Někdy je příčinou úplná blbost, takže ještě se podívej, jestli nemáš na ventilaci (pod třemi otočnými ovládači na středovém panelu) zapnutý vnitřní okruh cirkulace!Ladik píše:Ahoj, zrovna jsem nedávno koupil Punťu1 S55 pro syna, trochu se v tom hrabu a hledám kde , co , jak a taky tu pročítám Vaše dotazy a rady.
Taky se v tom strašně mlží okna a tak jsem to jako v jiných autech vyhodnotil na pylový filtr, našel jsem ho asi po dvou dnech čtení na netu ) je tam ale úplně krásně čisťoučký, topení jsem nekontoloval ale zjistil jsem jednu věc, po sundání plastu pod stěrači, jsem našel v tom prostoru spoustu bordelu, listí, jehličí a špíny, tento sajrajt ucpal dolů vedoucí dvě díry, ta na řidičově straně je trochu pod motorkem, ty díry jsou tak 3cm v průměru a vedou pod auto, když jsem to prošťouchl dole se objevila pěkná hromádka, až se počasí umoudří ještě ten prostor vypláchnu vodou a myslím, že by to mohlo pomoci, protože ten bordel byl pěkně vlhoučký a voda která se tam dostavala odtékala asi jen stěží
Doufám, že to někomu pomůže
HELP - Mlžení oken
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
Re: HELP - Mlžení oken
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
- Reklama
Re: HELP - Mlžení oken
Jardo, tuhle věc zde zmiňuje každý druhý člověk a byla to první věc, na kterou jsem koukl
v autě je klima ale je nefunkční ( budem řešit až se oteplí ) a mechanické ovládání klapy na palubce pod čudlíky s ventilací
samo v nouzi pomůže pootevření oken ale v dešti to není ideální řešení )
v autě je klima ale je nefunkční ( budem řešit až se oteplí ) a mechanické ovládání klapy na palubce pod čudlíky s ventilací
samo v nouzi pomůže pootevření oken ale v dešti to není ideální řešení )
Re: HELP - Mlžení oken
Sorry, Ladiku, ale když tu píšeš o ucpaných kanálech pod táhly stěračů jako o velkém objevu, tak mi hned vyvstalo v mysli, že máš puštěnou vnitřní cirkulaci. Nemysli si, já debil to měl taky přehozené (nikdy vnitřní cirkulaci nezapínám, ale na křižovatce přede mnou smrděla škodovka) a furt jsem si říkal, že mám v autě asi hrozné vlhko, když mám pořád zamlžená okna. V tomto ročním období je ještě možné, že do auta z venku naneseš spoustu sněhu a po puštění topení odpařování toho sněhu způsobí orosení skel! Hlavně se modli, ať to není prasklý radiátor, to je maras při vyměňování a myslím, že to není levná záležitost!Ladik píše:Jardo, tuhle věc zde zmiňuje každý druhý člověk a byla to první věc, na kterou jsem koukl
v autě je klima ale je nefunkční ( budem řešit až se oteplí ) a mechanické ovládání klapy na palubce pod čudlíky s ventilací
samo v nouzi pomůže pootevření oken ale v dešti to není ideální řešení )
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29 čer 2009, 11:13
Re: HELP - Mlžení oken
Taky to může být tím , jestli jsi měl před tím měněné přední okno . Může tam být netěsnost
Re: Díky ;-)
Ahoj,jak se to tekutý do topení jmenuje.To na utěsnění.Taky chci mít teplo a ne jen saunu s párou.LuZe píše:Ahoj všem puňťákům,tak jsme vyzkoušela také ten přípravek do chladícího systému a paráda!!Žádné rosení a mlžení už u nás neexistuje,fakt paráda Teď mám v autě malé soukromé teplíčko - sauničku
Re: HELP - Mlžení oken
dneska jsem si opět vyjel.. celé auto zapocené - ani oetvřené okno, ani větrák na plné kule nepomohly.. žádný smrad ani nic jiného, zkrátka jen kompletně opocená skla.. klapka cirkulace funkční.. tak jsem si na zkoušku koupil jeden utesňovač chladiče, co kdyby.. tak by mě zajímalo, kolik litrů kapaliny se vejde do chladiče ( kůli množství toho utěsnovače)...
ps: čím dál by to mohlo být, tedy to opocení - v zimě to je docela nepříjemná námraza.. zkoušel jsem toho dost a nepřišel jsem na to.. předem díky za tipy..
ps: čím dál by to mohlo být, tedy to opocení - v zimě to je docela nepříjemná námraza.. zkoušel jsem toho dost a nepřišel jsem na to.. předem díky za tipy..
Můj milášššek:Fiat Punto II. 1,2 8V 2001
Re: HELP - Mlžení oken
Teď se omlouvám, asi sem tomu teď nerozumněl - mám 1,2 8v 2001 5dv htb, bez klimatizace.. ta klapka cirkulace je manuální a je přímo nad rádiem (takový ten posuvník z leva do prava)?? když jsem sundal kryt větráčků a ty větráčky vyndal, je to taková ta klapka, která se zavírá a otvírá??zkrátka, je to ta klapku přívodu studenýho vzduchu, o které se tady nejčastěji píše s v souvislosti s mlžením oken?? mohl by mě to někdo trošku důkladněji vysvětlit, protože v tom mám docela hokej.. předem díky dobrým duším za shovívavost
Můj milášššek:Fiat Punto II. 1,2 8V 2001
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Mlžení oken
Když máš klapku na vnitřní cirkulaci tak můžeš dělat co chceš a okna se pořád mlží.
Tak zkus ji posunou na vnější pokud klapka opravdu funguje.
Tak zkus ji posunou na vnější pokud klapka opravdu funguje.
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Fiat GP 1.9 (2006)
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Mlžení oken
Klapka přívodu vzduchu do auta ne klapky u ventilace.
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Fiat GP 1.9 (2006)
Re: HELP - Mlžení oken
a kam se mám podívat, kde bych ji našel??
Můj milášššek:Fiat Punto II. 1,2 8V 2001
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Mlžení oken
U mého je pod tím plastem u stěračů. U II ti to asi řeknou lépe ostatní.
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Fiat GP 1.9 (2006)
Re: HELP - Mlžení oken
Zdarec, tak oživim tohle téma - mlží se mi zadní okna + okno kufru, už nevim co s tim...pylovej filtr novej, nasávání z venku, žádná vnitřní cirkulace, gumový koberce aby nedrželi vlhkost...
Našel jsem v ePeru nějakej ventilační otvor, někde v zadním nárazníku. Logický by bylo, že by tudy měl jít vzduch ven z auta, ale teď kde to hledat a jak to vyčistit...
viz eper, položka číslo 5
Našel jsem v ePeru nějakej ventilační otvor, někde v zadním nárazníku. Logický by bylo, že by tudy měl jít vzduch ven z auta, ale teď kde to hledat a jak to vyčistit...
viz eper, položka číslo 5
FIAT Punto 1.2 16V 5D HLX r.v.2001 (mk2)
Re: HELP - Mlžení oken
ten otvor by mal by co som pocul hlavne na to, ked zatvaras kufrove dvere aby mal kam uniknut vzduch
skus pozriet tesnenia okien a dveri, ci ti niekde netecie okolo nich a nezrazas saa tam vlhkost...
skus pozriet tesnenia okien a dveri, ci ti niekde netecie okolo nich a nezrazas saa tam vlhkost...
"NOW" Citroen Xsara Picasso 1.8 16V :)
"EX" Fiat Punto Mk2a 1.2 16V :(
"EX" Fiat Punto Cabrio 1.2 16V :(
"EX" Fiat Punto Mk2a 1.2 16V :(
"EX" Fiat Punto Cabrio 1.2 16V :(
Re: HELP - Mlžení oken
JJ ten otvor je pod nárazníkem i u mk1 a slouží k vyrovnání tlaku při zavírání dveří ale nějakou zásadní úlohu to nehraje, já to mám rok zalepené koženkou zevnitř zavazadlového prostoru a auto se mi nijak nepotí... ono to pocení má jediný důvod, prostě tam je moc vlhko. Voda se ti do auta může dostat všelijak, prasklý radiátor nebo nějaká hadice od něj nebo do něj vedoucí, díra v podlaze kudy teče voda dovnitř, poškozené těsnění třeba kolem dveří, může sáknout otvor pro anténu (nepamatuji se jak to má mk2) ale třeba já měl jednou plast pod hodinama plnej vody...
/F/I/A/T/ Punto mk1 # 60SX 6speed # Novitec look #