Stránka 3 z 3

Napsal: 04 dub 2007, 20:34
od TV-Punto
Tesla sada - 280-400 SK
Bosch sada - 770 SK

Napsal: 17 dub 2007, 11:59
od ferrigno
ferrigno píše:Teď mi volal chlépek ze servisu, že jsou propálený zapalovací kabely na prvním válci a začíná se pálit i na 4. Nemáte tuchu kolik bude stát celá sada?v servisu prej 1500,-.
Tak už je to v poho. Ta cena je i se svíčkama. Je znát že jsou nový, líp to zrychluje a táhne to i ve vyšších otáčkách.

Napsal: 23 kvě 2007, 20:51
od Semo
ferrigno píše:Tak sem ráno sednul do auta, nasturtuju a motor běží jen na 3 válce :?
Nevíte čím by to mohlo být? Spěchal sem do práce, tak sem to nezjišťoval a těch 5 km dojel tak.
Ja tak behám už pár dní nakoľko vôbec nemám čas a potreboval som behať. Spotreba asi 15l... :roll:

Inak ako dlho asi trvá výmena cievky a čo všetko k tomu potrebujem? Chcem to totiž vymeniť priamo na vrakáči, aby som si bol istý, že to ide a že chyba je práve tam...

Napsal: 24 kvě 2007, 08:22
od lacin
Semo píše:
ferrigno píše:Tak sem ráno sednul do auta, nasturtuju a motor běží jen na 3 válce :?
Nevíte čím by to mohlo být? Spěchal sem do práce, tak sem to nezjišťoval a těch 5 km dojel tak.
Ja tak behám už pár dní nakoľko vôbec nemám čas a potreboval som behať. Spotreba asi 15l... :roll:

Inak ako dlho asi trvá výmena cievky a čo všetko k tomu potrebujem? Chcem to totiž vymeniť priamo na vrakáči, aby som si bol istý, že to ide a že chyba je práve tam...
Vyzkouseni civky je tak na 3 minuty. Sundas ten plastovej dekl na civkach, odpojis konektor a kably ke svickam a misto toho tam jen tak pripojis civku novou a vyzkousis. Pokud motor pobezi, tak je dobra... :-)

No ale chyba muze byt i v kabelech. Nejdriv si zjisti, kterej valec nepali. Lehce si povytahni vsechny kably ze svicek, ale jenom tolik, aby se jeste svicek dotykaly, ale sly dobre sundat. Pak nastartuj a postupne je sundavej. U te svicky, kde se i po sundani kablu zmena neprojevi (motor pujde porad stejne), je chyba. No a pak vyzkousel prehodit kably, podivej se na svicku, jestli tam vubec nejaka je, no a nakonec civku. :-)

Napsal: 24 kvě 2007, 09:11
od Semo
lacin píše:
Semo píše:
ferrigno píše:Tak sem ráno sednul do auta, nasturtuju a motor běží jen na 3 válce :?
Nevíte čím by to mohlo být? Spěchal sem do práce, tak sem to nezjišťoval a těch 5 km dojel tak.
Ja tak behám už pár dní nakoľko vôbec nemám čas a potreboval som behať. Spotreba asi 15l... :roll:

Inak ako dlho asi trvá výmena cievky a čo všetko k tomu potrebujem? Chcem to totiž vymeniť priamo na vrakáči, aby som si bol istý, že to ide a že chyba je práve tam...
Vyzkouseni civky je tak na 3 minuty. Sundas ten plastovej dekl na civkach, odpojis konektor a kably ke svickam a misto toho tam jen tak pripojis civku novou a vyzkousis. Pokud motor pobezi, tak je dobra... :-)

No ale chyba muze byt i v kabelech. Nejdriv si zjisti, kterej valec nepali. Lehce si povytahni vsechny kably ze svicek, ale jenom tolik, aby se jeste svicek dotykaly, ale sly dobre sundat. Pak nastartuj a postupne je sundavej. U te svicky, kde se i po sundani kablu zmena neprojevi (motor pujde porad stejne), je chyba. No a pak vyzkousel prehodit kably, podivej se na svicku, jestli tam vubec nejaka je, no a nakonec civku. :-)
Ja debil... Ja už som ju chcel prekaldať :lol: jasné, tak to odskúšam :)

Tie káble a sviečky som už skúšal.. už aj viem, ktorý valec nepáli. Dík za radu :))

Napsal: 24 kvě 2007, 12:39
od Semo
Bola to cievka.. Opravené :)

Len zdá sa mi, že má nejaký nepravidelný chod... ak držím konštanté otáčky... Mohol som dačo dobabrať ak som jazdil na 3 valce?

Napsal: 24 kvě 2007, 13:45
od bigben.m
Benzín v oleji,benzín ve výfuku-mohl to odnést katalyzátor nebo lambda.

Napsal: 24 kvě 2007, 13:48
od lacin
No jestli jsi s tim jezdil dlouho, tak mas vycistenej spalovaci prostor od karbonu. Je mozny, ze se na vyfukovym ventilu trochu rozpustil karbon a ventil ted netesni jak ma. Benzin by v oleji byt nemel, prece jenom se rychle vyparuje. Kat mohl dostat pohulit, ale ten by nezpusoboval nepravidelny chod. Mozna muze byt nacnuta lambda, ale to neni zadna tragedie. Mozna zkus jenom vymazat zavady z jednotky odpojenim baterie na pul hodinky. Prece jenom ted dlouho dostavala jednotka spatny udaje a muze byt z toho zblbla...

A stejne, vis, co si myslim? Ze ten nepravidelny chod je psychicky. Clovek to ted strasne moc posloucha... :-D

Napsal: 24 kvě 2007, 14:00
od Semo
lacin píše:No jestli jsi s tim jezdil dlouho, tak mas vycistenej spalovaci prostor od karbonu. Je mozny, ze se na vyfukovym ventilu trochu rozpustil karbon a ventil ted netesni jak ma. Benzin by v oleji byt nemel, prece jenom se rychle vyparuje. Kat mohl dostat pohulit, ale ten by nezpusoboval nepravidelny chod. Mozna muze byt nacnuta lambda, ale to neni zadna tragedie. Mozna zkus jenom vymazat zavady z jednotky odpojenim baterie na pul hodinky. Prece jenom ted dlouho dostavala jednotka spatny udaje a muze byt z toho zblbla...

A stejne, vis, co si myslim? Ze ten nepravidelny chod je psychicky. Clovek to ted strasne moc posloucha... :-D
jj, tá psychika je sviňská vec :D Nad tým odpojením RJ som tiež rozmýšľal, no neviem.

Inak auto aj dosť dymí (ale to robil aj v zime-simeringy an ventiloch pravdepodobne)

Napsal: 24 kvě 2007, 14:03
od lacin
Tou jednotkou nic nepokazis, neboj se toho.

S75 vynechavani motoru, cukani

Napsal: 07 srp 2007, 23:18
od Pabllo
Dobry den, sem 3 tydny majitelem Punta S75 a mam problem, ktery tady uz byl popisovany,ale nevim, jak dopadlo badani=) Jak sem psal, mam Puntu kratce, celou dobu jezdil v pohode (motor krapet priduseny, ale od 4000 otacek je to formule=)), ted jsem tomu menil svicky, vzduchac, olej(15W40 pry na motor po 100t je to uz rozumny), olejovej filtr...palivovej jeste ne, pze kamos to tam nejak nemoh odpojit a ja na to nemam naradi uz vubec. Muj problem je, ze od te doby mi na prvni tri rychlostni stupne motor desne skube v nizkych otackach a je jakoby uduseny bez vykonu a treba se chytne az po 5 sekundach, kdy zacnou otacky cukat a pak vyleti normalne nahoru, je to neprijemne pri rozjezdech, motor je jakoby par vterin bez dechu a ja jen cekam zda pojede=( Na volnobeh se to ted jakoby vic klepe, pze mi zacaly vrzat plasty a celkove motor od spodu nejak vybruje =( Je zajimavy, ze jak se dostanu tak pres 3000 otacek, uz to zrychluje normalne a necuka...fakt nevim co by to mohlo byt, budu vdecny za kazdou radu. Jinak jsem z vychonich Cech, klidne prijedu, pokud by nekdo mel cas a chut mi pomoct (klidne i zaplatim, hlavne at to jede v pohode) Pavel

Napsal: 07 srp 2007, 23:52
od Pun-to
To vypadá na špatnou svíčku. Vem jednu starou a měň jednu po druhej až najdeš tu špatnou. Ještě zkus odpojit na chvíly baterku, jestli se to nezlepší.

Filrt paliva musíš uříznout a novej připevnit stahovacíma sponkama.

Jinak 100000km u Fiata je tak akorát zajetej motor. O opotřebení není vůbec řeč.

Napsal: 08 srp 2007, 13:23
od Pabllo
Pun-to píše:To vypadá na špatnou svíčku. Vem jednu starou a měň jednu po druhej až najdeš tu špatnou. Ještě zkus odpojit na chvíly baterku, jestli se to nezlepší.

Filrt paliva musíš uříznout a novej připevnit stahovacíma sponkama.

Jinak 100000km u Fiata je tak akorát zajetej motor. O opotřebení není vůbec řeč.
Diky moc za rady, napadl me palivovej filtr, nebo ty svicky, jen se modlim, aby to nebylo neco jinyho primo v motoru.
Pokud nekdo resil stejny problem, budu rad za kazdy novy poznatek :?

Napsal: 09 srp 2007, 00:11
od Pabllo
Tak problem vyresen, kamos me tam doporuvil dat puvodni svicky a pritom jsme prisli na prasklou hadicku nekde u skrtici klapky, do toho jsme udelaly novej palivovej filtr a auto lita jak z praku... hned je svet hezci :) Tak kdyby to nekdo nekdy resil, tak tady ma moznou pricinu... 8)