Hrabání

Nevíte kam to patří, pište to sem ...

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Graun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.

Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?

Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Punta 1,1 a 1,2 60 jsou taky SPI,MPI sou 1,2 75 a vejš :wink:
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Reklama
 

Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Graun »

Vencapunto píše:
Graun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.

Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?

Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Punta 1,1 a 1,2 60 jsou taky SPI,MPI sou 1,2 75 a vejš :wink:
Ok, ja mam MK2. kde je MPI, tak jsem predpokladal, ze to davali i do tech jednicek. V kazdem pripade plati, co jsem psal.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

A jak si vyřešil ten tlak na vstřikovači?Já jen že se mi to taky trošku duší,sice sem si už zvyknul,ale zajímalo by mě to.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Graun »

Vencapunto píše:A jak si vyřešil ten tlak na vstřikovači?Já jen že se mi to taky trošku duší,sice sem si už zvyknul,ale zajímalo by mě to.
Nechal jsem to seridit v servise :wink:
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Uživatelský avatar
LuZe
Fiaťák
Příspěvky: 87
Registrován: 13 lis 2008, 07:42
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LuZe »

Graun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.

Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?

Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Nene spíš,že otáčky (dle zvuku,nemám otáčkoměr) vyletí a nic,vystřelí,ale nezahrabe.Myslím,že problém bude ve spojce,nebo ve mě.Ikdyž to zkoušelo už více lidí a také nezahrabalo,spíš předpokládám spojku.
Jinak s tím filtrem díkes za typ,páč po výplatě zajdeme k doktorovy,vyměnit olej,svíčky,vzduch.filtr,ol.filtr atd.Mám to auto čtvrt roku a co jsem u něj dělala byli čepy na řízení :oops:
Fiat Punto 1,2i r.1995
FIAT PUNTO II. 1.2 8V r.2001
Tomas-Sk8
Fiaťák
Příspěvky: 168
Registrován: 17 dub 2008, 13:57

Re: Hrabání

Příspěvek od Tomas-Sk8 »

Tak mu dej víc a muší:)mě hrabe i na 15"ctkách :wink:
Ale s tou rychlostí-mě ta 1,2 8V jede tak 160 uplně noha na podlaze a už mi fakt málem vypadává čelní sklo :lol: :lol:
Uživatelský avatar
SpiritWolker
Všeználek
Příspěvky: 1337
Registrován: 11 dub 2008, 00:56
Bydliště: Bratislava

Re: Hrabání

Příspěvek od SpiritWolker »

mam spojku na predaj keby niekto chcel na 1,2 8V od rv2000 :D

Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Uživatelský avatar
LilSuky
Fiaťák
Příspěvky: 176
Registrován: 24 lis 2008, 13:24
Bydliště: Praha CR

Re: Hrabání

Příspěvek od LilSuky »

ja mam tiez 1.1 S55 a tiez to hrabe.....jasne ze nie vzdy to robim aby som motor netrapil ale iba sem tam...ale priklanam sa tiez k benzinu typu Carera 95...s tym benzinom sa auto sprava uplne inak ako ked natankujem daco obycajne na Shell ci inych podobnych benzinkach...
http://lado88.rajce.net/Punto" onclick="window.open(this.href);return false;
Punto Mk1 1.1 55 40kw r.v.:97
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Hrabání

Příspěvek od mad mike »

moje punto taky normálně nezahábne, jenže u mě to omezuje elektronika (TCF), pořádně zahrabe až když to tcf vypnu, ale nač ho tak trápit
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Snowfox
Znalec
Příspěvky: 686
Registrován: 29 zář 2007, 21:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrabání

Příspěvek od Snowfox »

Tomas-Sk8 píše:Tak mu dej víc a muší:)mě hrabe i na 15"ctkách :wink:
Ale s tou rychlostí-mě ta 1,2 8V jede tak 160 uplně noha na podlaze a už mi fakt málem vypadává čelní sklo :lol: :lol:
Kurva odkud to vsichni tahate?To z kopce s vítrem v zádech ne?Ja s tím mým šmejdem 130 rovinka a nevim,moc se mu dál nechce :-( asi tlaky v prdeli
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto

Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrabání

Příspěvek od Graun »

2Snowfox: Tak si je nech zmerit. Mel jsem schade 105 a ta jezdila okolo 140, tipo 1.6 DOHC 66kW dalo 200 :)
To mas fakt nejake divne, ze to jede co muze :lol: Kolik mas napsane v technicaku, jako max?
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Uživatelský avatar
Cabaja
Fiaťák
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2009, 14:42
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Cabaja »

LuZe píše:
Graun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.

Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?

Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Nene spíš,že otáčky (dle zvuku,nemám otáčkoměr) vyletí a nic,vystřelí,ale nezahrabe.Myslím,že problém bude ve spojce,nebo ve mě.Ikdyž to zkoušelo už více lidí a také nezahrabalo,spíš předpokládám spojku.
Jinak s tím filtrem díkes za typ,páč po výplatě zajdeme k doktorovy,vyměnit olej,svíčky,vzduch.filtr,ol.filtr atd.Mám to auto čtvrt roku a co jsem u něj dělala byli čepy na řízení :oops:
A vubec stoji to za to,hrabat?Neni to zbytecne niceni? :)
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=96xrHnDF6k8" onclick="window.open(this.href);return false;
jani
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 14 čer 2008, 20:14
Bydliště: Velky Krtis SVK

Re: Hrabání

Příspěvek od jani »

Obcas zahrabes aj ked nechces na piesku,alebo strku.A daktory "hrabu" len pre frajertsvo...100ludi 100chuti :D
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Uživatelský avatar
Cabaja
Fiaťák
Příspěvky: 130
Registrován: 15 úno 2009, 14:42
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrabání

Příspěvek od Cabaja »

jani píše:Obcas zahrabes aj ked nechces na piesku,alebo strku.A daktory "hrabu" len pre frajertsvo...100ludi 100chuti :D
Presne tak,kazda hlava jina chut :wink:
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=96xrHnDF6k8" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrabání

Příspěvek od Vencapunto »

Tohle sem nikdy nepochopil(asi protože nemam zadokolku),ale jen tak ze srandy ku.vit auto.Beru to na gumyplace na srazu,ale takhle jen tak :roll: Punto na 16" a skoro si ani neškrtnu :lol:
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Odpovědět

Zpět na „Punto - ostatní diskuse“