Stránka 3 z 6

Napsal: 17 bře 2008, 10:38
od Zdeněk N
Tak auta sem měnil zhruba po roce, někdy dřív.Samozřejmě sem na nich prodělával a manželku to opravdu nebavilo.Odjížděl sem třeba pro malý sporťák(který si přála) a když sem místo toho přivezl 5metrovou 3litrovou krávu tak se jí to fakt nelíbilo.Těd už je ale klid, auto mi vydrží i 3roky.Odstěhovat bych se musel já, páč ona je doma :lol:

Napsal: 18 bře 2008, 11:36
od darko
5. šlo o to že taková zrcátka se hodí opravdu k dodávce a dál,jelikož výrazně zhoršují již tak špatnou aerodynamiku multiply.
6. multipla je krátké auto a veškeré suv jí s přehledem na parkovišti zastíní.

Napsal: 18 bře 2008, 13:54
od Minimaxa
darko píše:5. šlo o to že taková zrcátka se hodí opravdu k dodávce a dál,jelikož výrazně zhoršují již tak špatnou aerodynamiku multiply.
6. multipla je krátké auto a veškeré suv jí s přehledem na parkovišti zastíní.
jde o to srovnat tady Multiplu s jinými SROVNATELNÝMI osobními auty. Promiň, ale ani Ducato, ani SUV Hjůndaj ani Bavorák X5 nejsou vhodné vozy k porovnávání - Multipla není SUV :!:

Jde o to, že prostě taková zrcátka jiný SROVNATELNÝ vůz prostě nemá, to samé se týče nepřehlédnutelnosti Multiply na parkovišti mezi jinými SROVNATELNÝMI vozy :P :P :P

Aerodinamiku bych moc neřešil, vzhledem k tomu, že tady nemluvíme o sportovních vozech, ale o praktickém srovnání SROVNATELNÝCH vozů segmentu MVP :idea:

Napsal: 18 bře 2008, 14:08
od darko
nepochopils mě.Původní příspěvek zněl,že multiplu na parkovišti hned najde,což je blbost,protože na parkovištích je stále víc větších aut než Multipla.Co se týče zcátek: sice se do nich hezky kouká při couvání a parkování,ale takhle velké psí uši mít nemusela.Proto ta narážka na Ducato.Ještě se mi nestalo ,aby se mi při 160 km/h samovolně zavřelo zrcátko.Jenom u Multi

Napsal: 19 bře 2008, 13:50
od petr69
Minimaxa píše:
stifmajstrABARTH píše:spravne nenechte si do toho rejpat ale k prispevku mkn.....to je jak kdybych napsal....
1.libi se mi ze kdyz mam siroky boty tak se nevejdu na pedaly....treba ve
VW transporter muzu ridit i v gumakach
2.libi se mi ze sedacky jsou tak blizko vedle sebe pac si tam muzu
paradne zastrcit lahev s kolou.
3.super kufr...kdyz jedu z nakupu z lidlu tak se mi paradne vejdou 2
igetlitky jeste ze neni ten kufr vetsi jainak by to tam litalo(myslim ty
mensi igelitky :lol:
4.a cena ojetin je fak skvela za 50t ho mam v plny palbe a v super
stavu..kdybych chtel takovyho golfa(plna naloz a stav) dam nejmin 4x
tolik
................................. :lol: :lol: :lol:
Když přestaneš plácat nesmysly, které nemají s výhodami či nevýhodami nic společného a pokud porovnáš parametry Multiply s jiným porovnatelným!! vozem, vždycky z toho vyjde multipla vítězně. Já tvrdím, že jediná diskriminace je v očích odpůrců její vzhled, jinak trumfne každé auto se kterám se dá srovnávat. Možná bych našel jednu nevýhodu, není 7mi místná, ale lehce to vykompenzuje svými rozměry, kdy se svou délkou zaparkuje všude kde se jí zalíbí a šířkou si hravě vzbudí na silnici respekt.
Já považuji vzhled mulťase za VÝHODU - protože kdyby se ještě navíc (mimo svou ostatní dokonalost) všem líbila, tak si tak perfektní auto nebude moci řada z nás dovolit... Takže já tvrdím, že mulťas je dokonalé auto, které nemá chybu :!: (nad cykolvačem stěračů zahmouřím oko :wink: )
...a to mám s čím porovnávat :idea:
Obrázek

Napsal: 19 bře 2008, 14:01
od petr69
Zdeněk N píše:Tak auta sem měnil zhruba po roce, někdy dřív.Samozřejmě sem na nich prodělával a manželku to opravdu nebavilo.Odjížděl sem třeba pro malý sporťák(který si přála) a když sem místo toho přivezl 5metrovou 3litrovou krávu tak se jí to fakt nelíbilo.Těd už je ale klid, auto mi vydrží i 3roky.Odstěhovat bych se musel já, páč ona je doma :lol:
To já když místo motorky přivezl sporťák, tak jsem byl pochválen ... že mám aspoň nějakou šanci na přežití :wink:
Obrázek

Napsal: 19 bře 2008, 21:12
od Zdeněk N
Výhody si myslím všichni známe a proto mě jistě všichni pochopíte, že teď už bude velmi, velmi těžké pokud nepůjdeme do novějšího modelu, najít důstojného nástupce.Už jenom když budu chtít takovou základní věc jako tři sedačky vepředu,vyšší sezení a hlavně neotřelý interiér i exteriér.Pak mi přijde každé jiné auto nudné a šedivé.Nechci věc, která mě převeze z bodu A do B, těch už sem měl dost.Multina je prostě srdeční záležitost.Motorky sem prodal a mám požehnání na barchettu :D

Napsal: 20 bře 2008, 06:16
od Globusman
darko píše:nepochopils mě.Původní příspěvek zněl,že multiplu na parkovišti hned najde,což je blbost,protože na parkovištích je stále víc větších aut než Multipla.Co se týče zcátek: sice se do nich hezky kouká při couvání a parkování,ale takhle velké psí uši mít nemusela.Proto ta narážka na Ducato.Ještě se mi nestalo ,aby se mi při 160 km/h samovolně zavřelo zrcátko.Jenom u Multi
Že se do toho zapojím - nepotkal jsem ještě parkoviště, kde by převažovaly BMW a Santa Fé. Já parkuji na parkovištích, kde je vždy minimálně 80 % klasických osobáků, takže se mulťa hledá podstatně líp, než třeba felda. A s tím zrcátkem bys měl zajet "k doktorovi", protože mně se ještě nezavřelo. A to jsem jel víc, než 160 :wink: To je jak kdybys ze dveří vymontoval zámky a stěžoval si, že se ti u multi při brždění otvírají všechny dveře :lol:

Napsal: 20 bře 2008, 06:25
od Globusman
Objevil jsem zajímavou vlastnost. Koupil jsem si na střechu rakvičku (no spíš rakev - délka 180, šířka 78 a výška 40 cm) a jel jsem s ní z Olomouce na Šumavu a zpět. jel jsem tam i zpět po dálnici a jelikož jsem spěchal, tak jsem jel celou cestu kolem 130 km v hodině. Když jsem dojel domů a dotankoval plnou nádrž, zjistil jsem, že spotřeba byla 6,63 litrů na 100 km při plně naloženém autě. Je to stejná spotřeba, jako když jezdím sám a ne tak rychle. Docela mě to překvapilo :wink:

Napsal: 20 bře 2008, 07:20
od darko
Globusman píše:Objevil jsem zajímavou vlastnost. Koupil jsem si na střechu rakvičku (no spíš rakev - délka 180, šířka 78 a výška 40 cm) a jel jsem s ní z Olomouce na Šumavu a zpět. jel jsem tam i zpět po dálnici a jelikož jsem spěchal, tak jsem jel celou cestu kolem 130 km v hodině. Když jsem dojel domů a dotankoval plnou nádrž, zjistil jsem, že spotřeba byla 6,63 litrů na 100 km při plně naloženém autě. Je to stejná spotřeba, jako když jezdím sám a ne tak rychle. Docela mě to překvapilo :wink:
u JTD normálka,kdyby benzinák,to by byl zázrak

Napsal: 20 bře 2008, 08:56
od Minimaxa
darko píše:
Globusman píše:Objevil jsem zajímavou vlastnost. Koupil jsem si na střechu rakvičku (no spíš rakev - délka 180, šířka 78 a výška 40 cm) a jel jsem s ní z Olomouce na Šumavu a zpět. jel jsem tam i zpět po dálnici a jelikož jsem spěchal, tak jsem jel celou cestu kolem 130 km v hodině. Když jsem dojel domů a dotankoval plnou nádrž, zjistil jsem, že spotřeba byla 6,63 litrů na 100 km při plně naloženém autě. Je to stejná spotřeba, jako když jezdím sám a ne tak rychle. Docela mě to překvapilo :wink:
u JTD normálka,kdyby benzinák,to by byl zázrak
a důvod? vysvětli.... :idea:

Napsal: 20 bře 2008, 08:57
od Zdeněk N
Teď sem jezdil měsíc s rakví Hakr 340,víceméně plně naložen a spotřeba 8,45 benzínu, takže taky spokojenost.

Napsal: 20 bře 2008, 08:58
od Minimaxa
Dušane, nejsi sám, mě se tohle povedlo při cestě do Španělska, průměr při narvaném autě že nebylo vydět zadním oknem ven a s rakví na střeše 6,9L/100km, jinak jezdím +/- za 7,5L :roll: :D

Napsal: 20 bře 2008, 10:25
od Globusman
Minimaxa píše:Dušane, nejsi sám, mě se tohle povedlo při cestě do Španělska, průměr při narvaném autě že nebylo vydět zadním oknem ven a s rakví na střeše 6,9L/100km, jinak jezdím +/- za 7,5L :roll: :D
To jo, mě překvapilo hlavně to, že jsem to fakt valil místy i 140 a spotřeba je tak v pohodě. Je fakt, že když jsem měl benzínové auto, že tam byla velmi poznat "hmotnost" nohy. Dalo se jet za 5 litrů, ale taky nebyl problém jet za 10. U Multiply jsem se při sebeúspornější jízdě nedostal pod 6 litrů a při sebeagresivnější jen horko těžko přes 7... To je velká výhoda nafťáků...

Napsal: 20 bře 2008, 22:22
od mkn
Globusman píše:
darko píše:nepochopils mě.Původní příspěvek zněl,že multiplu na parkovišti hned najde,což je blbost,protože na parkovištích je stále víc větších aut než Multipla.Co se týče zcátek: sice se do nich hezky kouká při couvání a parkování,ale takhle velké psí uši mít nemusela.Proto ta narážka na Ducato.Ještě se mi nestalo ,aby se mi při 160 km/h samovolně zavřelo zrcátko.Jenom u Multi
Že se do toho zapojím - nepotkal jsem ještě parkoviště, kde by převažovaly BMW a Santa Fé. Já parkuji na parkovištích, kde je vždy minimálně 80 % klasických osobáků, takže se mulťa hledá podstatně líp, než třeba felda. A s tím zrcátkem bys měl zajet "k doktorovi", protože mně se ještě nezavřelo. A to jsem jel víc, než 160 :wink: To je jak kdybys ze dveří vymontoval zámky a stěžoval si, že se ti u multi při brždění otvírají všechny dveře :lol:
Ano, tady u nás - na Královéhradecku také odhaduji množství aut na parkovištích, která zastíní multiplu, okolo 15-20%. Proto jsem také psal, že VĚTŠINOU Multipla vyčnívá. Možná, že v bydlišti DARKA je koncentrace "tanků" o něco větší. :D

Co se týká zrcátek, tak jsem s Mulťou ještě 160-kou nejel, tak nevím, jak by se zachovaly moje zrcátka. Asi jí to ani neudělám, neboť dodržuji pravidla silničního provozu. A jsem si jistý, že 100x častěji budu někde parkovat u obrubníku a ocením postraní zrcátka taková, jaká jsou, než že pojedu někde, kde se to může, rychlostí, při které se mi zrcátka samovolně sklopí. :)

P.S.: při 10000km spotř. benzinu 7,44 (50:50 město:mimo)