Stránka 3 z 3

Napsal: 05 čer 2008, 15:29
od majco
Jan Ř. píše:No a jak se to pak mění?Nechával jsem dělat nový rozvoďáky,tak by si toho všimnul ten co mi to dělal ne?
Ak to nerobil dáky pako tak by si to všimol :wink:
ale ako hovorím za pozretie nič nedáš :wink:
Pri výmene gufera vačky rozvody dole rozvodové kolo dole a už len samotná výmena brnkačka :lol: :wink:

Napsal: 05 čer 2008, 20:40
od Plecháč Tony
Jojo, gufero vačky moc nevydrží. Jednou jsem měl sundanou hlavu na přebroušení a ta gufero my vyměnil a asi za čtvrt roku mi měnil rozvody a vyměnil mi ho zas, že prej to tam teklo :-D

Re: HELP - netěsnost olejové vany

Napsal: 30 bře 2010, 01:34
od nicco.ts
Neviete kolko moze stat pretesnenie olejovej vane v servise? Material pocitam tak 350czk a robota to je na 30 min, ale povedzme, ze 1 hod, teda nejakych 800czk?

Re: HELP - netěsnost olejové vany

Napsal: 21 led 2011, 19:56
od Forest
Ahoj,
chtěl sem se zeptat ohledně té olejové vany.Kdybych kupoval novou na MKII,r. 2001,1.2 44kW,tak seženu asi pouze plechovou,že?Nebo se dá sehnat i hliníková?

Re: HELP - netěsnost olejové vany

Napsal: 26 led 2011, 02:20
od Pepik
Ono taky záleží na tom jak tam ten silikon nanesete.Na vanu udělat housenku ze silikonu a nechat ji zavadnout.A potom teprve nasadit a utáhnout.

Re: HELP - netěsnost olejové vany

Napsal: 26 led 2011, 14:39
od peta.smolik
Pepik píše:Ono taky záleží na tom jak tam ten silikon nanesete.Na vanu udělat housenku ze silikonu a nechat ji zavadnout.A potom teprve nasadit a utáhnout.
Jo přesně tak jsem to dělal při výměně i já padla na to lepení skoro celá tuba tý černý sračky Je zřejmě potřeba s tím silikonem nešetřit :lol:

Re: HELP - netěsnost olejové vany

Napsal: 02 úno 2011, 01:13
od Karol
Na 1.1 motoroch byva napriklad problem s tesnenim tam po stranach kde je klukove lozisko, tam je ovela, ale skutocne ovela vacsia vola medzi plechom vane a blokom motora nez na prirube dookola. Tam na tom ohybe okolo klukoveho loziska treba toho silikonu dat viac. O dost viac. Skus ju nasadit len nasucho a kuknut sa kolko je tam miesta, ja som tam mal tak 4 mm volneho priestoru ked priruba bola nasadena ! Toto musi vytesnit ten silikon. Pouzil som taky cierny kvalitny, neviem nazov mam to v garazi. Samozrejmostou je totalne odmastene plochy motora a vane. Spravil som a odvtedy pokoj. Lebo po prvom pretesneni som spravil prave tuto chybu ze som tam po bokoch dal toho malo.

P.S. co sa tyka vane tak plechovu by som rozhodne nemenil za hlinikovu. Dva roky dozadu som ju prepichol na hrubom roxore schovanom v trave, o olej som prisiel, ale vanu som s tazkostami (vysokotazny plech a trha sa) vyvaril zaplatami. Nastriekal som ju zvonka a je ako nova. Zvnutra som ani zvary neopracovaval, naco, maca sa to v oleji. prestriekat to tam netreba. Cela oprava ma stala iba hodne nervov, trochu CO2, trochu zvaracieho drotu, trochu kotuca flexy, trochu farby a cca polku tuby toho sajrajtu na pretesnenie. Dokopy nie viac ako 10 € oprava. Hlinikovu by bolo nutne menit komplet, myslim ze prasknuta by sa len tak lahko nedala zvarit (aspon nie u mna, nemam argon).

Re: HELP - netěsnost olejové vany

Napsal: 10 dub 2011, 22:44
od outofmoney
Zdravicko, mam taky problem ze som isiel vymenit olej a nesla odtiahnut vypustacia skrutka...tak som skusil hrubsiu silu a prederavil som vanu v tesnej blizkosti okolo zavitu (toto miesto bolo dookola hrdzave) a olej mi vytiekol...ani po zdemontavani vane sa mi neporadilo odtiahnut skrutku :) ono to vypada akoby ju nieto zatiahol az za doraz....
vanu idem dat skusit vyvarit a uvidim....z jednej strany je dost hrdzava a doudierana od kamienkov...prave preto som uvazoval ze by nebolo mozno zle kupit nejaku v lepsom stave alebo v najhorsom novu ale taj stoji dost penazi :(
pri demontazi som zabudol na dve skrutky zo strany spojky pod plechom a zacal som to pacit predcasne skrutkovacom ...takze som trocha ohol lem priruby olejovej vane...vyklepanie kladivom to spravilo ale neni to uplne ono...cierny povodny silikon drzal jak das ale nakoniec orezavacom povolil...

kazdopadne hlavna otazka, ktoru som sa chcel spytat je ze ci je mozne na punto 1.1 B dat aj olejovu vanu z motora 1.2 B....pretoze mam moznost za slusny peniaz kupit prave vanu na 1.2B len neviem ci sa to moze zamenit, ci tam suhlasi trebars pocet otvorov a pod. vie niekto poradit?

Re: HELP - netěsnost olejové vany

Napsal: 04 čer 2011, 17:05
od Pun-to
Ano jde to ale je trošku hlubší. Pasuje tam taky z Una 1.0

Re: HELP - netěsnost olejové vany

Napsal: 04 čer 2011, 21:17
od liborko
Pun-to píše:Ano jde to ale je trošku hlubší. Pasuje tam taky z Una 1.0
z una 1.0 na punto 1.1 nebo 1.2 určitě nepasuje,to mám odzkoušené,tvarově jsou podobné,ale nevychází tam ty otvory na šrouby v určitém místě :wink: možná z una 1.1 ale to jsem nezkoušel