Tak nějakej ten "update", aby to nevypadalo, že se na Punto prdí ...
Zase jsem "přehodnotil" styl a šel zpátky do "tmavý" kombinace s tím, že zadní světla jsem vzal transparentním, kouřovým sprejem na světla od Motipu a musím říct, že super. Tmavý jsou ale svítí (blikaj) perfektně, oproti fólii neskutečnej rozdíl !

Takže spokojenost a takhle to zůstane.
Ještě přibyly "odrazky" alá sporting a znak Abarth na kapotu ...
No ale hlavně jsem se konečně "dokopal" k redukci sacího traktu a předělání přímého sání. Takhle to dopadlo.
Zbytečnosti co zbyly ...
... příprava komponent ...
... a šup, je to ... (motor zasranej, jako prase, na mytí a detailing už nezbyl čas, ale co nevidět napravím !)
Zvuk perfektní, hrubší. Co se výkonu týče tak netuším, na brzdě jsem samozřejmě nebyl, ale pocitově reaguje líp na plyn v nižších otáčkách a ve vyšších má lepší zátah až k omezovači.
Asi takhle nějak ...
PS: Uvidím, jak se osvědčí tohle "surový" umístění filtru na klapce, pokud to bude "špatný" mám v záloze samozřejmě další řešení s výrobou ALU vedení do míst před motorem. ALU trubka a kolena (silikon) jsou už v garáži !
Pomalu se dostávám k otázce poladění výfuku, že by kat off a nějakej pěknej koncák ? Hmm ...
'98 Fiat Punto ELX cabrio - 1.2 16V DOHC Fire (63 kW) "black widow" ...
ex '94 Fiat Punto S 55 ...