Světla na denní svícení
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Re: Světla na denní svícení
S obrysovkama jsou zde: http://www.leddennisviceni.cz/index.php ... 4&cat=1127" onclick="window.open(this.href);return false; - super cena, ale musím zjistit, jestli by šly na Mloka dle předpisů zabudovat.
Ale mně šlo o co nejpřesnější popis (ideálně fotku), kde jsou místa, kam bych připojil ty dva dráty... To vlákno samozřejmě znám, ale moc mi nepomůže
Ale mně šlo o co nejpřesnější popis (ideálně fotku), kde jsou místa, kam bych připojil ty dva dráty... To vlákno samozřejmě znám, ale moc mi nepomůže
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
- Reklama
- andreapipo
- Fiaťák
- Příspěvky: 182
- Registrován: 11 úno 2009, 12:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla na denní svícení
Na první část ti odpoví to druhé vlákno, ano šlo by to na Mloka namontovat, foto mého, které tam je, to dosvědčí a prošlo to bez problémů STK, vše je, jak má být. Na druhou ti neodpovím, neboť mi moje denní světla zapojovali odborníci a jak to udělali, to opravdu nevím.
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!
Šťastnou cestu!
Re: Světla na denní svícení
Trošku si nerozumíme, že na mloka jdou namontovat DRL je jasný, mně šlo o ten konkrétní uvedený typ, dneska jsem to poměřoval a asi by to byl trochu problém, ale už jsem se rozhodl, že objednám tyto: http://tuning.autodoplnky.cz/denni-svic ... s103396564" onclick="window.open(this.href);return false; a pustím se do těžkého dobrodružství...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Světla na denní svícení
Opravdu mi nikdo neporadí kam připojit ty káblíky? Hlavně bílý vodič!!! Žlutý vodič bych ještě zvládl... Co třeba tuner AlexAG, ten by to určitě věděl, ne?kubiii píše: 2. připojit bílý vodič přiložené kabeláže na kladný pól spínaný zapalováním (svorka 15)
3. připojit žlutý vodič kabeláže na kladný pól obrysových světel
Světla mám doma, už mám i promyšlené umístění, jen to připojení...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Světla na denní svícení
Biely na spinaciu skrinku na plus,zlty na parkovacku vo svetle tam su take kabliky co napajaju parkovacku tak na plus, cierny kostra a to je vsetko. Biely kablik na ten plus ktory sa ti zopne pri pootoceni kluca.cize ked sa rozsvietia kontrolky.
Re: Světla na denní svícení
Na spínací skříňku - to znamená, že se musím někde vrtat v palubce nebo kde přesně? Díky za odpověď
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Světla na denní svícení
Otvoris kapotu z pravej strany ako ide plynove lanko je gumena zaslepka tu odstranis a tam je prechod priamo do kabiny len je asi o dva centimetre nizsie tak ze vezmes tvrdy drot a budes musiet skusat ho tam prestrcit nech niekto lahne pod pedaly a bude to sledovat tak vyssie z lava.
Re: Světla na denní svícení
Promin z lavej strany.............
Re: Světla na denní svícení
Dík, mrknu na to, ještě jsem četl, že se to dá připojit na drát ke zpátečce, tam prý jde tak šťáva až po otočení klíčku a mělo by to být jednodošší, ale taky nevím, kde to hledat
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Světla na denní svícení
Ten kabel ke zpatecce je v lavom prahu pod tym plastovym krytom,ale niesom si isty ci bi to fungovalo ,ja to mam napojene tak ako som pisal a funguje to bezchybne.....
Re: Světla na denní svícení
Ještě mám dva laický dotazy:
Díval jsem se na tu spínací skříňku a jsou tam dva modrý káblíky, do obou jde proud po otočení klíčku, je jedno na který to připojím? A jakým způsobem se to připojuje? Jde se ke konektoru nebo se káblík šmikne a napojí se oba dva?
Díval jsem se na tu spínací skříňku a jsou tam dva modrý káblíky, do obou jde proud po otočení klíčku, je jedno na který to připojím? A jakým způsobem se to připojuje? Jde se ke konektoru nebo se káblík šmikne a napojí se oba dva?
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Světla na denní svícení
Tak jsem se do toho chtěl o víkendu pustit, ale nepřálo počasí. Každopádně jsem objevil ten káblík, na který to napojit, aniž by člověk poměrně složitě lezl do kabiny. Z přední strany je na převodovce konektor se zapojeným káblíkem, je to spínač světla zpátečky, ten by měl být napájen také ihned po otočení klíčku do 1. polohy. Je to velmi snadno dostupné!AlexAG píše:Ten kabel ke zpatecce je v lavom prahu pod tym plastovym krytom,ale niesom si isty ci bi to fungovalo ,ja to mam napojene tak ako som pisal a funguje to bezchybne.....
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Světla na denní svícení
No kamaráde, na to že jsi se s tím kakal třičvrtě roku, to vypadá pěkně na ho... dobře (hodně dobře) fakt je to hezký, kulatý ke kulatejm světlům. Potkal jsem multiplu, a měla denní světla jen ty hubený dlouhý, vůbec se to k tomu autu nehodilo. Tohle je gutt.
Jen se ještě nauč změnšovat fotky
Jen se ještě nauč změnšovat fotky
www.minimaxa.cz
Re: Světla na denní svícení
No jo, já jsem myslel, že si to zmenší automaticky, na některých fórech to tak funguje, tak jsem svůj příspěvek smazal a upravený dávám sem, aby ty fotky zbytečně nezvětšovaly vlákno.
Původní text: Tak mi to trvalo tři čtvrtě roku, než jsem našel čas a odvahu se do toho pustit, ale v sobotu jsem si mohl zazpívat "už je to uděláno, už je to hotovo!" Nakonec jsem napájení připojil na dráty vedoucí ke spínači zpátečky na převodovce, kostru přímo na mínus na baterce a drát od relátka na obrysovku na straně spolujezdce. V nárazníku jsem musel vyříznout kus žebra, aby ta světla hezky sedly. Výsledek nevypadá zle. Pokud by chtěl někdo poradit, když by se do toho chtěl taky pustit, tak mohu sloužit. Určitě je lepší mít auto zvednutý, já jsem tu možnost neměl, tak jsem pod tím ležel a to byl dost vopruz.
Minimaxa: K akci mě donutila zkušenost z minulého týdne, kdy jsem si na jedné akci svítil v noci na stavění stanu asi hodinu potkávačkama a vymlátilo mi to baterku. Uvědomil jsem si, že těch cca 140W asi dává baterce i altíku zbytečný záhul, tak jsem se konečně dokopal k akci. Kulatý tvar byla tak trochu z nouze ctnost. Chtěl jsem původně podélný, který bych napasoval mezi žebra v nárazníku (abych nemusel do nárazníku zbytečně řezat), ale nenašel jsem žádný homologovaný, u kterých by byla splněna norma, aby vnitřní rozteč mezi kraji světel byla minimálně 60cm (mlok má to žebroví poměrně úzký). Vidívám na silnici hodně aut, který to mají blbě. Kulatý tvar se k multince samozřejmě hodí mnohem víc, takže nakonec jsem možná rád. Teď sbírám odvahu na nákup nového centrálu a jeho montáž, tak možná za rok
Původní text: Tak mi to trvalo tři čtvrtě roku, než jsem našel čas a odvahu se do toho pustit, ale v sobotu jsem si mohl zazpívat "už je to uděláno, už je to hotovo!" Nakonec jsem napájení připojil na dráty vedoucí ke spínači zpátečky na převodovce, kostru přímo na mínus na baterce a drát od relátka na obrysovku na straně spolujezdce. V nárazníku jsem musel vyříznout kus žebra, aby ta světla hezky sedly. Výsledek nevypadá zle. Pokud by chtěl někdo poradit, když by se do toho chtěl taky pustit, tak mohu sloužit. Určitě je lepší mít auto zvednutý, já jsem tu možnost neměl, tak jsem pod tím ležel a to byl dost vopruz.
Minimaxa: K akci mě donutila zkušenost z minulého týdne, kdy jsem si na jedné akci svítil v noci na stavění stanu asi hodinu potkávačkama a vymlátilo mi to baterku. Uvědomil jsem si, že těch cca 140W asi dává baterce i altíku zbytečný záhul, tak jsem se konečně dokopal k akci. Kulatý tvar byla tak trochu z nouze ctnost. Chtěl jsem původně podélný, který bych napasoval mezi žebra v nárazníku (abych nemusel do nárazníku zbytečně řezat), ale nenašel jsem žádný homologovaný, u kterých by byla splněna norma, aby vnitřní rozteč mezi kraji světel byla minimálně 60cm (mlok má to žebroví poměrně úzký). Vidívám na silnici hodně aut, který to mají blbě. Kulatý tvar se k multince samozřejmě hodí mnohem víc, takže nakonec jsem možná rád. Teď sbírám odvahu na nákup nového centrálu a jeho montáž, tak možná za rok
- Přílohy
-
- drl2.jpg (87.14 KiB) Zobrazeno 9091 x
-
- drl1.jpg (134.14 KiB) Zobrazeno 9091 x
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 154
- Registrován: 14 srp 2006, 21:30
- Bydliště: RYCHVALD
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla na denní svícení
No já si taky myslím,že když jsou všechny světla kulaté,tak si se s nima náhodou trefil.
Pásky má dneska kdejaký osel,třeba audiny
Akorát jsou moc bílé oproti těm ostatním.
Pásky má dneska kdejaký osel,třeba audiny
Akorát jsou moc bílé oproti těm ostatním.
Punto Sporting Mk1 16V 6SPEED už 3 roky značky v depozit , Bývalka Idea 1.4 16V 6SPEED , Multipla 2006 LPG, motor po smrti. Punto MK2 1.2 16V
Bratříček Punto Sporting 2001 6SPEED hnije na dvorku ,Marea 1,6 2001, BRAVA 2001 1,6 16V 6SPEED
Bratříček Punto Sporting 2001 6SPEED hnije na dvorku ,Marea 1,6 2001, BRAVA 2001 1,6 16V 6SPEED