Stránka 4 z 5

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 29 kvě 2012, 05:21
od elvis.jarous
Čísla z mýho starýho tlumiče s logem Lancia jsou: 50703732 a GP32486.
Podle tohohle čísla sedí kayaba 334870. Podle katalogu Bilstein a kilowatt sedí to co mi poslal polák, ale nikde není to číslo originál dílu jako u Kayaby. Tam ty oem jsou rozepsaný.
Jdu do práce.
Zdar. :roll:

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 29 kvě 2012, 17:35
od datelos
Mám se Ti optat mého dvorního dodavatele na ty magneti marelli.Já si nevšim že máš 103KW.Takže ty ramena sou O.K.Pokud ti ty starý jedou nahoru a nejsou od oleje tak k.o. ještě nejsou. Nějak nechápu tvojí motorovou jednotku, multijet ze 103KW podle katalogu neexistuje

Kód: Vybrat vše

http://www.tlumice-prostejov.cz/fiat/predni-tlumic/predni-plynovy-tlumic-perovani-fiat-stilo.html
Možná se pletu, ale multijet 103KW nemůžu najít, pouze JTD 103KW, ale nemění to nic na tom že by to všechno mělo být stejný.

Asi potřebuješ toto:

Kód: Vybrat vše

http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=eGpv4EquodJQe&zmm=u274h4s2r253e4w253p21443v5c4e5c4&windowid=0&
(192)přední 334869 zadní 343397
1.9 JTD (93 kw)
1.9 JTD (100 kw)
1.9 JTD (103 kw)

Takže pozor, je v tom pěknej hokej-mělo by tam pasovat jak 334869 tak i 334870 , ale reál je jinde, jaký měl číslo ten Fast a Bilstein.

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 29 kvě 2012, 18:38
od elvis.jarous
No, mám domluvený, že mi jeden pán, co je má ve skladu , večer změří a pošle mejla.
Mě vychází dle katalogu Kayaba 334870 (přesně jak jsi našel i ty)a tu mi ten pán změří právě. Jsem celej nevrlej.
dokonce se mi ozvali z fiatu a napsali:
Dobrý den,

na Vaše vozidlo by měl patřit náhradní díl FIATčíslo 50711243 (za předpokladu, že jsou na vozidle původní nebo originální díly; pokud bylo auto upravováno, tak neumím poradit).

S pozdravem


Michal Pimper
Spare Parts Log.

Fiat CR, Fiat SR
Karolinska 650/1
186 00 Praha 8

tel: +420 224806226


Pánové můžu vám říct, že se mi normálně o těch tlumičích zdálo a celou noc jsem na to myslel a v tom snu to dopadlo dobře. :roll:
No a teď jsem zašel na Kayabu a v jejich konfigurátoru a ještě asi na 3 dalších internetových obchodech mi vyšel Kayaba 334870. :!:

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 29 kvě 2012, 18:57
od datelos
Že neumí v českým fiatu poradit, to vým už dávno a hlavně neskutečně kouří ceny-jak díl tak práce.S tím změřením se to vyřeší.

Takže takto:
FIAT Stilo 1.9JTD 103kW r.2004 kombi

- přední tlumiče Kayaba, obj.č. 334870 : 1.680 Kč s DPH/kus (skladem)
- přední tlumiče Magneti Marelli, obj.č. MM1964G : 1.642 Kč s DPH/kus
(skladem)

Toto je ofiko kayaba distribuce.
Možná bys to někde sehnal levněji,schválně změřím ty moje starý-2,5cm nebo 3,5cm.

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 29 kvě 2012, 20:02
od elvis.jarous
Já mám pána co je má za 1210,- s DPH!!! Ten co mi je má změřit.
Až to dopadne, hodím link :wink:

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 29 kvě 2012, 20:05
od idefix
Vem ten vyndanej tlumič a zajeď do Vojkova.
http://www.fiatdily.cz/fiat-stilo-19-16 ... i-naprava/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 29 kvě 2012, 20:10
od elvis.jarous
Když ta Kayaba nebude rozměrově sedět, asi jedu ráno do Vojkova. :wink:
díky za připomenutí.

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 29 kvě 2012, 21:32
od elvis.jarous
Multijet nemultijet a když ho zadáš do vyhledávače tak najdeš několik různých inzerátů fiat stilo multiwagon 1,9 multijet 103kw
takže multijet asi mám, ne? proč bych to měl i na pátých dveřích ? ? ?
zde inzerát http://autobazar.autovia.sk/fiat-stilo- ... m6-1106685
zde http://www.aaaauto.cz/cz/fiat-stilo/car.html?id=2994609
zde http://auta.autobazac.cz/z/73540/
a našel jsem
História modelu:
2001
Predstavenie troj a päťdverového hatchbacku, benzínové motory 1.6 16V (76 kW/103 k), 1.8 16V (98 kW/133 k), 2.4 20V (125 kW/170 k). Naftový štvorvalec 1.9 JTD 8V (59 kW/80 k a 85 kW/115 k).
2002
Benzínový motor 1.2 16V (63 kW/86 k) so šesťstupňovou prevodovkou, kombi verzia Multiwagon.
2004
Facelift, upravené materiály v interiéri, ergonomickejšie sedadlá, benzínový motor 1.4 16V (70 kW/95 k), naftový štvorvalec 1.9 Multijet 16V (103 kW/140 k).
2005
Verzia Racing, naftový motor 1.9 JTD 8V (74 kW/100 k).
2006
Ukončenie výroby hatchbacku.
2007
Verzia Multiwagon s úpravami prednej masky, kvalitnejším interiérom a novými motormi z modelu Grande Punto.



Tak teď mi to vysvětli? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Teď jsem ale vybočil od tématu.
taky jsem se nad tím ale při vyhledávaní tlumičů a dílů pozastavoval.....
ale výmysl to asi nebude....

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 30 kvě 2012, 06:31
od elvis.jarous
Měl jsem takové tušení, že pán by se mohl na mě vybodnout, což jsem vycítil z telefonátu, když jsem mu už ze zoufalství volal včera ze šichty po obědě, jelikož e-mail nikde. Totiž jsem mu poslal předevčírem večer ještě 3. e-maily a pak až když jsem mu včera zavolal, tak blekotal, že se na to večer mrkne. 2x slíbil že se na to podívá. Má smůlu.
Hmm, tak e-mail nikde. :twisted:
Jedu do Vojkova.
nemohl jsem kvůli tomu dospat.
držte mi palce.
Zdar.

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 30 kvě 2012, 12:15
od elvis.jarous
Takže už jsem doma.
Tlumiče by měly bejt stejný s 2,4 benzin. Mám za 1190,- tlumič kapalinový TRW JHM362. Porovnali jsme je pro jistotu se starým a je to nemlich to samý. :mrgreen:
Jenže tamty originál byly plynokapalinový.
Byl jsem nadšen. Maj tam úplně asi všechno, turba, rádia, vraky z bouraček, plechařinu, použitý díly, nový díly atd. atd. Lepší opravdu tam zajet a mít to hned než si nechat posílat cosi.
Fakt super místo po Fiaťáky.
krom toho tam maj v jiných halách díly pro francouzský auta, škodovky snad i, fordy. Maj tam dílny, lakovnu. :idea:

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 30 kvě 2012, 14:37
od Pavel II
Vojkov je na toto super. Jezdím tam již několik let a vždy sem našel co jsem potřeboval a i se dobře domluvil. Vrakoviště fiat mám za těch několik let co mám fiaty (Stilo je již 6 Fiátek) celkem projeté,ale Vojkov vede na celé čáře!

Tak že tam máš stejné tlumiče jak 2.4 Abarth...hm,hm zajímavé. To by mě zajímalo co tam mám já :lol:

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 30 kvě 2012, 15:34
od datelos
Fiat info o motorovývh jednotkách.

Byl sem v českým fiatu takže to beru s nadhledem,ale fiat to je.

Multijet 8V-88KW
Multijet 16V-110KW

Takže když budeš mít čas, dej sem foto motorového prostoru.
Ten Vojkov je u Říčan cca 05km od Prahy?

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 30 kvě 2012, 20:32
od elvis.jarous
Hele
proč tedy vyšel článek http://www.auto.cz/fiat-stilo-1-9-multi ... 03-kw-1028 To mi pobli nohu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Někdo v tom dělá bordel. Já to bejt nechci. :idea:

Mě je to fuk,ty do toho reješ :D ale jakej je tedy rozdíl v osazení multijetu 16V a jiným?
Je fakt, že na krytu je JTD 16V...
o tohle šlo?
Říčany jsou asi já nevim asi 10 kiláků od prahy ale tohle je mezi Říčanama a Mukařovem. Ze silnice to vypadá jako vrakáč.

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 30 kvě 2012, 20:33
od elvis.jarous
Pavel II píše:Vojkov je na toto super. Jezdím tam již několik let a vždy sem našel co jsem potřeboval a i se dobře domluvil. Vrakoviště fiat mám za těch několik let co mám fiaty (Stilo je již 6 Fiátek) celkem projeté,ale Vojkov vede na celé čáře!

Tak že tam máš stejné tlumiče jak 2.4 Abarth...hm,hm zajímavé. To by mě zajímalo co tam mám já :lol:
asi tlumiče z Liazky, ne? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: spodní ramena a přední tlumiče

Napsal: 30 kvě 2012, 22:23
od elvis.jarous
Když jsem to dodělal, zatřel odřeniny na nápravě a tlumiči a td. co jsem manipulací spáchal , uklidil vercajk, umyl, nenajedl, uspal dítě i manželku, vyrazil jsem na testovací jízdu směr Kamené Zboží, Vápensko, Straky, Krchleby, Všechlapy pak obchvat Nymburka, u Poděbradky sjezd zpět na Nymburk. 5x šraňky, okresky i silnice 1.třídy.
Hned za prvníma šraňkama byl cejtit rozdíl. Bylo znát ten vyčochtanej čep u spolujezdce, že je pryč a že ten tlumič co mlátil na řidičově straně je v popelnici. Je to lepší a i tyhle tlumiče mi připadaj pohodlnější. V předu je naprostý klid. Geometrie bude asi nutná, volant není malinko ve středu a nepatrně to tahne do příkopa. Velmi nepatrně.
vyměnil jsem také ložisko na tlumiči. U spolujezdce muselo dostat ránu, protože se všechny kuličky vryly do misek.
Takže tak. Jó, Vojkov, to je věc.
Dobrou noc.