelu), ale ty krajní mi nešly. Zkoušel jsem to a myslím docela dost velkou silou a nic. Jedině použít, jak by řekl klasik, ještě větší sílu... To samé i s tou ručkou, taky jsem to docela "rval" a nehlo se to ani kousek, tak jsem to vzdal...
2Vencapunto: máš to obojí vyzkoušené na vlastní pěst, nebo to spíš dedukuješ ze zkušeností.
Jo a ty kličky mají jakesi perko/závlačku (bylo to popsano na těch polských stránkách) ale nevim v kterých místech je přesně a jak ho povolit abych to pohodlně sundal. Chtěl bych buď kličky vyměnit nebo přelakovat...
A je zajímavé že jsem na moc upravených interiéru Punta nenarazil, většinou exterier a motor našlapaný a v interiéru "jen" nová řadička a v lepším případě sportovní volant...8( a řekl bych že se tam dá docela vyřádit...
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
2Vencapunto: a copak plánuješ za upravy, teda jestli to není tajemství...
já teď ještě řeším volant...8(
Chci kůži, takže: buď nějak nechat potahnout stávající volant u čalouníka (musím jich pár poptat v mém okolí: Ostrava) nebo koupit kurewsky drahý potah třeba od Issoty (ten je včetně ramen) a nemusí být marný, ale pořád je to "potah" anebo vyměnit celý volant... Ale tím příjdu o airbag a navíc je to asi nejdražší varianta (+poměrně složitá)...
...takže babo raď...
já teď ještě řeším volant...8(
Chci kůži, takže: buď nějak nechat potahnout stávající volant u čalouníka (musím jich pár poptat v mém okolí: Ostrava) nebo koupit kurewsky drahý potah třeba od Issoty (ten je včetně ramen) a nemusí být marný, ale pořád je to "potah" anebo vyměnit celý volant... Ale tím příjdu o airbag a navíc je to asi nejdražší varianta (+poměrně složitá)...
...takže babo raď...