Stránka 3 z 4

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 15 úno 2009, 16:16
od ladik164
já si poctivě píšu spotřebu do excelovýho dokumentu co mně dal kamoš od škodováckýho fóra a držím se pod 6 litrů na 100 a to jako fakt. tankuju pokaždý doplna a vyjedu do prázdna. kilometry s natankovanýma litrama napíšu do kolonky a vypočítá to samo, podělí to s ostatníma hodnotama a ukáže na grafu :wink: a tu lambdu cosi mám z felicie :wink:

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 15 úno 2009, 19:18
od punto55
Tak jsem vyměnil lambdu najel 200Km a průměrná spotřeba 9L,a to to jen lechtám.Tak nevím co mám vyměnit.

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 15 úno 2009, 19:49
od Graun
punto55 píše:Tak jsem vyměnil lambdu najel 200Km a průměrná spotřeba 9L,a to to jen lechtám.Tak nevím co mám vyměnit.
Ono zalezi taky, kde si s tim jezdil. Jestli to bylo hlavne couracky po meste nebo delsi trasa.
Doporucuji s tim jezdit vice, ono si to sedne.
Btw cos tam dal za LS? Dal si tam tu stejnou? Nebo universalku?

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 15 úno 2009, 19:59
od punto55
100Km město a 100Km mimo město a víc jak 100 Km h nejezdím.Lambdu jsem tam dal univerzální psanou pro tento motor stála 2130,-

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 16 úno 2009, 16:33
od Graun
punto55 píše:100Km město a 100Km mimo město a víc jak 100 Km h nejezdím.Lambdu jsem tam dal univerzální psanou pro tento motor stála 2130,-
Jeste se zeptam na jinou vec. Teplota motoru je v poradku? Vyfukovy system je tesny? Tyto veci maji take vliv na spotrebu, krome prilis tezke nohy na plynu. Jak jsem napsal vyse, jezdi dale, po case se to ustali (hlavne, az se otepli). :)
Btw jake je oznaceni na te LS, napis mi presne cislo a typ (asi Bosch, ze?).

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 16 úno 2009, 20:07
od punto55
lambda sonda BOSCH - 0258986506

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 19 úno 2009, 20:27
od punto55
Dneska jsem koukal na výfukový svod jak je v něm uchycena lambda sonda,a ta trubka je jedna silná,když jsem koukal v manuálu a na internetu tak ten svod má mít dvě slabší trubky a lambda je mezi něma.
Tak tam asi předhozí majitel dal svod z nějakého jiného auta.Může to mít vliv na funkci lambda sondy ?

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 19 úno 2009, 20:38
od Vencapunto
Dvojitý svody má 1,2MPI.1,1 a 1,2SPI maj jednoduchý.Jinak vliv to asi nebude mít žádnej

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 19 úno 2009, 21:07
od corleone
Jaká je barva svíček - černá, cihlová, šedá?

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 19 úno 2009, 21:17
od punto55
černá

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 20 úno 2009, 20:33
od Graun
Cerna = bohata smes.
Muze to mit nekolik vlivu. Netesny vyfukovy system, spatna LS (u Tebe vymenena), spinavy vzduch. filtr, nizka teplota vody (nebo spatne cidlo teploty vody - dava RJ info o vyssi potrebe paliva), zanesene vstrikovaci ventily (doporucuje se dat cistic do paliva, napr. ATP Cleaner Injector, v horsim pripade cisteni ultrazvukem - osobne jsem to delal na marejce :) ).
Zkus se tim probrat.

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 20 úno 2009, 23:52
od punto55
Měl jsem to u známého na diagnostice snímač teploty vody ukazuje dobré hodnoty pro řídící jednotku aktualní při napojení byla 80 stupnů tak to by mělo být dobrý,ale u lambda sondy byla hodnota 0,97 až 1,05 procent a to říkal že by měla být hodnota do 0,95 jak je to více tak je směs bohatá.
Když jsem koukal v programu APM TEC tak u lambda sondy jsou hodnoty psány 0.97-1.03,nevím teda čeho to jsou hodnoty,ale podle APM TEC by to mělo být v pořádku.Moc tomu nerozumím.

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 21 úno 2009, 16:29
od radimr1
Posledních 14 dní mám taky problém se spotřebou mého punta 1.2 8v r.v.2000.Po radě H.Lacka byla vyměněna lambda, koupil jsem bosh z feldy(4 dráty).Přeletoval jsem konektor spotřeba s touto lambdou byla cca 10l.Po dalších radách se názory setkaly v tom, že přeletovaný konektor není dobrá volba.Koupil jsem origoš a spotřeba šla na cca 8l při velmi plynulé jízdě cca 80-90km/h.Před tím jsem jezdil vždy do 6l a to i když se to občas hnalo.Vyčistil jsem sítka v nádrži.Zkontroloval jsem čidlo teploty, vyměnil jsem zapalovací kabely a vyměnil těsnění pod svody a nakonec to došlo až k vymlácení katu.Auto jezdí dobře ale spotřeba pořád 8l.Tak už nevím!!!!!!V pondělí zkusím ještě diagnostiku.Až někdo přijdete na to co puntíkům chybí tak co nejdřív napište.Jinak budu brzo bez peněz.Radim

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 21 úno 2009, 16:50
od bigben.m
Pro punto55-lambda hodnoty sou ve voltech-tyto hodnoty kolem 1V sou v pořádku-bohatá směs je asi 0V-0,5V. Spotřebu ovlivńuje třeba i snímač teploty nasávaného vzduchu.A teď v tomhle počasí třeba i přibrzďující brzdy-sůl je sviňa.Ale černý svíčky=bohatá směs.Takže jít po snímačích teploty-pokud nejezdíš krátký trasy.

Re: VYSOKÁ SPOTŘEBA FIAT PUNTO MK1 1,1

Napsal: 21 úno 2009, 18:48
od Graun
bigben.m píše:Pro punto55-lambda hodnoty sou ve voltech-tyto hodnoty kolem 1V sou v pořádku-bohatá směs je asi 0V-0,5V. Spotřebu ovlivńuje třeba i snímač teploty nasávaného vzduchu.A teď v tomhle počasí třeba i přibrzďující brzdy-sůl je sviňa.Ale černý svíčky=bohatá směs.Takže jít po snímačích teploty-pokud nejezdíš krátký trasy.
Jestli si mohu dovolit Te poopravit. Lambda je bezrozmerne cislo charakterizujici pomer paliva a vzduchu (idealni 14,7:1 = vzduchu:paliva). Optimalni hodnota je Lambda=1, avsak jsou tam nastaveny tolerance, a to jsou ty uvadene +/- 0,3. Je dulezite vedet, co ten dotycny mechanik meril, zda hodnotu Lambda, ci napeti (napeti se musi menit pri chodu motoru, lze ji napojit na voltmetr, pro chudou smes je napeti okolo 0,8V).
Pro vysvetleni mrkni
Obrázek