Stránka 3 z 5
Napsal: 28 led 2008, 16:21
od stifmajstrABARTH
Tak ve vaně sem sice nebyl ale umim si to predstavit...a nepochopim....vana je plna vody a snazi se odtect malou trubkou.....ve vyfuku to tak neni plyn uz v trubce je kdyz jde do rezonatoru.....a ted zkus neco ty vem si trubku zaslep ji na jdenom konci napln ji vodou a pak uvolni....myslis ze kdyz na stenu trubky udelas nejaky vystupky ze potece rychleji?....vem si treba komin proc tam NEjsou nejaky vystupky do spiraly...kdyz teda "urychlujou tok plynu" to by pak ten komiin prece lip tahnul.....
Napsal: 28 led 2008, 20:47
od Chevron
Borbet píše:stifmajstrABARTH píše:no jasny ale jen proste nechapu jak muze zvysit rychlost plynu a tim dossahnout lepsiho vyplachu spalovacho prostoru....idealni proudeni plynu je laminarni a ikdyz tam je nejaka sroubovice tak je to hydraulickej odpor a nevim jak by ty plyny jako nabrali¨vetsi rychlost kdyz proste narazi
napusť si vanu sedni do ní a vytáhni šunt a koukej jak odtejká voda jo snad to pak pochopíš
No ale voda na severni polokouli odteka po smeru hodinovych rucicek, na jizni proti smeru a na rovniku normalne vytece.
Takze zalezi na tom na jake polokouli ridite auto
Jo a na rovniku je nejlepsi trubka
Napsal: 28 led 2008, 21:26
od stifmajstrABARTH
Napsal: 28 led 2008, 22:15
od Borbet
no vidíš žesi to pochopil
Napsal: 29 led 2008, 17:23
od stifmajstrABARTH
Borbet píše: no vidíš žesi to pochopil
No jasny
...ted vazne...porad si stojis za svym nazorem nebo sis uvedomil ze napsal pic*vinu?
Napsal: 31 led 2008, 12:45
od Borbet
jo stojím a vím proč už to tady jedou řečený bylo. mám laděný svody 4-1, rezonátor a koncovku a je to pecka
Napsal: 31 led 2008, 15:42
od stifmajstrABARTH
Napsal: 31 led 2008, 23:45
od Chevron
to borbet:: kdyz je rozonator tak super vec pomahajici motoru a mozna i podle tebe zvysujici vykon tak proc ji nepouzivaj auta uz v serii a nebo proc ji nedavaj do Dragsteru a nebo do F1....a nebo jinak proc se tak nedela cele vyfukove potrubi ?
Napsal: 01 úno 2008, 09:17
od stifmajstrABARTH
ja bych strasne rad vedel jak to je..podle me to teda uz asi viiim ale cekam ze se jeste vyjadrii ...Gervis... kvuli tomu efektu zrychlovani plynu
Napsal: 05 úno 2008, 16:38
od stifmajstrABARTH
nic?
Napsal: 11 úno 2008, 20:13
od stifmajstrABARTH
Napsal: 12 úno 2008, 23:57
od Chevron
Ja sem treba taky cekal nejakou debatu a obhajovani nazoru a nejaky dukazy tvrzenni a cekal ze se dozvim treba neco neveho a ono nic
Napsal: 13 úno 2008, 20:15
od stifmajstrABARTH
Hm to je fakt trapny kdyz uz neco pisu tak to ted prece nebudu prehlizet...
Re: Rezonátory
Napsal: 06 dub 2008, 11:10
od Tom-Fox
wiky píše:Rezonátory obyčejné i atrapy katu
Obyčejný za 400Kč
Atrapa katu za 500Kč
Dobírka +100Kč
Převodem jen +50Kč
zdravim chci se zeptat jestli je ta nabídka ještě aktuální
Napsal: 04 kvě 2008, 03:43
od proch
A jak by to bylo u diesela, tam je kat stejně na nic, na emisích není potřeba, občas je lepší když tam není...dát tam trubku, nebo tenhle rezonátor (atrapu katu)?