motor 1.2,8V - cuká
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Tak jak tak koukám, nejsem zdaleka jediný, kterýmu ten motor nějak blbne...mě to taky cuká! Když mám trojiku a jedu pomalu (1500-1800ot) a šplápnu na plyn,tak se to občas zacuká. Ale hlavně mě štve něco jinýho! Když mám vonoběh a zaplynuju, tak se tomu vůbec nechce právě při nízkých otáčkách.Motor se jakoby zadusí a pěkně se mi pod kapotou zamele.Měl jsem sundanou hlavu,nechal jsem ji srovnat,mám tam nový tísko,svíčky,kabely...už to trochu dělalo před tím, ale ted jak sem to složil je k nevydržení.Nechal jsem si něco vařit na výfuku právě na tý první části s lambdou, tak mám takový podezření jestli to neodnesla... diagnostika by ale špatnou lambdu měla odhalit ne??Ještě sem na ni nebyl, ale pujdu co nejdřív.
včera jsem přivezl auto od mechanika - diagnostika neukázala žádný problém. Mechanik měnil náplně a těsnění pod ventil. víkem a šteloval ventily - říkal, že to mohl taky dělat vzduchový filtr - byl prý totálně ucpaný. Je pravda, že na stejné trase do práce mi klesla spotřena z 17,9 na 20,4 na 100 km. Olej Mobil Super S 10W - 40 a auto jede jako čert.
Fiat Punto 5d 02, 1.2 8v, AC,ABS, 6airbag,
Čauves,tak jak to tady čtu tak se k vám musím také připojit,ale s krapet odlišným problémem,auto cuká když je studený a když vyřadim tak mi volnoběh klesne,tak až se motor zastaví.Zatim tam mám nový těsnění olej vany,hlavy,nové symeringy,oba řemeny,vzducháč,a diagnostiku dvakrát změřenou.Zdá e mi to na palivovej filtr nebo kabely ke svícim,protože motor byl pěkně zaolejovanej.Nevíte někdo?
punto 1.2 60ps cabrio, postert tuning 195/50 R15, snížení -40
Tak a je to tu znova.Cuká to i po víměně kabelů,palivového filtru a vzducháče.Připadá mi,jako by tam nešel benzín.Auto bylo dvakrát na diagnostice a nic.Nemůže to bejt palivovym čerpadlem nebo vstřikem?Taky jsem dával novou klapku do airboxu,aby si to sálo i teplej vzduch.
Pomožte mi prosím.
Pomožte mi prosím.
punto 1.2 60ps cabrio, postert tuning 195/50 R15, snížení -40
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
čauves, tak já mám nejspíš v háji potenciometr škrt. klapky! Když ho vypojim a zaplynuju tak jde krásně do otáček, ale když je připojenej, tak se to ze začátku zadusí, pak to už de v poho. Nevíte někdo kolik to tak stojí a kde se to dá sehnat(třeba i starší) ? na netu to nějak nemůžu najít! Jo a prej když se tohle mění, tak se to musí štelovat na stolici jo? To bude peněz za to ne?
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
No já bych zkusil cívkyJan Ř. píše:Tak a je to tu znova.Cuká to i po víměně kabelů,palivového filtru a vzducháče.Připadá mi,jako by tam nešel benzín.Auto bylo dvakrát na diagnostice a nic.Nemůže to bejt palivovym čerpadlem nebo vstřikem?Taky jsem dával novou klapku do airboxu,aby si to sálo i teplej vzduch.
Pomožte mi prosím.
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
co kde najít? ty cívky? ty jsou někde na vent. víky přišroubovaný....od svíček k nim vedou kable
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
moje punto je mk2 2001 1.2 8V 44kW
před rokem jsem měnil řídící jednotku za 15000,-
v poslední době přišel nový problém auto normálně jezdí, třeba když dojíždim na křižovatku na volnoběh tak auto zhasne a už nejde nastartovat. po 30minutách kdy schladne opět jde. při tomto stavu nenabíhá ručička teplomeru nebo jde také odpojit baterii a auto naskočí ihned
už jsem snad prošel vše kabeláž, celou palivovou soustavu, spoje atd
čerpadlo je vyčištěný nádrž taky tlak benzinu je taky v poho, všechny spoje jsem prošel a nikde nic diagnostika jak obecná tak fiat nic jen jsem přišel na to že na kabliku od řj nejde proud, když auto zhasne, stačí i vyháhnout kabel od řj auto znovu naskočí máte někdo podobnou zkušenost můj závěr opět nová řj dik
před rokem jsem měnil řídící jednotku za 15000,-
v poslední době přišel nový problém auto normálně jezdí, třeba když dojíždim na křižovatku na volnoběh tak auto zhasne a už nejde nastartovat. po 30minutách kdy schladne opět jde. při tomto stavu nenabíhá ručička teplomeru nebo jde také odpojit baterii a auto naskočí ihned
už jsem snad prošel vše kabeláž, celou palivovou soustavu, spoje atd
čerpadlo je vyčištěný nádrž taky tlak benzinu je taky v poho, všechny spoje jsem prošel a nikde nic diagnostika jak obecná tak fiat nic jen jsem přišel na to že na kabliku od řj nejde proud, když auto zhasne, stačí i vyháhnout kabel od řj auto znovu naskočí máte někdo podobnou zkušenost můj závěr opět nová řj dik