Nejaké fotky som urobil pri oprave:
niekto chcel pohľad na chladiče, takže pohľad zhora po otvorení kapoty: dole je chladič klimy, hore čierny chladič vody
pohľad na predok auta s obidvoma chladičmi
pohľad na predok auta bez chladiča klimy
chladič klimy deravý
chladič klimy zavarený
and it's my Punto
Vždycky jsem si myslel ,že hliník jde špatně svařovat a už vůbec ne pájet.Svařování už je dneska běžné, ale to pajéní jsem viděl až na jaře.Všechny spoje na AC trubkách jsou PÁJENÉ. Jenom to chce pájecí pastu a pořádně to odmastit.Vypadá to jako když se pájí cín akorát vyšší teplota.620C.jde to i doma letlampou.
Niekto chladiče aj lepí alebo pájkuje, ale chlapík, čo plní klímy mi to neodporúčal, ževraj to nevydrží dlho, max. 1 rok. Zvar je zvar, skúšali to tlakom 6bar. Klimu plnia tak na 2bary, takže v poho. Ja som chcel pôvodne zavariť na bočných trubkách chladiča, ale povedali mi, že tam je to nejak lisovane a že by sa mohli porušiť ostatné spoje, tak preto to varili v strede. Že už nejaké chladiče zavarili a ešte nemali reklamáciu žeby to netesnilo.
Cim sa cisti klimatizacia ked z nej pri zapnuti ide strasny smrad? Ma to otravuje, dost hnusny smrad je v aute. Cital som ze su na to nejake dezinfekcne cistiace prostriedky, len neviem kde to zohnat. A co vlastne smrdi? Ten vyparnik ci ako sa to vola? Vobec neviem kde sa to nachadza a odkial k tomu pristupit aby sa to vycistilo. Dakujem za kazdu radu.
ygzo píše:Cim sa cisti klimatizacia ked z nej pri zapnuti ide strasny smrad? Ma to otravuje, dost hnusny smrad je v aute. Cital som ze su na to nejake dezinfekcne cistiace prostriedky, len neviem kde to zohnat. A co vlastne smrdi? Ten vyparnik ci ako sa to vola? Vobec neviem kde sa to nachadza a odkial k tomu pristupit aby sa to vycistilo. Dakujem za kazdu radu.
co tak vyskusat :http://www.kim-tec.sk/katalog/cistic-klimatizacie/ Ja som to kupil min. tyzden, ale este nemam novy filter, tak som zatial necistil. Postup cistenia je na autokacik.pl. stalo to 310,- Sk
No jo, ale mna by zaujimalo ci as po ten vyparnik nejako dostanem aj tak ze by som ho videl. Tamten sposob co je na tej polskej stranke sa mi nejako nezda - resp. teda on je snad dobry, ale ved clovek ani nevie kam to strieka - a na ten vyparnik sa to mozno ani nedostane, alebo dostane len v malom mnozstve. Alebo nie??????
Potřeboval bych poradit, když mám zapnutou klimu na maximum, tak při vyřazení kvaltu klesnou otáčky na 600ot/min. a pak zase vystřelí na 1200ot./min a tak pořád dokola. Čím to může být?
FIAT PUNTO 1.8 HGT 96kW/130 prodán po 10letech skvělé služby
stonepet píše:Potřeboval bych poradit, když mám zapnutou klimu na maximum, tak při vyřazení kvaltu klesnou otáčky na 600ot/min. a pak zase vystřelí na 1200ot./min a tak pořád dokola. Čím to může být?
Ja ked zapnem klimu tak z povodnych 600-700 volnobeznych otacok mi to vyskoci same na cca 1000-1100, asi je to tak normalne, motor si prida, lebo zataz je na neho vacsia. Ale ked uz mam motor zahriaty po dlhsej jazde s klimou, tak uz ked stojim na krizovatke, tak mam zase volnobzne otacky aj so zapnutou klimou na 600-700, uz hore neskacu