Stránka 3 z 5
Napsal: 22 kvě 2008, 10:00
od J.kiwi
tak další možná příčina cukání motoru byla mechanikem nalezena - probíjející cívlka - za tmy to pěkně jiskřilo - mechanik říkal, že to je poměrně častá závada u Punta. Doufám, že to byla poslední
Napsal: 22 kvě 2008, 15:09
od Fandy
Já zatím nic,na diag. vše v pohodě.
Kouknu na cívky,třeba na tom budu podobně.
Napsal: 26 kvě 2008, 18:26
od l-cizek
Tak jak tak koukám, nejsem zdaleka jediný, kterýmu ten motor nějak blbne...mě to taky cuká! Když mám trojiku a jedu pomalu (1500-1800ot) a šplápnu na plyn,tak se to občas zacuká. Ale hlavně mě štve něco jinýho! Když mám vonoběh a zaplynuju, tak se tomu vůbec nechce právě při nízkých otáčkách.Motor se jakoby zadusí a pěkně se mi pod kapotou zamele.Měl jsem sundanou hlavu,nechal jsem ji srovnat,mám tam nový tísko,svíčky,kabely...už to trochu dělalo před tím, ale ted jak sem to složil je k nevydržení.Nechal jsem si něco vařit na výfuku právě na tý první části s lambdou, tak mám takový podezření jestli to neodnesla... diagnostika by ale špatnou lambdu měla odhalit ne??Ještě sem na ni nebyl, ale pujdu co nejdřív.
Napsal: 27 kvě 2008, 08:09
od J.kiwi
včera jsem přivezl auto od mechanika - diagnostika neukázala žádný problém. Mechanik měnil náplně a těsnění pod ventil. víkem a šteloval ventily - říkal, že to mohl taky dělat vzduchový filtr - byl prý totálně ucpaný. Je pravda, že na stejné trase do práce mi klesla spotřena z 17,9 na 20,4 na 100 km. Olej Mobil Super S 10W - 40 a auto jede jako čert.
Napsal: 27 kvě 2008, 08:28
od J.kiwi
pardon není to 20,4 l/100 km ale 20,4 km na 1l - pořád si na to nemůžu zvyknout
Napsal: 27 kvě 2008, 08:32
od SHANE54
J.kiwi píše:pardon není to 20,4 l/100 km ale 20,4 km na 1l - pořád si na to nemůžu zvyknout
NO PROBLEMO! VSETCI POCHOPILI
Napsal: 29 kvě 2008, 11:55
od Jan Ř.
Čauves,tak jak to tady čtu tak se k vám musím také připojit,ale s krapet odlišným problémem,auto cuká když je studený a když vyřadim tak mi volnoběh klesne,tak až se motor zastaví.Zatim tam mám nový těsnění olej vany,hlavy,nové symeringy,oba řemeny,vzducháč,a diagnostiku dvakrát změřenou.Zdá e mi to na palivovej filtr nebo kabely ke svícim,protože motor byl pěkně zaolejovanej.Nevíte někdo?
Napsal: 29 kvě 2008, 20:37
od Jan Ř.
Tak už to mám v cajku dneska jsem si vyměnil kable a zjistil,že byly uplně vyhnilý,pak jsem kouknul na lambdu a zjistil,že je vadnej konektor,tak jsem to přehodil a jede to jak fík.
Napsal: 04 čer 2008, 13:58
od Jan Ř.
Tak a je to tu znova.Cuká to i po víměně kabelů,palivového filtru a vzducháče.Připadá mi,jako by tam nešel benzín.Auto bylo dvakrát na diagnostice a nic.Nemůže to bejt palivovym čerpadlem nebo vstřikem?Taky jsem dával novou klapku do airboxu,aby si to sálo i teplej vzduch.
Pomožte mi prosím.
Napsal: 04 čer 2008, 21:23
od l-cizek
čauves, tak já mám nejspíš v háji potenciometr škrt. klapky! Když ho vypojim a zaplynuju tak jde krásně do otáček, ale když je připojenej, tak se to ze začátku zadusí, pak to už de v poho. Nevíte někdo kolik to tak stojí a kde se to dá sehnat(třeba i starší) ? na netu to nějak nemůžu najít! Jo a prej když se tohle mění, tak se to musí štelovat na stolici jo? To bude peněz za to ne?
Napsal: 04 čer 2008, 21:44
od l-cizek
Jan Ř. píše:Tak a je to tu znova.Cuká to i po víměně kabelů,palivového filtru a vzducháče.Připadá mi,jako by tam nešel benzín.Auto bylo dvakrát na diagnostice a nic.Nemůže to bejt palivovym čerpadlem nebo vstřikem?Taky jsem dával novou klapku do airboxu,aby si to sálo i teplej vzduch.
Pomožte mi prosím.
No já bych zkusil cívky
Napsal: 05 čer 2008, 09:26
od Jan Ř.
No a kde to najít?Jak už jsem psal na diagnostice jsem byl a nic.Tak nevim no.
Napsal: 05 čer 2008, 18:06
od l-cizek
co kde najít? ty cívky? ty jsou někde na vent. víky přišroubovaný....od svíček k nim vedou kable
Napsal: 06 čer 2008, 00:15
od Jan Ř.
Jo už vim,kde to je,ale chce to nějakýho odborníka mechanika,jsem laik a ještě bych si to posral:D
Napsal: 23 říj 2008, 20:00
od Lu
moje punto je mk2 2001 1.2 8V 44kW
před rokem jsem měnil řídící jednotku za 15000,-
v poslední době přišel nový problém auto normálně jezdí, třeba když dojíždim na křižovatku na volnoběh tak auto zhasne a už nejde nastartovat. po 30minutách kdy schladne opět jde. při tomto stavu nenabíhá ručička teplomeru nebo jde také odpojit baterii a auto naskočí ihned
už jsem snad prošel vše kabeláž, celou palivovou soustavu, spoje atd
čerpadlo je vyčištěný nádrž taky tlak benzinu je taky v poho, všechny spoje jsem prošel a nikde nic diagnostika jak obecná tak fiat nic jen jsem přišel na to že na kabliku od řj nejde proud, když auto zhasne, stačí i vyháhnout kabel od řj auto znovu naskočí máte někdo podobnou zkušenost můj závěr opět nová řj dik