Stránka 3 z 3
Napsal: 26 črc 2008, 23:14
od cybrex
Jenom takova poznamka, nemam sice GT ani Punto, ale soused jedno GTcko mel, nez odvaril motor komplet i s Turbem. Zvedaly tlak ze serioveho myslim 0,7bar na nejakych 1,2-1,4 bar. Jenze Turbo netlacilo "pouze" tech 1,4bar max, ale nekdy i pres 2bar jak uvadis a nasledkem toho byla rupla hlava i Turbo.
Bavili jsme se o tom, protoze jsem chtel taky GT koupit a problem, ze to tlacilo tolik bar byl v tom ze mel praskle nebo napraskle testeni pod hlavou.
Napsal: 27 črc 2008, 11:56
od rafing.20
Děkuju moc za rady...Je pravda,že mám takový malý praskliny mezi sacíma a výfukovýma ventilama na hlavě(asi u dvou válců sou 0,5 mm prasklinky mezi ventilama),tak jestli možná to to nemuže dělat... Jinak těsnění pod hlavou se dávalo před pul rokem nový a dělá to pořád,těsněním to nebylo.
Jinak je takřka jasný že ty písty se mi zničily tím škubáním a chudou směsí ve válcích...
Re: HELP - GT - motor škube
Napsal: 29 říj 2009, 08:41
od PotkanGT
rafing.20 presne tuto istu zavadu co tu pises mam aj ja.chalan co to mal predomnou mi hovoril ze mu budik na turbe ukazoval vyse 1.6 a jedneho dna nenastartoval.potom som to kupil ja.motor som komplet rozhadzal jeden piest aj s kruzkami zapeceny,taktiez jeden ventil.dal som tam nove kruzky piesty poskladal motor,mo tyzdni som konecne nastavil rozvody na 100percent.motor treaz nastartuje a na pohlad ma hladky chod ale cez vyfuk pocujes ze to ide na 3 valce.zavolal som si jedneho mechanika z fiatu a ten pri nastartovanom motore po jednom odpajal kable sviecok.stvrty a treti bolo videt ze na to motor reaguje ale druhy a prvi bez zmeny.iskru davju vsetky 4 kable.tak teraz som ostal na mrtvom bode.