Tak Dominiku jsem nechal na pokoji, vzhledem k tomu, že pubescentní věk mám už nějaký ten pátek za sebou, je 5 minut opravdu hóóódně málo...
Nicméně jsem se po mých amatérských dedukcích v sobotu pustil do dalšího kola italské rulety. Nakoupil jsem zásobu 10A pojistek, kdyby mé dedukce náhodou byly chybné a šel jsem na to!
Černý a žlutočervený káblík jsem nejspíš odhadl správně. Zapojil jsem je tedy jako napájecí. Zbyly mi čtyři z původní jednotky DO. Na nové je 6 drátů (pozic), bohužel k nové jednotce chyběla podrobnější specifikace, takže jsem jenom věděl, že těchto 6 je určených pro centrál (pak je tam hafo dalších pro jiné funce)...
Když jsem zapojil ty dva napájecí a zjistil, že černá skříňka opravdu žije, jal jsem se laborování se čtyřmi zbylými dráty a šesti kousky na nové jednotce. Po několika pokusech jsem dospěl do použitelného, ale ne dokonalého stádia:
Na DO jsou 3 tlačítka: otevřít, zavřít a ještě jedno s obrázkem blesku(?) Správně by to (předpokládám) mělo fungovat tak, že zmáčknu tlačítko "zamčeno", auto se zamkne, zmáčknu "odemknuto" a auto se otevře... logicky, že?
Já jsem to dostal do následujícího stavu: Zmáčknu tlačítko "zamknout" - dioda na jednotce se rozbliká, poté zmáčknu tlačítko "odemknout" - auto se (dejme tomu) otevře (dioda přestane blikat). Chci-li auto zavřít, postupuji naprosto stejně: Napřed musím zmáčknout tlačítko "zavřít", rozbliká se dioda, pak zmáčknu tlačítko "odemknout" auto se zavře a dioda přestane blikat. Před otevřením nebo zavřením musím tedy vždy zmáčknout napřed "zamknout" a potom "odemknout".
Správně by to asi mělo být tak, že zmáčknu "zavřít" - auto se zavře, dioda bliká a má asi dělat, že je zapnutý imaginární alarm. Zmáčknu "odemknout", auto se otevře, dioda přestane blikat (dioda je fíčurka navíc, dá se odpojit).
V současném - výše popsaném stavu, se dá DO používat, ale kdyby někdo poradil, jak zapojit tak, abych před akcí nemusel mačkat dvakrát, budu rád...