Stránka 4 z 12

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 31 říj 2010, 16:42
od mad mike
ještě dotaz: máte někdo daný pryč katalyzátor? mám dojem, že ho mám už přicpaný

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 31 říj 2010, 20:08
od punťas hgt
Takže při volnoběžných otáčkách je táhlo na maximum na hoře-zalezené v tom hříbku. Znova jsem hleděl na ten hřib a je to, jak jsem psal. I při tůrování na místě ovládá ty klapky. Ještě by stálo za to, změřit tlak toho paliva...... Jinak jednou jsem poslechl zvuk auta s přicpaným katem a v zátěži měl takový syčící zvuk-něco jako kdyby si přisával vzduch nějakou prasklou hadicí a auto bylo celkově hrozně líný....

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 31 říj 2010, 20:14
od mad mike
tlak paliva, nenapadá mě jak ho v domácích podmínkách změřit. no s tím katem- líné to moje ted je a syčení by se asi taky našlo :)..... jinak nenapadá tě proč se mi to zpočátku dusí?

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 31 říj 2010, 20:33
od punťas hgt
Mno měl jsem řekl bych ten sám případ. Všechno jsem prolezl, proměřil no a došel jsem až na to čerpadlo. Za tepla všechno ok stačilo víceméně i po 15s kdy auto bylo nastartovaný a všechno ok.Ale prostě prvotní start byl špatný-auto sice nezdechalo,ale při rozjezdu bylo udušený a pak se náhle chytilo.To čerpadlo dávalo tlak někde okolo 2bar. V momentě kdy to došlo tak daleko, že sem studený auto musel nechat aspoň 2min běžet na volnoběh, jinak jsem se nerozjel, tak čerpadlo dávalo něco kolem 1.5-1.6 bar. Má dávat 3.5 Já jsem si měřák udělal sám z budíku tuším z AVIE na tlak vzduchu a na něj jsem nabastlil prodlužovací hadičku co se dává u dvou montážky na vnitřní kolo na ventilek.V podstatě závit na ventilku na který se šroubuje čepeček pasuje do závitu na konci palivové lišty.Vyšrouboval jsem z palivové lišty ten ventilek, našrouboval měřák a měřil:-)

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 31 říj 2010, 21:27
od mad mike
ok nějaké manometry máme v práci, tak zkusím něco zbastlit :D třeba to fakt bude malým tlakem

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 02 lis 2010, 17:41
od RadekHGT
Takze skrtiaca klapka rozobrana a vycistena :)

Nic komplikovane,len ste ma chlapci mohli upozornit nato nech si dam pozor aby mi nevytiekla cela chladiaca kvapalina :mrgreen: Ale v pohode, dolial som novu.

1.) na pohlad to vyzeralo byt ciste,ale potom som si vsimol mastne usadeniny ktore udrziavali roznu necistotu.
2.) pouzil som tech. benzin,handru a vsetko som dokladne poutieral + som vybral tu "mriezku" a poriadne to prefukol s kompresorom
3.) zlozil som to spät,2 napichovacky,4 hadicky,nic zlozite.

Vysledok??? ....uzastny!


nastartoval som,otacky vybehli hned na 1200 bez ziadneho kolisania,dusenia sa motora a podobne.Po chvili behu motora,sa ustalili na klasickych 900 a rucicka sa ani nepohla.Siel som sa previest.Pri rozjazde mi auto skoro zdochlo,pretoze odozva na plyn bola okamzita a nato som nebol vobez zvyknuty.Auto je svizne,akceleruje hned a otacky pri vyradeni rychlosti su uplne stabilne :D

Nikdy som neveril ze taketo vycistenie klapky dokaze takto ozivit toto auto.Srdecne vam Dakujem za radu chlapci a tu nejake fotecky:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 02 lis 2010, 18:34
od mad mike
:D nedošlo mě, že je to vlastně napojené na ohřev. tak to je dobré že se ti problém vyřešil, budu to muset teda zkusit taky. akorát vidím že já mám jinou klapku. ty máš ovládaný plyn elektronicky ? jak je ta klapka přichycená k sání?

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 02 lis 2010, 19:31
od RadekHGT
Podla vsetkeho mam asi elektronicky pedal.Skus to blizsie specifikovat co mas na mysli.Su tam 4 imbusove sruby a to je vsetko co tuto klapku drzi.(samozrejme neratam hadicky od vody,vzduchu a napichovacky)
V com mas inu tu klapku?

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 02 lis 2010, 20:03
od mad mike
u té tvojí nikde nevidím lanko plynu, já ho tam mám. navíc mám jinak řešený krokomotorek a potenciometr. mě motorek ovládá volnoběh otevřením obtokových kanálů a tobe podle všeho motorek (ten válec na boku) pootevře samotnou klapku

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 02 lis 2010, 23:18
od RadekHGT
Tak asi mas pravdu,to lanko sa nikde na mojej klapke nenachadza.Co som cital na jednom fore,väcsina HGTciek maju inak vyzerajucu klapku ako je ta moja.Tiez sa bavili otom elektronickom pedali ale nevenoval som tomu nejaku pozornost.Ale teraz uz chapem.
Je to zaujimave,rad by som vedel preco niektore to maju tak a ine zase inac.Podobne su natom lambdy.Jeden typ ma 1 a druhy (moj pripad) ma 3.Mam rocnik 2001,takze pochybujem ze to je nejaka novsia verzia,kedze sa vyrabali az do 2003 tieto modely HGTciek .No neviem :?

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 03 lis 2010, 09:12
od mad mike
je to zajímavé. to tvoje má myslím i katalyzátor na svodech

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 04 lis 2010, 16:38
od mad mike
takže dneska jsem znovu proměřil čidla teploty a v termostatu je dobré, ale to v klapce nejspíš ne. chlapi mám prosbu- nemohli byste na svojich čidlech teploty v klapce změřit odpor? stačí zhruba venkovní teplota + hodnota odporu. dík

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 05 lis 2010, 01:54
od RadekHGT
Nieje problem ale daj blizsie info ako nato :oops:

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 05 lis 2010, 09:19
od mad mike
už netřeba. vím spolehlivě že je kaput :( , ale dělá se to tak že vezmeš multimetr, fén, teploměr a měříš na kontaktech čidla odpor, který by měl s vzrůstající teplotou klesat

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 05 lis 2010, 10:57
od mad mike
tak jsem zjistil zas něco jiného ohledně čidla. možná vůbec nemusí platit co jsem napssal výše. potřeboval bych zjistit princip fungování toho čidla množství vzduchu, ale nemůžu ho nikde najít. vím akorát že je s horkou vrstvou