Stránka 4 z 6
Re: Výběr auta
Napsal: 11 pro 2012, 22:02
od peta.smolik
Ono když jedeš 120 tak je to řev ale kolem 140 je to slyšet míň páč v těch točkách se pocitově motor ztiší anebo částečně ohluchneš
a už to nevnímáš ale myslím že se dlouhodobě dá držet kolem 130-140 bez rizika ale samozřejmě záleží na stavu motoru... Když sem měl Punto nový jezdíval sem z Brna po D1 do Jihlavy a držel sem furt 150 ale to bylo fakt nový, maximálně mi jelo mezi 165-170 dle tachometru, dnes už bych se toho asi bál a jezdím max. 120
Re: Výběr auta
Napsal: 12 pro 2012, 00:19
od kejml
Re: Výběr auta
Napsal: 12 pro 2012, 12:34
od Babis
to bych to musel vytáhnout na těch předepsanejch 160 a na neutrál to pustit z kopce
Re: Výběr auta
Napsal: 12 pro 2012, 14:41
od dubi
Mk2 je líp zpřevodovaná. Často jezdím s Mk2b prarodičů a po dálnici se stím dá jet 130 úplně v klidu. Mají stejný motor jako já 1.2 44kw
Re: Výběr auta
Napsal: 09 čer 2013, 16:48
od dubi
Nechce se mi zakládat nové téma, tak se zeptám tady.
Má někdo zkušenost s koupí punta mk2 okolo 30-35tis.? V jakém to bývá stavu atd. Je mi jasný, že to asi nebude úplně top, ale co tak poslední dobou koukám, tak ty dvojky jdou za docela nízký ceny(od nějakých 25) a začíná mě to lákat.
Re: Výběr auta
Napsal: 10 čer 2013, 03:07
od peta.smolik
Asi před dvěma týdny jsem měl nabídku na Punto s paketu, takže bylo za pusu.
červený 3dv. 1,2 44kw, 01/2003, klima, servo, el. okna, el. zrcátka, centrál s dálkou, otáčkoměr, naj. 140tis. jediná vada bylo rozbitý levý boční sklo, jinak byl stav ok, běžný opotřebení, cena byla 26 bez přihlášení, dovoz z Rakouska, trochu sem o něm přemejšlel ale jelikož budu brát GT z Francie a krom Punta mám ještě Suzuki a veterána 128 sport tak už bych ho neměl kam dát i když Punt není nikdy dost
Re: Výběr auta
Napsal: 30 črc 2013, 18:00
od turbom
Segry deti budou mit cerstve papiry na auto ( od zari).Uvazuji, co koupi. Nejdriv to mela byt Felicie kolem 20 kk, ted rikala neco o Fabii v zakladu. Coz jsem schvalil, je to prece jen bezpecnejsi auto, akorat ta spotreba nebude nic moc. Punto Mk2A me nenapadlo. Kazdopadne do Mk1 bych je neposadil (2** EURoNCAP ).
Fabie je kolem 40, Predpokladam,ze novejsi model Punta jako mam ja do 40 take sezene. 8v kvuli spotrebe by jim mohl stacit. Bude s tim jezdit mladej ( 18 let). A myslim,ze v pripade bouracky to vydrzi vicve nez Punto MK1.
Mesicni najezd bude kolem 800-100Km.
Co myslite vy?
Re: Výběr auta
Napsal: 30 črc 2013, 19:57
od Babis
No a jakej je teda rozpočet? 20 nebo 40? Jestli 40 tak určitě punto mk2.. jestli 20, tak bych se mk1 vůbec nebál... sice to možná nemá hvězdičky jak fobie, ale v 50km/h se nehody moc nedějou a ve 100km/h už je to jedno.. + má punto lepší jízdní vlastnosti jak celá fobie nebo filcka
Re: Výběr auta
Napsal: 30 črc 2013, 21:54
od turbom
Rozpocet si urcuje ona. Ale rikala neco o 40kk +-. Punto me napadlo az ted. Protoze s Fabii 1,4 Mpi budou jezdit min za 7l a to s tim Puntem Mk2 1.2 bude min o 1l niz.
Bude jezdit mladej nevyjezdenej + jeste vozit asi 3 dalsi spoluzaky.
Sice ta 1.2 nepojede, ale Fabie 1.4 taky nejede
Ja jsem relativne spokojenej s Puntem. Az na vetsi vydaje pri mem najezdu max 20 000km za rok se mi zda, ze do auta porad investuju. Castka 10 000 Kc/ rok na opravy je u me minimum, ale bylo uz i 20 000Kc a to me stve- je to porad neco. Treba ted jsme zjistili,ze mam totalne prorezly prah, pritom pred 3 lety se delal nater+ ochrana proti kaminkum ( investice 5000Kc). A ted se bude muset menit prah celej- odhad. cena 7000 Kc vcetne barvy
. Zacinam mit pocit, ze tyhle Punta reznou uplne stejne jako Una. Protoze moje Uno bylo na srajdu take po 10-12 letech.
Najeto mam 200 000km. Plus k tomu dalsi mouchy nebo musky. Hlavne mi v mem puntu chybi turbo nebo alespon o 40k vetsi vykon
Re: Výběr auta
Napsal: 31 črc 2013, 11:27
od Babis
Tak si kup stříbrnou oktávii f tédéíčku co táhne pěkně vocpoda
No 1.2 bude docela trpět takhle zatížená.. Ale za 40 v takovym stavu podle mě nic jinýho nesežene.. 1.2 je na tom stejně, možná spíš líp jak ta 1.4..
Ohledně koroze.. jestli ti rezne i punto, tak ti bude reznout všechno.. asi tam máte moc velkou vlhkost vzduchu nebo parkuješ v kaluži.
Mě už Punto taky slušně zrezlo, ale to spíš proto, že sem ho dostal po mámě a ta se o nějakou údržbu vážně nestarala. Jinak ho máme v rodině asi 10 let a předtim ani troška rzi. Ale je zas pravda, že to vždycky bylo celej rok v garáži. Taky už mám najeto něco přes 201 000, tak už se mi do něj nechce moc investovat.
Ale Punto můžeš nechat mladýmu a koupit si novej kchár.
Já sem zezačátku pokukoval po Mk2ce sportingu, ale teď už sem se definitivně rozhodnul pro Stilo 1.9JTD, 85kw+. Tam už nějakej nedostatek výkonu snad nezažiju..
K porovnání:
http://atlasaut.tiscali.cz/fiat-stilo-3 ... et-8v-1876" onclick="window.open(this.href);return false; - šetřim na co nejlepší kousek
http://atlasaut.tiscali.cz/fiat-punto-1-2-3dv-1826" onclick="window.open(this.href);return false; - teď mám
http://atlasaut.tiscali.cz/skoda-fabia-1-4-50kw-7384" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Výběr auta
Napsal: 01 srp 2013, 11:48
od dubi
Já teda nevim, ale o fobii bych snad ani neuvažoval, já mám na to auto alergii
... nejedeto, žere to a uvnitř snad míň místa jak v puntu.
To už radši punto, nebo špatná volba by nebyla ani Corsa C s 1.2 16V. Ale je fakt, že snad polovina Mk2 punt co potkám,je shnilá...prarodiče maj mk2b a po 4 letech to začíná hnít taky
Re: Výběr auta
Napsal: 01 srp 2013, 12:09
od Babis
Nevim teda jak v Corse, ale v Cliu je strašně málo místa nad hlavou.. mám jenom 180 a když sem seděl vzadu, tak sem furt narážel hlavou do stropu jakoby tam nad dveřma, když se zatáčelo
A Corsa je podle oka úplně stejně vysoká a jestli tim chtěj dojíždět 4 chlapi, tak to nebude nic moc..
Punto je vysoký dost a místa je tam dost.. ve Fabii sem teda taky nikdy nejel, ale když sem viděl jak do ní leze soused, tak to bez ní klidně přežiju
A hlavně je to "vanilkový auto"..
(
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013072702" onclick="window.open(this.href);return false;)
Re: Výběr auta
Napsal: 01 srp 2013, 13:04
od turbom
dubi: o te hnilobe mi povidej. Prej od Punta maji Fiaty pozink = nehnijou. To mozna tak behem te jejich slavne zaruky 6 let proti prorezaveni. Ale 10 a vice lete hnijou snad stejne jak Una, ted menim pravy prah- 10 cm dira. A chyceny LZ lem. Jezdim cely rok a auto nechavam v garazi ( i v zime).
Otazkou je, jak kvalitni ten jejich pozink je. Ted pri hledani auta jsem narazil i na japonske Mazdy a Toyoty kolem r.v 2000 a tem hnijou lemy, prahy a dvere.....
Napr zajimave zjisteni u Mazdy 323 F r.v 2003 -antikorozní ochrana je žalostná. 25 mikronů suchého filmu je žalostně málo, základní antikorozní vrstva je min 50 mikr. Chyceny rzí byly tradičně zadní lemy a všechny dveře
Hosi silnicarsky nam pekne zatapeji. Po cely rok nas trapi vytluky a v zime nam soli tak pekne, ze nam sezerou auto.
Re: Výběr auta
Napsal: 01 srp 2013, 13:14
od dubi
No já s fabií zkušenost mám, jakmile jsem si nastavil sedačku, tak si za mně nikdo pohodlně nesedl(mám asi 183cm) a ani nemluvím o středovém panelu, do kterýho pořád narážim kolenem a to je to combi. Jasně, že někomu to auto může vyhovovat, ale já na něj ve svém okolí teda moc chválu neslyším(jen od škodovkářů samozřejmě). V corse jsem seděl jen vepředu, vzadu ne, takže to nevím.
Hnijou hlavně prahy vzadu, protože to nemá zástěrky a před zadním kolem je to osekaný od kamínků. O laku nových aut ani nemluvím, tomu stačí fakt malinký kamínek a jde to do kopru, bohužel to není jen u fiatu, nedávno jsem měl možnost vidět i pár nových passatů, který na tom byly úplně stejně.
Teď o víkendu nejspíš budem s tátou napůl kupovat audi 100 c4 rok 1992 a na tom autě skoro nenajdeš korozi a to má najeto 440 tis. Jen dveře, který byly bouraný a nějak prapodivně opravený a kousek kapoty, která je osekaná. Dneska se holt šetří všude, hlavně že maj zisky
Edit: Pokud je to pro 4 lidi, tak bych možná přemýšlel o něčem trochu větším. Za tuhle cenu už by se nechal sehnat Golf IV, případně Astra G.
Re: Výběr auta
Napsal: 29 srp 2013, 02:50
od turbom
Nakup je dost aktualni. Kdybyste nekdo o necem vedel, dejte mi prosim vedet.
Shani se Punto Mk2A-B, Panda 1,2 do cca 50 000Kc * LPG vyhodou-podminkou
Felicia s LPG do max 35 000
Fabia 1.4 +lpg - cca 55-60 000
Minimalni koroze a dobry stav podminkou.
Na par autech uz se byli podivat. Ale des a hruza. Kalosy, GEtzi apod, vse vetsinou orezle a stari kolem 10 let.
Apod auto do 1300 ccm s 5 dv.
Diky