HELP - GT - motor škube

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

cybrex
Fiaťák
Příspěvky: 141
Registrován: 24 bře 2008, 18:23
Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cybrex »

Jenom takova poznamka, nemam sice GT ani Punto, ale soused jedno GTcko mel, nez odvaril motor komplet i s Turbem. Zvedaly tlak ze serioveho myslim 0,7bar na nejakych 1,2-1,4 bar. Jenze Turbo netlacilo "pouze" tech 1,4bar max, ale nekdy i pres 2bar jak uvadis a nasledkem toho byla rupla hlava i Turbo.
Bavili jsme se o tom, protoze jsem chtel taky GT koupit a problem, ze to tlacilo tolik bar byl v tom ze mel praskle nebo napraskle testeni pod hlavou.
Obrázek-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
Obrázek-E36 318i, 85kw, rv. 1997
Obrázek
Reklama
 

rafing.20
Začátečník
Příspěvky: 24
Registrován: 05 pro 2007, 19:13
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od rafing.20 »

Děkuju moc za rady...Je pravda,že mám takový malý praskliny mezi sacíma a výfukovýma ventilama na hlavě(asi u dvou válců sou 0,5 mm prasklinky mezi ventilama),tak jestli možná to to nemuže dělat... Jinak těsnění pod hlavou se dávalo před pul rokem nový a dělá to pořád,těsněním to nebylo. :(
Jinak je takřka jasný že ty písty se mi zničily tím škubáním a chudou směsí ve válcích... :( :(
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: HELP - GT - motor škube

Příspěvek od PotkanGT »

rafing.20 presne tuto istu zavadu co tu pises mam aj ja.chalan co to mal predomnou mi hovoril ze mu budik na turbe ukazoval vyse 1.6 a jedneho dna nenastartoval.potom som to kupil ja.motor som komplet rozhadzal jeden piest aj s kruzkami zapeceny,taktiez jeden ventil.dal som tam nove kruzky piesty poskladal motor,mo tyzdni som konecne nastavil rozvody na 100percent.motor treaz nastartuje a na pohlad ma hladky chod ale cez vyfuk pocujes ze to ide na 3 valce.zavolal som si jedneho mechanika z fiatu a ten pri nastartovanom motore po jednom odpajal kable sviecok.stvrty a treti bolo videt ze na to motor reaguje ale druhy a prvi bez zmeny.iskru davju vsetky 4 kable.tak teraz som ostal na mrtvom bode.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“