Stránka 3 z 4
Napsal: 01 pro 2007, 15:26
od mif
Takže srázek ted myslím okolo 8.9 nebo 9.9.07 je prostě povinej
Ten datum je nějakej divnej ne?
To víčko je čistý.
Napsal: 01 pro 2007, 15:56
od FANDAK
mif píše:Takže srázek ted myslím okolo 8.9 nebo 9.9.07 je prostě povinej
Ten datum je nějakej divnej ne?
To víčko je čistý.
No to si piš že je divnej já hlava medvědí
Má to být 8.12 nebo 9.12.07 tak je to správně dovolte mi odejít
Myslím že je to vstřikovací jednotka tak to zkus nějak vyzkoušet aby jsi vyloučil další variantu.Chtělo by jsi to někde pučit a zkusit to
Nebo to nějak přeměřit či vyzkoušet to vstřikování.
Re: HELP - punto neakceleruje
Napsal: 06 pro 2007, 14:19
od majco
mif píše:Ahoj, mám punto 1.2 r.v.97 a problém asi se vstřikováním. Když jedu a šlapu lehce na plyn, je vše OK, auto jede po rovině v pohodě, jakmile však přišlápnu plyn, dusí se. Mám problém se rozjet do kopce, předjíždět je taky problém. Na volnoběh OK. Když na neutrál pomalu přidávám plyn - OK, když ho zmáčknu prudce nejdřív se zadusí, skoro chcípne a pak teprve přidá. Palivovej filtr jsem už měnil, lambdu jsem zkoušel odpojit a pořád stejný. Nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to dělat svíčky? Nejsou zrovna nejnovější. Chtěl bych zkusit nejdřív najít chybu sám, než to dám za těžký prachy do Fiatu
(jo a žere to tak 12-15litrů)
Tak mal som tento problém na Une 1.1 benzín presne to čo píšeš že netahá a nemá výkon a z nervami na konci rozhodnutý auto predať mi odišla vodná pumpa a v tedy prišlo osvietenie rozvodák bol preskočený o dva zuby!!!!! po výmene čerpadla a nastavení rozvodov som zistil že mám vlastne super autíčko a šlape ako Punto !!!
tak ak sa ti dá zhod koleso plasty a kukni na ten rozvodák !!!
Napsal: 06 pro 2007, 15:32
od Vencapunto
Taky sem měl šoulpej rozvoďák,ale jen o zub a taky to bylo znát.Včera sem nastavil ventily a je to znát jak sviňa.Vejfukový měli malou vůli.Koupil sem podložky jaký mam mít a hle hned to jede o poznání svižňejc.
Re: HELP - punto neakceleruje
Napsal: 07 pro 2007, 19:51
od pepe
mif píše:Ahoj, mám punto 1.2 r.v.97 a problém asi se vstřikováním. Když jedu a šlapu lehce na plyn, je vše OK, auto jede po rovině v pohodě, jakmile však přišlápnu plyn, dusí se. Mám problém se rozjet do kopce, předjíždět je taky problém. Na volnoběh OK. Když na neutrál pomalu přidávám plyn - OK, když ho zmáčknu prudce nejdřív se zadusí, skoro chcípne a pak teprve přidá. Palivovej filtr jsem už měnil, lambdu jsem zkoušel odpojit a pořád stejný. Nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to dělat svíčky? Nejsou zrovna nejnovější. Chtěl bych zkusit nejdřív najít chybu sám, než to dám za těžký prachy do Fiatu
(jo a žere to tak 12-15litrů)
skus vymenit inducku/y nebo je promer me to taky delalo velka mezera pri prudcejsim seslapnuti plynu a skoro se to zadusilo----
Konečně
Napsal: 11 pro 2007, 17:48
od mif
Takže problém je konečně vyřešen.
Bylo to v rozvodech, ale na první pohled to nebylo vidět. Rozvoďák vypadal, že je nastavenej dobře. Značky seděly.
Na řemenici, co je dole na klice je takovej klínek, aby ta řemenice byla v pozici jak má být. Už se mi jednou stalo, že se ten klínek ucvaknul a rozvody sice vypadaly nastavený ok, ale na klice to bylo pootočený(ještě že se to nemůže potkat, protože se to posunulo o hodně). Tenkrát jsem tu řemenici koupil novou a po nastavení ok. Nevim ještě přesně, co se stalo tentokrát protože ještě nemám auto doma, ale co jsem mluvil s klukem co to hledal, tak to zase bylo v tom klínku(posunulo se to asi jenom o málo, protože auto alespoň trochu jelo). Řikal, že tam dal nějakej ocelovej(původní byl myslim hliníkovej odlitej přímo na tý řemenici) a ještě to něčim pojistil.
Od teď vím, že s Puntem nesmím pospíchat, stalo se mi to vždy, když jsem někam hnal (takže sprinty si s nikým dávat nebudu).
PS: při hledání závady jsem kontroloval i palivový čerpadlo a hádejte co se stalo....... - mnozí z vás určitě uhádli, že se mi ulomila ta plastová trubička, na kterou se nacvakne rychlospojka benzínový hadičky.
, 800,- v pr..li. A to můžu být rád, že jsem sehnal tak levně.
Napsal: 11 pro 2007, 18:14
od FANDAK
Takže hurá že už víš co to je a bude to v cajku.
Mě by omejvali snad až do vánoc
Vidim že jsem se sek a někdo to tady říkal že to jsou rozvody.
Napsal: 11 pro 2007, 18:25
od mif
FANDAK píše:Takže hurá že už víš co to je a bude to v cajku.
Mě by omejvali snad až do vánoc
Vidim že jsem se sek a někdo to tady říkal že to jsou rozvody.
No neboj, že jsem to už nevzdával, už jsem se pomalu začínal smiřovat s tím, že půjde Punto do Fiatu a že mi tam vyměněj půl auta. Všichni říkali: no můžeme zkoušet měnit věci a přijdeme na to. Zaplatíte ale miliooooooooon.
Koukám, že to řešim už od 24. listopadu
Docela jsem si odfoukul, Díky všem za rady.
Napsal: 11 pro 2007, 22:40
od Vencapunto
Já mam taky jeden poznatek.Auto jelo docela v pohodě,ale nechtělo se mu moc do otáček.Když sem nedávno přetěsňoval motor tak sem se kouk i na ventily.A zjistil sem že na všech vejfukovej ventilech byla vůle jenom 0,15,má bejt 0,45-0,55.Tak sem sehnal slabší podložky tak jak maj bejt a auto najednou jde mnohem líp do otáček.
Re: Konečně
Napsal: 12 pro 2007, 08:22
od majco
mif píše:Takže problém je konečně vyřešen.
Bylo to v rozvodech, ale na první pohled to nebylo vidět. Rozvoďák vypadal, že je nastavenej dobře. Značky seděly.
Na řemenici, co je dole na klice je takovej klínek, aby ta řemenice byla v pozici jak má být. Už se mi jednou stalo, že se ten klínek ucvaknul a rozvody sice vypadaly nastavený ok, ale na klice to bylo pootočený(ještě že se to nemůže potkat, protože se to posunulo o hodně). Tenkrát jsem tu řemenici koupil novou a po nastavení ok. Nevim ještě přesně, co se stalo tentokrát protože ještě nemám auto doma, ale co jsem mluvil s klukem co to hledal, tak to zase bylo v tom klínku(posunulo se to asi jenom o málo, protože auto alespoň trochu jelo). Řikal, že tam dal nějakej ocelovej(původní byl myslim hliníkovej odlitej přímo na tý řemenici) a ještě to něčim pojistil.
Od teď vím, že s Puntem nesmím pospíchat, stalo se mi to vždy, když jsem někam hnal (takže sprinty si s nikým dávat nebudu).
PS: při hledání závady jsem kontroloval i palivový čerpadlo a hádejte co se stalo....... - mnozí z vás určitě uhádli, že se mi ulomila ta plastová trubička, na kterou se nacvakne rychlospojka benzínový hadičky.
, 800,- v pr..li. A to můžu být rád, že jsem sehnal tak levně.
Tak to som rád že je dalšie punto ok
Napsal: 21 pro 2007, 23:29
od jamir
Už včera se mě zdálo, že je něco v nepořádku, ale až dneska se to potvrdilo.Jakmile se rozjedu tak když mám přišlapnutý lehce plyn tak vše je v pořádku ,ale pak musím sešlápnout tak na 3/4 aby to šlo do otáček, ale i tak se tomu nějak nechce a je to tak o 50% pomalejší - jakoby přidušený
Taky se začalo projevovat ,že při rozjezdu s prokluzem (bez plynu v koloně) při vyšlápnuti spojky občas vyletí otáčky na cca. 1700
a někdy zase spadnou k 700
Netušíte v čem může být problém
podle poslechu šlape motor normálně...
Napsal: 22 pro 2007, 14:40
od havros
Dneska se mi to stalo taky
Přišlápl jsem plyn úplně na podlahu a nic... Pak se to chytlo tak 2 sekundy po sešlápnutí, celé 2 sekundy se to dusilo.
Pak se to srovnalo a jede v pořádku
Napsal: 22 pro 2007, 15:47
od Sob
vzadu na sani je hadička a ta se pri meneni svicek pretrhne nebo vytahne a pak auto nejede,koukni je vzadu na tom smesovaci pod vzuchacem
Napsal: 06 úno 2008, 05:18
od jamir
Nevím jak je to možný, ale bylo to tankováním V-Poweru 95
Už 3 týdny tankuju klasickou 95 a jede to zase jak drak
Napadá někoho něco jak je to možný?
Napsal: 06 úno 2008, 08:14
od SHANE54
ja som teraz dal shel v-power 95 na skusku a rozdiel vo vykone som samozrejme nezbadal, ale motor sa mi zda ze ide kus kultivovanejsie. ako moze takyto benzin sposobit poruchu?