Stránka 4 z 6

Napsal: 10 črc 2006, 21:05
od lacin
No voni na tom Jarove, nebo kde to svet motoru meri, dycky nameri takovy sileny hodnoty, ze nad tim rozum zustava stat... :-) Ne, ze bych tomu neveril, ale neverim. Mozna na tom Grandakovi vyssi vykon byl, nez je deklarovanej, ale o 12 koni urcite ne. Jakmile bych to uvidel na papire ze zkusebny z Brna z MZLU, uverim... ;-) Ono ne kazdej umi merit vykon...

Ikdyby ta jednajednicka mela v zakladu 60, coz uz je hodnota jako krava, tak by z toho cipem slo dostat max 65. Z tohohle vic proste dostat nejde. Na te jednotce de max zmenit predstih, mozna dobu vstriku a to je vsechno. Proste hodnote 68 koni jenom cipem z jednajedna neverim. Ja vim, neverim nicemu. :-D :-D Uz sem asi takovej.

Napsal: 10 črc 2006, 23:38
od Jafik
Když nevěříš tak se podívej na www.bitpower.cz! A upozorňuju,že jsem nečipoval seriovej motor normálním čipem! Na brzdě to bylo před, v průběhu a po čipu ještě pro kontrolu. Jsou tam a nikdo mi je nevezme! Ukaž mi 1,1 která si hrábne i na 3! A hlavně na 16 ti palcovejch kolech 195! :D :D Ovšem nic neni zadarmo! No když jste nakousli 1,2 16v ................ má v základu 75 koní :D

Napsal: 10 črc 2006, 23:39
od Jafik
A nejsem si jistej jestli do grande punta už nedávaji jen 16 ti ventil! Hodnota výkonu by tomu odpovídala

Napsal: 11 črc 2006, 11:32
od Patrik
Jafik píše:Když nevěříš tak se podívej na www.bitpower.cz! A upozorňuju,že jsem nečipoval seriovej motor normálním čipem! Na brzdě to bylo před, v průběhu a po čipu ještě pro kontrolu. Jsou tam a nikdo mi je nevezme! Ukaž mi 1,1 která si hrábne i na 3! A hlavně na 16 ti palcovejch kolech 195! :D :D Ovšem nic neni zadarmo! No když jste nakousli 1,2 16v ................ má v základu 75 koní :D
Ee, 1.2 16V v Puntu Mk1 má v základu 85 koníku, a navíc mimořádně pružných (není kůň jako kůň). Prostě perfektní motor s odlehčenými rotačními hmotami. Těch 75 koní má motor 1.2 8V MPI.

Napsal: 11 črc 2006, 11:37
od Patrik
Jafik píše:A nejsem si jistej jestli do grande punta už nedávaji jen 16 ti ventil! Hodnota výkonu by tomu odpovídala
Je to klasika 1.2 8V, akorát kompresní poměr byl zvýšen na velmi zajímavou hodnotu 11.0, což je oproti 9.6 u 1.1 a 1.2 8V motoru významný rozdíl.

Napsal: 11 črc 2006, 16:24
od lacin
Jafik píše:Když nevěříš tak se podívej na www.bitpower.cz! A upozorňuju,že jsem nečipoval seriovej motor normálním čipem! Na brzdě to bylo před, v průběhu a po čipu ještě pro kontrolu. Jsou tam a nikdo mi je nevezme! Ukaž mi 1,1 která si hrábne i na 3! A hlavně na 16 ti palcovejch kolech 195! :D :D Ovšem nic neni zadarmo! No když jste nakousli 1,2 16v ................ má v základu 75 koní :D
Ok, ok, jenomze ty nemas jenom cip. Ty mas upravovanej motor pokud vim. Ja rikam, ze jenom cipem dostat z 55ti koni 68 je tak trosku nerealny. Proste to ta jednotka ani neumozni.

No ja sem nedavno pomerne dost hrabal na trojku. A mam 195/45 R15... No ale bylo mokro nooo... ;-) Ale hrabalo to...

Hele a uz hod nejaky fota. A pojedes na italiansraz?

Napsal: 12 črc 2006, 11:23
od Jafik
Kdy je sraz? Fotky .................. pošli mi mail. Bude to pro mě jednoduší. A ohledně toho upravenýho motoru ...................... trochu jsem do něj něco přidal a bezpečně můžu tvrdit,že vydrží bez problémů tlaky kolem 15. měl jsem to tak dva roky a nebyl problém! Na klice ani nikde jinde se vůle neobjevili. Teď po zimě má přes 16 a zatím stále nic! Kontrola kliky je po každých 5 tisících při výměně oleje a ................... drží!

Napsal: 12 črc 2006, 15:22
od lacin

Napsal: 23 črc 2006, 22:01
od BooT
tak zpet k tematu, Brno-Hradec Kralove a zpet za 5l na 100km pri prumeru 68km/h, Brno-Praha a zpet(po dalnici cca 140 tachometrovych, tedy 132 realnych km/h) za 7,5l na 100km nalozeny ctyrma lidma

jsem spokojen, jeste kdyby to nebralo 1/4l oleje na 1000km :(

Napsal: 24 črc 2006, 08:14
od Patrik
K novému silničnímu zákonu:
Jsem si pohoršil ve spotřebě. Zatímco dříve jsem denní cestu do práce (18km) jezdil rutinně, bez spěchu za 4l / 100km, dneska ji při stejném stylu jízdy jezdím za 4.5l. Projevilo se jednak svícení, jednak to, že musím při jízdě obcemi často podřadit na 3, a občas i přibrzdit, aby se to moc nerozjelo. Jo, jezdit 40-50 není žádný med ... Dyby ti lidi neblbli, a jezdili furt fšeci těch tachometrových 60 přes obec jako dřív, tak by je policajti nemohli všechny spokutovat. Jenže takhle jedete 54 a lup, už jste výjimečný rebel... buch pokuta. Zatím jsem nic neplatil, ale v okolí se to jen množí pokutami za 54,55, ..

Napsal: 25 črc 2006, 19:50
od Jafik
Protože jsou to parchanti,co si na nás obyčejnejch lidech léčí svý mindráky a sami se chovaji jako šlechta! Pokutu jsem neplatil,body mám všechny,ale za tp že nemám přední spz se se mnou sekaj jako pitomí! Inu až je budou vozit všichni pražáci bez vyjímek,tak jí budu vozit taky! Do té doby! Ať se poserou!!!!!!!!!!!! A pokud to chtěj dělat jako pan policejní prezident,tak ať si strčí zákon pod čepici,stahnou vocasy mezi nohy a zalezou do kouta! Inu každému by se mělo měřit stejně! za 55 pokutu joooo a za 190 neeeee! Ať se jdou bodnout!

Napsal: 30 črc 2007, 14:43
od alibaba
KUFI píše:
Patrik píše:Výsledek ? Palubní počítač ukázal spotřebu 30.2 km/l, což je tedy cca 3.3 l/100km. Wow :) :shock: :lol: 8) . Byl jsem z toho úplně na větvi !
3,3l...tak tim se ted ta tvoje nízka spotreba vysvetlila - mas rozbitej palubák :D
Ja sem tuhle vedeckyma pokusama taky ale zjistil zajimavou vec. Kdyz zresetuju compa, tak mi potom taky nejakou dobu ukazuje trebas 24km/l. Ale staci napriklad na chvilku zastavit a hnedka to zacne klesat. Necham to klesnout trebas na 15km/l a kdyz se zase rozjedu, a jedu sebeuspornejs, tak uz se na tu puvodni nizkou hodnotu v zivote nedostanu(i kdyz za ni ve skutecnosti v tu chvily zrovna jedu). Dostanu se maximalne tak na 17-18km/l. Coz je ale logicky, kdyz ten comp ukazuje prumernou spotrebu, nikoliv okamzitou. Takze ja sem za tech 5l taky klidne jezdil, ale nevedel sem o tom, kdyz palubak ukazuje prumernou spotrebu, ktera ale zahrnovala trebas 80% jizdy na plny koule za 10l. Takze ten komp je defakto k nicemu :? Jedine, ze bych ho kazdych 5 minut zresetoval, abych se opravdu dozvedel, za kolik skutecne jedu :(

Prešiel som do Chorvátska a späť + niečo nabehané tam cca.2300 km a spálil som 98 litr. nafty toje priemerka na 4,26 l/100kn celkom slušné by som povedal a to mi frčala klíma skoro furt.

Re: DISKUZE - Soutěž o nejnižší docílenou spotřebu

Napsal: 26 úno 2009, 16:51
od turbom
Ahoj!
Nemyslim si,ze plati pravidlo kdo jede na spotrebu jede pomalu. Staci drzet si rychlost okolo 70-80 km/h. Coz mi nepripada nijak pomale.
S tim srovnanim ze pomalu = usporne nemuzu alespon podle me praxe zcela souhlasit.
Moje nejnizsi spotreba byla 4.5l/100km a to jsem jel svizneji nez jindy a vytacel jsem motor nekam k 3500ot/min. Naopak jizdou na spotrebu jsem dosahl 4.93l/100km.
Nemam to zcela overene, mohlo tam sehrat roli vice vlivu na spotrebu.
Ale zrovna u Punta a maleho objemu si nejsem jisty tim tvrzenim, ze nevytacet a pomalu = nejnizsi spotreba.

Re: DISKUZE - Soutěž o nejnižší docílenou spotřebu

Napsal: 26 úno 2009, 20:39
od alibaba
teraz som otočil
ZH-NR a NR-ZH
Spotreba 27km/ltr. (3,7 l/100km) a držal som ho tak medzi 90-100 km/h

Priemerku čo ukazuje dole mi trošku bokašlal zaseknutý EGR ventil, vtedy som mal 19km/ltr. (5,3 l/100km) nafty.

Re: DISKUZE - Soutěž o nejnižší docílenou spotřebu

Napsal: 26 úno 2009, 21:03
od mad mike
podle mě ten palubák ukazuje kraviny, jak už bylo zminováno stačí ho resetnout a už ukazuje něco jiného.a spotřeba 3,3L/100km u benzínáka? :lol: leda tak ve snu. mě jednou komp ukazuje 10km/L a podruhé 7,2km. a to jezdím každý den stejnou trasu, stejným stylem jízdy. a nejvíc co kdy ukazoval bylo okolo 15km/l. no jo tech 130 poníků žere i trávu kolem cesty :D