Stránka 3 z 3

Napsal: 08 říj 2008, 08:12
od palec
menil niekto tesnenie pod hlavou na MKII 1,2 16V???nejako tu nemozem najst takeho:)zeby sa tam tak nekazili???

Napsal: 13 říj 2008, 19:41
od slavek311
mám punto55(96r.v.)110ts.km,těsnění jsem měnil v sobotu.Stále nechápu,když to tady tak čtu,proč to na těch punťach stále odchází v průměru110ts. ujetých km.???????

Napsal: 14 říj 2008, 00:27
od standor
No jestli to nebude jak s těma pračkama.Jak říkal jeden odborník z ROMOVKY.
Ono není problém osadit pračku ložiskem které tu pračku přežije,ale vybrat takové, které se hned po záruce rozsype. :D
Kdyby se ty věci nekurvily a vydrželo to 20 let ,kdo by pak kupoval nové. :wink:

Napsal: 14 říj 2008, 06:45
od zokot
nestrašte, mám mk1 najeto 170tis. a těsnění je původní :wink:

Napsal: 14 říj 2008, 07:56
od Smety
Já bych měl jeden dotaz, různě čtu na fórech, nejen tady ale i na jiných - "měnil jsem těsnění pod hlavou o víkendu, v sobotu, včera a podobně" ale to jen měníte těsnění bez přebroušení hlavy nebo si to brousíte doma flexou s brusným kotoučem? :shock:
Já když měl tenhle problém u Fábky, tak všichni mechanici s kterými jsem o tom mluvil a zjišťoval u nich ceny, mi říkali že jestli chci jen měnit těsnění, je to úplně k ho... a nedaj mi na to žádnou záruku. Že se musí minimálně přebrousit hlava a ještě líp dát i nové šrouby...
Teď začínám mít obavu, že mě bude čekat těsnění u Punti a tak řeším, jestli jít do toho znovu jako minule (nové těsnění, přebroušení,tlak.zkouška, šrouby+práce - 4.500,- ) a nebo jen výměna těsnění (do litru, ale nerad bych to pak řešil po měsíci nebo dvou znova... :( ).
Jaký na to máte názor vy?

Napsal: 14 říj 2008, 08:57
od Vencapunto
Je to asi lepší rovnou jí přebrousit a koupit i nový šrouby,ale je to větší investice.Já mam asi 165tis a v pohodě

Napsal: 14 říj 2008, 09:11
od majco
Smety píše:Já bych měl jeden dotaz, různě čtu na fórech, nejen tady ale i na jiných - "měnil jsem těsnění pod hlavou o víkendu, v sobotu, včera a podobně" ale to jen měníte těsnění bez přebroušení hlavy nebo si to brousíte doma flexou s brusným kotoučem? :shock:
Já když měl tenhle problém u Fábky, tak všichni mechanici s kterými jsem o tom mluvil a zjišťoval u nich ceny, mi říkali že jestli chci jen měnit těsnění, je to úplně k ho... a nedaj mi na to žádnou záruku. Že se musí minimálně přebrousit hlava a ještě líp dát i nové šrouby...
Teď začínám mít obavu, že mě bude čekat těsnění u Punti a tak řeším, jestli jít do toho znovu jako minule (nové těsnění, přebroušení,tlak.zkouška, šrouby+práce - 4.500,- ) a nebo jen výměna těsnění (do litru, ale nerad bych to pak řešil po měsíci nebo dvou znova... :( ).
Jaký na to máte názor vy?
Len to pre boha nebrús flexou !!!!!! blok motora šmirglom a to len vyčistiť a hlavu si daj spraviť .

Napsal: 14 říj 2008, 09:47
od Ligogo
Ja som menil pred par tyzdnami.....presne pri 110.000km MK2a 1.2 8V

Napsal: 14 říj 2008, 11:59
od Smety
majco: neboj, já to rozhodně flexou brousit nehodlám... proto je tam za tou větou ten vykulený ksicht(chápeš?),mě jen není jasný, jak si to někdo doma dělá za den sám, proto se ptám jestli jen mění těsnění bez broušení nebo čím to doma brousí... :wink:

Ligogo: a když si měnil tak i s přebroušením hlavy a novými šrouby nebo jen těsnění?

Napsal: 15 říj 2008, 09:23
od majco
Smety píše:majco: neboj, já to rozhodně flexou brousit nehodlám... proto je tam za tou větou ten vykulený ksicht(chápeš?),mě jen není jasný, jak si to někdo doma dělá za den sám, proto se ptám jestli jen mění těsnění bez broušení nebo čím to doma brousí... :wink:

Ligogo: a když si měnil tak i s přebroušením hlavy a novými šrouby nebo jen těsnění?
ako dá sa to hlavu nemusíš brúsiť za každú cenu stačí poriadne vyčistená hlava a blok a fachčí to dalej pokial si to pred tým neprehrial a hlava sa neskrutila . ak je krivá tak len dať to zbrusiť mne to spravili protekčne a tiež som to stihol rozobrať a poskladať za jeden deň.

Napsal: 15 říj 2008, 09:50
od Ligogo
Smety píše: Ligogo: a když si měnil tak i s přebroušením hlavy a novými šrouby nebo jen těsnění?
Iba tesnenie....hlava aj blok boli krasne ciste. Skrutky boli tiez v poriadku.
(Tesnenie, olej, olejovy filter, chladiacu kvapalinu, sviecky = 4.000,-SK aj s robotou)

Napsal: 15 říj 2008, 14:42
od Smety
Tak krásně čistý to být může, ale hlavně jestli to bylo rovné...
A jak se pozná na šroubu, jestli je v pořádku? :wink:

Napsal: 18 říj 2008, 14:34
od slavek311
pokud se včas těsnění vymění,tak se nic brousit nemusí,ale určitě se to musí dobře přeměřit např.delším vlasovým pravítkem a skontrolovat povrch bloků a hlavy.Při prví výměně a nepřehřítím bych šrouby neměnil.