Stránka 4 z 8
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 12 led 2011, 09:20
od PotkanGT
Pany píše:Já si na nový rok kopil naftu, Doteď jsel jezdil z benzínem 1,2 44kw. Teď mám 1,7 TD, a nemůžu si ho vynachválit, má nalitáno něco přez 170 tis km, a vážně super. Chytá na poprvý i v mrazech, a ¨nažhavíno má za pár sekund.. Jen mám problém s brzdama, a k tomu je také můj dotaz. Je možné, že brzda na TD je méně citlivá než na benzínu??? Protože ono když dupnu na brzdu, tak to jde dost ztěžka, jako kdyby nešel posilovač brzd. Má s tím někdo zlušenost???
zrejme ti odchádza vakuova pumpa.nám na delte 1.9tds odisli uz dve.
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 12 led 2011, 09:21
od PotkanGT
Pany píše:Jo, etě možná blbej dotaz, ale má TD vůbec nějakou řídící jednotku?? A jak je řízenej tlak turba u těchto motorů?? Tam je nějaká klapka jako např u VW golf???
punto to ma zapojene natvrdo.ziadna RJ to neovlada.
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 12 led 2011, 09:23
od PotkanGT
Pany píše:A nevíš co ti tam řešil??? Pč mě to dost štve, a otec (mechanik mi řekl že může bejt i prasklá membrána na tom válci vzduchový, bo to je ten posilovač??? Nnwm... A ještě.. Máte někdo zkušenosti se zapojením budíku a čidel pro tlak turba??? Vím že mám blbý dotazy ae je to můj první diesel...
stací ti keds i vyrobíš vyvod niekde na sáni,odtial hadicu do kabiny a tu len pripojíš na budík.nič viac
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 12 led 2011, 09:38
od bobas
Me td brzdilo zle,mel jsem osmrdanou tu tycinku na vyveve a nevhanelo to vzduch do brzd,tak jak by melo,nekdy se mi stalo zniceho nic,ze jsem brzdil jak vlak,pedal na podlahu,zapresovany ,bez tlaku ... holt se to pak rozbrzdilo ,vyvevu jsem vymenil a brzdim uz normalne
puvodni vydrzela 270 tkm...
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 12 led 2011, 11:44
od Toti
Čo sa týka tých bŕzd tak by som najprv skontroloval všetky podtlakove hadičky, aj na ovladanie EGRka lebo aj to berie podtlak z vakuovky. Predsa len su to už staršie hadičky a časom zvyknu popraskať a aj mala dierka narobí dosť šarapaty. Sam som sa o tom presvedčil, ked som skoro kamošovi rozrazil bránku
A auto pritom brzdilo uplne fajn ale nekedy sa stalo, možno raz za den, že pedal bol zrazu uplne tvrdy a ked to nečakáte
tak potom idete aj volant ohnuť aby ste sa zapreli do brzdy
Nakoniec bola mala prasklina pozdlž konca hadičky ako sa nasunie na tu tenku podtlakovu rurku.
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 12 led 2011, 15:00
od Pany
Tu vakuovou pumpu mi radil aj otec...
Teď mě tak napadlo. Bude sedět ta pumpa z toho benznáku??? A jak si myslel to, že je turbo na tvrdo??? To tam nemá nic??? Žádnou klapku?? Jen hadice k turbu, svody sání a válec???
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 12 led 2011, 20:36
od Toti
Benziňák bere podtlak zo sania a turbo je mechanické s jednou tlakom ovladanou klapkou, ktoru si myslel asi aj ty, ale inak žiadna elektronika ani variabilita. A tie podtlakove hadičky si už skontroloval ? Treba vždy začať od toho jednoduchšieho a lacnejšieho riešenie.
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 12 led 2011, 22:16
od Pany
Hadičku jsem zkontroloval už včera večer, a vůbec ničeho jsem si nevšimnul... Zkusim ji vyměnit etě, tím bych neměl nic zkazit, a když ani to nepomůže, tak už asik ten válec...
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 13 led 2011, 00:04
od Pany
Já vím že si benzin na posilovači brzd bere podtlak ze sání, já jen esy je to uplně stejný jako u TD-čka jesy je ten válec natuty stejnej, jesy ho můžu v případě nouze přehodit, abych ho nemusel kupovat.
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 14 led 2011, 00:11
od Pany
Tak jsem si vyměnil všechny hadičky k posilovači brzd co šli, a brzdy v pořádku
Žádnou dirku jsem sice nenašel, ale spravilo se to, tak nevím kde byla chyba
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 15 led 2011, 15:54
od Toti
Hlavne je, že sa to tým vyriešilo a nebolo treba zháňať druhú vakuovku
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 15 led 2011, 18:52
od straki
Tak to jsi teda přehodil starosti z brzdama na mne
Se mě teďkom stalo že jsem po cca 5 dnech vyjel s autem a z kopečka před kruháčem v 60-tce se chtěl přibrzdit ale pedal šel až na podlahu a nic tak jsem zatáhl ruční brzdu a nic (ta šla moc zlehka) pak jsem šlápl podruhý jen jemně na brzdu a auto šlo do smyku a od tý doby jde brzdovej pedál hůř sešlapovat cca od půlky....Trochu mne to hlava nebere ale zatím to brzdí tak to neřeším i když musím vyvynout větší sílu. (Neřeším proto že už 4 měsíce něco opravuji tak chci jetzdit měsíc bez toho aniž bych musel do auta cpat love mimo naftu)
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 15 led 2011, 20:24
od mad mike
straki píše:Tak to jsi teda přehodil starosti z brzdama na mne
Se mě teďkom stalo že jsem po cca 5 dnech vyjel s autem a z kopečka před kruháčem v 60-tce se chtěl přibrzdit ale pedal šel až na podlahu a nic tak jsem zatáhl ruční brzdu a nic (ta šla moc zlehka) pak jsem šlápl podruhý jen jemně na brzdu a auto šlo do smyku a od tý doby jde brzdovej pedál hůř sešlapovat cca od půlky....Trochu mne to hlava nebere ale zatím to brzdí tak to neřeším i když musím vyvynout větší sílu. (Neřeším proto že už 4 měsíce něco opravuji tak chci jetzdit měsíc bez toho aniž bych musel do auta cpat love mimo naftu)
střelím od boku - propouští hlavní brzdový válec. akorát jsme se s brzdama dostali k OT
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 16 led 2011, 15:07
od straki
mad mike píše: střelím od boku - propouští hlavní brzdový válec. akorát jsme se s brzdama dostali k OT
Pokud dobře rozumím tak to by měla ubývat i brzdovka ale ty je pořád stejně
...jj ale k brzdám jsme se zřejmě dostali díky stejnýmu motoru
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 16 led 2011, 16:12
od mad mike
pokud jsou špatné gumičky vHBV tak propustí tlak mezi komorama, proto ten propad a brzdovka takhle neubývá