Stránka 4 z 8
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 30 bře 2012, 18:42
od Mr.Bean
Jestli uvažuješ o nový Pandě, tak bejt tebou, tak počkám třeba rok až se to naučej vyrábět.
A jinak Panda už má vydrbanej a navoskovanej kožíšek a letní botičky
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 30 bře 2012, 21:11
od Tomik
Jo jo, když jsem byl objednávat Pandu Classic, tak tam už novou měli. Moje ženská z ní byla úplně paf a dalo mi hodně práce jí připmenout, že přece chceme starý model
Nicméně jsme novou pandu prolezli, auto na mě působilo dobře, o kousek vetší kufr. Akorát ta palubka mi nějak nesedí. Nemám důvěru v první ročníky jakéhokoliv auta, tak jsem taky zvědav jak na tom nová Panda bude, obzvláště bude-li se vyrábět v Itálii.....
mr.bean: jestli jsem dobře koukal na fotky, viděl jsem že máš přední zástěrky. To jsou originál? Sháním nějaký na předek, ale nerad bych je montoval tak, že bych musel do něčeho vrtat...
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 30 bře 2012, 21:15
od Mr.Bean
Zástěrky originál se dělají jen dozadu. Stojí cca 1000,- Ty mám taky.
Vepředu mám obyč. univerzál za 200,- Už si nepamatuji, jak jsou přidělaný, ale určitě jsem do ničeho nevrtal. Zejtra to vyfotím a dám to sem
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 30 bře 2012, 21:22
od Tomik
Díky. Začátek prahu dost trpí odletujícími kamínky od kol - aspoň u mojí pandy z r. 2005 už je na pár místech vidět oprýskaná barva od kamínků, místy až na kov - i když zatím nerezne
. Toho bych se chtěl u novýho Classica vyvarovat.
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 30 bře 2012, 21:24
od Mr.Bean
Taky to tam mám dost otřískaný. První rok a půl to bylo bez zástěrek. Dál mám dodělaný kryt motoru, a zadní plastové podběhy.
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 31 bře 2012, 18:02
od Mr.Bean
Tak ty fotky...
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 31 bře 2012, 20:51
od Tomik
Díky za fotky. Nejspíš to vyřeším taky nějakýma univerzálama s uchycením pomocí těch "klipsů". O zadních plastových podbězích neuvažuji, leda že by nějak omezily ostřikování tlumiče výfuku od levého zadního kola...
Ten kryt motoru je asi dobrá věc. Má to nějaký vliv na hlučnost, nebo spotřebu? A pomáhá to proti zašpinění motoru?
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 31 bře 2012, 20:57
od Mr.Bean
Myslím, že vliv na hlučnost to žádnou nemá a na spotřebu nevím, ale asi ne...
Zadní podběhy tlumič výfuku nekryjou.
Kryt motoru proti špinění motoru pomáhá. Ale zas tak velký není a kryje jen zespodu, boční stěny bohužel nemá.
Natření bubnů
Napsal: 24 kvě 2012, 19:16
od Mr.Bean
Jakou barvu byste doporučili na zadní bubny? Musí nějak odolávat teplotě? Hřejou se hodně?
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 24 kvě 2012, 19:23
od fru
já mám natřeno hemerajdem
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 24 kvě 2012, 19:55
od Mr.Bean
A drží? Neloupe se? Kolik vrstev máš?
Já mám doma akorát modrej a ten se mi tam moc dávat nechce, ikdyž nebude přes plecháče vidět
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 24 kvě 2012, 19:59
od fru
drží dvě sezóny zatím a 2 vrstvy
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 30 kvě 2012, 06:10
od Mr.Bean
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 02 čer 2012, 14:51
od Mr.Bean
Ten kufr zase tak malej není
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Napsal: 03 čer 2012, 15:57
od Tomik
Tak po neuvěřitelných 11-ti týdnech (!) od objednání k nám konečně dorazila Panda Classic.
mr.bean: zásuvka a zapalovač se neliší - umístění je stejné. U zásuvky je přes samotnou zásuvku daná gumová krytka s nápisem 12V a pokud máš zapalovač, je v zásuvce zasunutej klasickej žhavící zapalovač.
A jen tak pro zajímavost, oproti Pandě 1.1 z r. 2005 se kterou jsem se nákupem Classica rozloučil, mě zaujalo několik věcí:
- přítomnost stabilizátoru na přední nápravě je znát víc než jsem čekal. U starý 1.1 jsem neměl posilovač a jízdní vlastnosti jsem si víceméně pochvaloval. Ale v zatáčkách, které jsem projížděl už na hraně (bez posilovače bylo krásně cítit jak jsou na tom přední kola) a auto už bylo dost nakloněné, sedí Classic se stabilizátorem jako přibitý, rozhodně se méně naklání
- při přejezdu nerovností se do kabiny o dost méně přenáší rázy (hluk) od náprav
- Classic má plastové podběhy zadních kol, stará panda neměla
- 11kw navíc, které má motor 1.2 oproti 1.1 40kw není příliš znát. Uvidíme ještě až si motor sedne. Každopádně Classic má jinak poskládané převody (kratší jednička, všechny ostatní převody delší), takže nějakou výraznější dynamiku nečekám
- dál mě nepříjemně překvapil chybějící zámek ve dveřích u spolujezdce a naopak příjemně přitomnost ukazatele aktuální/průměrné spotřeby