Stránka 3 z 4
Napsal: 01 srp 2008, 10:13
od Minimaxa
nemám, na současných 92kw, 238Nm stačí původní
chip a dpf
Napsal: 01 srp 2008, 20:34
od peeeto
ked uz rozoberame chipovanie
ma nachipovanie vplyv na dpf filter / na jeho zivotnost /? vsimol som si ,ze pred tym uplne cista koncovka vyfuku zacina cerniet . pred tym zadny dym a po nachipovani sem tam zadymi.
multipla 1,9 mtj 2007 88Kw
Napsal: 02 srp 2008, 09:41
od Minimaxa
vliv to na DPF (FAP) filtr určitě má, ale pokud je doplněno aditivum a funguje samočištění filtru tak jak má, nemělo by to jeho funkčnost nijak moc ovlivňovat, a jaký to bude mít vliv na jeho životnost, poznáš časem. Multinu mám bez DPF, takže tohle neřeším, a u Peugeota FAP sice máme, ale i s chipem funguje tak jak má.
kouřivost se muže projevit u studeného katalizátoru, nebo při podtočení motoru a nemusí být způsobena chipem
Napsal: 02 srp 2008, 12:27
od peeeto
dpf v multiple myslim , ze funguje bez aditiv. po zaneseni filtra sa do neho vstrekne nafta a usadenini vyhoria.
Napsal: 02 srp 2008, 13:07
od Minimaxa
jo, bude to obdobný jako u FAPu, tam se vstřikuje aditivum do nafty a zvýšením teploty spalin se vypucuje
každopádně, když tenhle ekologický zázrak odejde, je to drahá sranda
Napsal: 28 lis 2008, 20:00
od AlexAG
[Ked maš problem zo spojkou skus na
www.spojky.cz tiež som mal ten problem a tam mi vyrobily kovokeramicku na objednavku
Napsal: 30 lis 2008, 21:18
od Kadla
Spojku som vymenil za normalnu Sachs a vsetko je v poriadku. Bolo tam od vyroby vadne mekano, preto spojka smykala. Okrem toho bol po 80 tisic km uplne vymlateny zotrvacnik, skrivili sa brzdove kotuce a rozsypala sa prevodovka, lebo v tovarni pri vyrobe zabudli utiahnut maticu na hriadeli. Nastastie to mam este v zaruke. Inak celkom fajn auto.
Napsal: 01 pro 2008, 09:06
od bikus
4 Kadla
. . . . . nějak to nepobírám: uvádíš, že máš r.v. 2007, 141 k., a najeto 80 tis. km?
Jen by mi zajímalo, jak jsi přišel na ty koně a jak jsi stihnul najet ty km . . . . . . ?
Napsal: 01 pro 2008, 12:51
od Kadla
Kone sme merali na motorovej brzde po ocipovani. Merali sme aj s povodnym softverom a bolo +- 120k, takze brzda meria celkom presne. Km mam uz 86 tisic, jazdim s kapelou a napr. moja tohtorocna dovolenka bola 7200 km za 10 dni. Severny polarny kruh.
Napsal: 01 pro 2008, 13:15
od bikus
4 Kadla
...tak to lítáš fakt dost.
Jinak doufám, že sis koupil za polárním kruhem samolepu s losem ve znaku. (Známka toho, že vozidlo překročilo pol. kruh)!!!
Napsal: 01 pro 2008, 17:30
od Kadla
Nakupili sme tam vselijake hovadiny, ale na samolepku som zabudol...
Napsal: 13 pro 2008, 22:37
od Karlík
Nevíte někdo jestli má Multipla JTD Multijet dvouhmotový setrvačník? A jestli ho měli původní motory JTD?
Napsal: 14 pro 2008, 13:22
od Kadla
Ano, MJT ma dvojhmotovy zotrvacnik.
Napsal: 17 pro 2008, 08:20
od palog
Zdravim, mam Multiplu 1.9 JTD 105k rv. 1999 a ma dvojhmotovy zotrvacnik, spominal to mechanik pri vymene spojky.
Napsal: 17 pro 2008, 08:32
od bikus
...jen pro zajímavost: A proč vlastně řešíme, jestli je na tom či onom ročníku dvouhmotový setrvačník? Má to nějaký vliv na spojku, nebo její výměnu.....?
Nevím, tak se ptám.....