OT: Pokec o Pandách
Moderátor: peta.smolik
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Jestli uvažuješ o nový Pandě, tak bejt tebou, tak počkám třeba rok až se to naučej vyrábět.
A jinak Panda už má vydrbanej a navoskovanej kožíšek a letní botičky
A jinak Panda už má vydrbanej a navoskovanej kožíšek a letní botičky
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
- Reklama
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Jo jo, když jsem byl objednávat Pandu Classic, tak tam už novou měli. Moje ženská z ní byla úplně paf a dalo mi hodně práce jí připmenout, že přece chceme starý model Nicméně jsme novou pandu prolezli, auto na mě působilo dobře, o kousek vetší kufr. Akorát ta palubka mi nějak nesedí. Nemám důvěru v první ročníky jakéhokoliv auta, tak jsem taky zvědav jak na tom nová Panda bude, obzvláště bude-li se vyrábět v Itálii.....
mr.bean: jestli jsem dobře koukal na fotky, viděl jsem že máš přední zástěrky. To jsou originál? Sháním nějaký na předek, ale nerad bych je montoval tak, že bych musel do něčeho vrtat...
mr.bean: jestli jsem dobře koukal na fotky, viděl jsem že máš přední zástěrky. To jsou originál? Sháním nějaký na předek, ale nerad bych je montoval tak, že bych musel do něčeho vrtat...
ex - Fiat Panda 1.1 Active 2005
Fiat Panda Classic 1.2 2012
Fiat Panda Classic 1.2 2012
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Zástěrky originál se dělají jen dozadu. Stojí cca 1000,- Ty mám taky.
Vepředu mám obyč. univerzál za 200,- Už si nepamatuji, jak jsou přidělaný, ale určitě jsem do ničeho nevrtal. Zejtra to vyfotím a dám to sem
Vepředu mám obyč. univerzál za 200,- Už si nepamatuji, jak jsou přidělaný, ale určitě jsem do ničeho nevrtal. Zejtra to vyfotím a dám to sem
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Díky. Začátek prahu dost trpí odletujícími kamínky od kol - aspoň u mojí pandy z r. 2005 už je na pár místech vidět oprýskaná barva od kamínků, místy až na kov - i když zatím nerezne . Toho bych se chtěl u novýho Classica vyvarovat.
ex - Fiat Panda 1.1 Active 2005
Fiat Panda Classic 1.2 2012
Fiat Panda Classic 1.2 2012
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Taky to tam mám dost otřískaný. První rok a půl to bylo bez zástěrek. Dál mám dodělaný kryt motoru, a zadní plastové podběhy.
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Díky za fotky. Nejspíš to vyřeším taky nějakýma univerzálama s uchycením pomocí těch "klipsů". O zadních plastových podbězích neuvažuji, leda že by nějak omezily ostřikování tlumiče výfuku od levého zadního kola...
Ten kryt motoru je asi dobrá věc. Má to nějaký vliv na hlučnost, nebo spotřebu? A pomáhá to proti zašpinění motoru?
Ten kryt motoru je asi dobrá věc. Má to nějaký vliv na hlučnost, nebo spotřebu? A pomáhá to proti zašpinění motoru?
ex - Fiat Panda 1.1 Active 2005
Fiat Panda Classic 1.2 2012
Fiat Panda Classic 1.2 2012
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Myslím, že vliv na hlučnost to žádnou nemá a na spotřebu nevím, ale asi ne...
Zadní podběhy tlumič výfuku nekryjou.
Kryt motoru proti špinění motoru pomáhá. Ale zas tak velký není a kryje jen zespodu, boční stěny bohužel nemá.
Zadní podběhy tlumič výfuku nekryjou.
Kryt motoru proti špinění motoru pomáhá. Ale zas tak velký není a kryje jen zespodu, boční stěny bohužel nemá.
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Natření bubnů
Jakou barvu byste doporučili na zadní bubny? Musí nějak odolávat teplotě? Hřejou se hodně?
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
já mám natřeno hemerajdem
Panda forever
Aktualně F500L
Aktualně F500L
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
A drží? Neloupe se? Kolik vrstev máš?
Já mám doma akorát modrej a ten se mi tam moc dávat nechce, ikdyž nebude přes plecháče vidět
Já mám doma akorát modrej a ten se mi tam moc dávat nechce, ikdyž nebude přes plecháče vidět
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
drží dvě sezóny zatím a 2 vrstvy
Panda forever
Aktualně F500L
Aktualně F500L
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Závod Pandy a kola v "náročném" terénu
http://video.novinky.cz/video/automoto/?videoId=22649
http://video.novinky.cz/video/automoto/?videoId=22649
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Ten kufr zase tak malej není
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Tak po neuvěřitelných 11-ti týdnech (!) od objednání k nám konečně dorazila Panda Classic.
mr.bean: zásuvka a zapalovač se neliší - umístění je stejné. U zásuvky je přes samotnou zásuvku daná gumová krytka s nápisem 12V a pokud máš zapalovač, je v zásuvce zasunutej klasickej žhavící zapalovač.
A jen tak pro zajímavost, oproti Pandě 1.1 z r. 2005 se kterou jsem se nákupem Classica rozloučil, mě zaujalo několik věcí:
- přítomnost stabilizátoru na přední nápravě je znát víc než jsem čekal. U starý 1.1 jsem neměl posilovač a jízdní vlastnosti jsem si víceméně pochvaloval. Ale v zatáčkách, které jsem projížděl už na hraně (bez posilovače bylo krásně cítit jak jsou na tom přední kola) a auto už bylo dost nakloněné, sedí Classic se stabilizátorem jako přibitý, rozhodně se méně naklání
- při přejezdu nerovností se do kabiny o dost méně přenáší rázy (hluk) od náprav
- Classic má plastové podběhy zadních kol, stará panda neměla
- 11kw navíc, které má motor 1.2 oproti 1.1 40kw není příliš znát. Uvidíme ještě až si motor sedne. Každopádně Classic má jinak poskládané převody (kratší jednička, všechny ostatní převody delší), takže nějakou výraznější dynamiku nečekám
- dál mě nepříjemně překvapil chybějící zámek ve dveřích u spolujezdce a naopak příjemně přitomnost ukazatele aktuální/průměrné spotřeby
mr.bean: zásuvka a zapalovač se neliší - umístění je stejné. U zásuvky je přes samotnou zásuvku daná gumová krytka s nápisem 12V a pokud máš zapalovač, je v zásuvce zasunutej klasickej žhavící zapalovač.
A jen tak pro zajímavost, oproti Pandě 1.1 z r. 2005 se kterou jsem se nákupem Classica rozloučil, mě zaujalo několik věcí:
- přítomnost stabilizátoru na přední nápravě je znát víc než jsem čekal. U starý 1.1 jsem neměl posilovač a jízdní vlastnosti jsem si víceméně pochvaloval. Ale v zatáčkách, které jsem projížděl už na hraně (bez posilovače bylo krásně cítit jak jsou na tom přední kola) a auto už bylo dost nakloněné, sedí Classic se stabilizátorem jako přibitý, rozhodně se méně naklání
- při přejezdu nerovností se do kabiny o dost méně přenáší rázy (hluk) od náprav
- Classic má plastové podběhy zadních kol, stará panda neměla
- 11kw navíc, které má motor 1.2 oproti 1.1 40kw není příliš znát. Uvidíme ještě až si motor sedne. Každopádně Classic má jinak poskládané převody (kratší jednička, všechny ostatní převody delší), takže nějakou výraznější dynamiku nečekám
- dál mě nepříjemně překvapil chybějící zámek ve dveřích u spolujezdce a naopak příjemně přitomnost ukazatele aktuální/průměrné spotřeby
ex - Fiat Panda 1.1 Active 2005
Fiat Panda Classic 1.2 2012
Fiat Panda Classic 1.2 2012