Stránka 3 z 6

Napsal: 16 kvě 2007, 13:37
od Arrow79
Banda trosku obmedzte pouzivanie citacii, ved to je potom gulas :)

Napsal: 16 kvě 2007, 13:38
od marty3d
ygzo píše:Sorry nevsimol som si, ze ty mas 1.7 TD... Len ma trochu zarazilo ked niekto tvrdi ze 3.5l/100 je normalne u punta benzin 1.2

marty3d: jj, je to tak. Jedine ak idem po rovnej ceste na 5ke 90km/h, tak vtedy mam take nizke otacky.
Proste 16V od 3000 o poznanie lepsie taha - ako keby sa ten motor zobudil :)
Přesně tak. A je to docela znát :twisted: :wink:

Napsal: 16 kvě 2007, 23:31
od alibaba
Tak ja tankujem výlučne PREMIUM DIESEL bez obsahu síri a na spotrebe to je tak 0,3-0,5 l smerom nadol

Napsal: 26 črc 2007, 09:15
od stonepet
Taky bych se chtěl zeptat na to, jestli nižší otáčky mohou nějak zanést motor, případně mít nějaký jiný negativní vliv. Jezdím po městě tak cca55km/h na 5-tku při otáčkách cca 1750/min. Mám proměnlivé časování ventilů a proměnlivou délku sacího potrubí - takže je to trochu jiné než třeba 1.2 16V. Při těch nízkých otáčkách jede motor v klidu, když jsem zkusil jít níž (1500ot/min), tak už bylo slyšet trochu klepání.
Používám Shell V-Power 95.

Děkuji za rady a poznatky.

Napsal: 26 črc 2007, 09:19
od stonepet
Ještě bych měl jeden dotaz, když je ráno chladněji, tak po nastartování a rozjezdu na jedničku auto začne zpomalovat, už to vypadá, že se zastaví a pak vystřelí, jak raketa. Pokud jedu odpoledne a je teplo nebo vedro, tak to nedělá. Čím to může být, svíčky???

Napsal: 26 črc 2007, 09:42
od ygzo
stonepet píše:Taky bych se chtěl zeptat na to, jestli nižší otáčky mohou nějak zanést motor, případně mít nějaký jiný negativní vliv. Jezdím po městě tak cca55km/h na 5-tku při otáčkách cca 1750/min. Mám proměnlivé časování ventilů a proměnlivou délku sacího potrubí - takže je to trochu jiné než třeba 1.2 16V. Při těch nízkých otáčkách jede motor v klidu, když jsem zkusil jít níž (1500ot/min), tak už bylo slyšet trochu klepání.
Používám Shell V-Power 95.

Děkuji za rady a poznatky.
Uzivaj si 130koni kamo a nehlad na spotrebu. Ja mat tvoj motor... :)

Napsal: 26 črc 2007, 10:09
od stonepet
Díky. Asi máš pravdu, řešit to nebudu.
A co ta druhá věc, stává se Ti to taky?

Napsal: 26 črc 2007, 10:26
od ygzo
stonepet píše:Díky. Asi máš pravdu, řešit to nebudu.
A co ta druhá věc, stává se Ti to taky?
Ja mam 1.2 16V, takze to je uplne iny motor nez tvoj 1.8, ale povedal by som tak, ked je motor studeny, tak nie je dobre ho hned hnat do vykonu, do otacok. Treba pockat kym sa zahreje. Ja osobne prejdem vzdy tak 2-3 km a az potom ked je zahrietejsi, mu sliapnem na krk.
Mierne citit lepsie reakcie motora ked je zahriaty, ale tak zase aj ked je studeny, nevsimol som si nikdy, ze by nechcel akcelerovat.

To ako zaradis jednotku, rozbehnes sa, das plny plyn a motor ti chce takmer zhasnut? Ak je tomu tak, tak myslim, ze mi aj ostastni daju za pravdu, ze s tym je nieco v neporiadku.

Napsal: 26 črc 2007, 10:29
od ygzo
A BTW, kolko ma bezne to HGT 1.8 spotrebu? Taku kombinovanu? Na mojom 1.2 16V mi to spravi s kludom aj 6.5-7.5 litra podla toho ci je zapnuta klima a mne osobne pride 7.5l na 1.2L dost vela, tak by ma zaujimalo ako je na tom HGT, ktore si myslim, ze netreba tolko tocit hore pri beznom jazdeni a udavaju mu kombinovanu 8.3L - to by som radsej mal 8.3L a vacsi vykon nez 7.5 a slabucke 1.2 :( .

Napsal: 26 črc 2007, 10:48
od stonepet
Jak píšeš dám jedničku, rozjíždím se z parkoviště a plyn dávám pozvolna.
Auto ujede asi 3metry a začne zpomalovat (nechávám plyn ve stejné poloze, kdybych ještě přidal tak by motor na 100% chcípnul), pak najednou zrychlí. No a potom už to nedělá.
Motor většinou vytočím až je zahřátý do té doby jedu v poklidu. Nevím, jak natom jsou svíčky, jsou tam asi ještě od novoty. Teď má auto najeto asi 39.500km. Já zatím najezdil 7.000km. Olej mám teď již podruhé vyměněný, měnil jsem ostatně všechny filtry (olejový, vzduchový i kabinový).


Jinak spotřeba je při poměru 80:20 ve prospěch města 7,5l. Mimo město jezdím cca 6,3l. Ale těď, když byly ty vedra a klima jela celou dobu na max a jezdil jsem jen po městě byla spotřeba 8,4l.

Napsal: 26 črc 2007, 11:43
od majki
No tak to neni normalni chovani si myslim...co svicky? Kabely?

Ygzo: asi tak nejak...ted mam nalitano 350km, z toho polovinu po meste, polovinu mimo, z 50% s klimou a prumerku mam 6.9l/100km a to to auto nijak nehonim, jezdim slusne :roll: . A kdyz frkam jen po meste, tak neni problem se klidnou jizdou pohybovat se spotrebou mezi 7.5-8l/100km, kdyz jezdim prasacteji, tak i 8.5...za tolik jsem jezdil po meste s Mazdou, co mela 2.2 motor a 120koniku...

Napsal: 26 črc 2007, 11:54
od stonepet
No právě mě napadly svíčky, ale mechanik mi říkal, že bych si je neměl měnit sám, jsou tam prý na nich nějaké cívky. Tak nevím, nejsem mechanik a přece jenom to není auto , jako škoda nebo žigul, kde nebyla žádná elektronika. Nerad bych nadělal více škody. Kabely jsem nezkoušel.
Právě mě zaráží, že to dělá jen v tomhle jednom případě tzn. studený motor , trochu chladněji. A po tom co takhle auto cukne, už se to neděje.

Napsal: 26 črc 2007, 13:46
od ygzo
stonepet píše:No právě mě napadly svíčky, ale mechanik mi říkal, že bych si je neměl měnit sám, jsou tam prý na nich nějaké cívky. Tak nevím, nejsem mechanik a přece jenom to není auto , jako škoda nebo žigul, kde nebyla žádná elektronika. Nerad bych nadělal více škody. Kabely jsem nezkoušel.
Právě mě zaráží, že to dělá jen v tomhle jednom případě tzn. studený motor , trochu chladněji. A po tom co takhle auto cukne, už se to neděje.
Ja ti nechcem radit, ci ich menit sam alebo v servise, ale ja osobne keby som si chcel len vymenit sviecky, tak isto do servisu nejdem. Kupim take ako tam treba a vymenim ich, na tom nie je ziadna veda, odsrobovat, nasrobovat, a vyskusat :) Mne ich menili sice v servise, ale to bolo pri vymene rozvodov a filtrov, nemalo zmysel si to nechavat na doma.

Napsal: 26 črc 2007, 13:48
od ygzo
majki píše:No tak to neni normalni chovani si myslim...co svicky? Kabely?

Ygzo: asi tak nejak...ted mam nalitano 350km, z toho polovinu po meste, polovinu mimo, z 50% s klimou a prumerku mam 6.9l/100km a to to auto nijak nehonim, jezdim slusne :roll: . A kdyz frkam jen po meste, tak neni problem se klidnou jizdou pohybovat se spotrebou mezi 7.5-8l/100km, kdyz jezdim prasacteji, tak i 8.5...za tolik jsem jezdil po meste s Mazdou, co mela 2.2 motor a 120koniku...
Tak tak kua kua, neni problem ho dat na 8litrov tu nasu "uspornu" jednadvojecku. Moje dalsie auto nepojde pod objem 1,8l isto. Zase ale na ten svoj maly objem ten 16V 1,2l v punte robi svoje ozaj dobre, mnoho ludi co to nepozna a skusali ho, sa cudovali ked som povedal, ze je to jednadvojka 8)

Napsal: 26 črc 2007, 14:04
od majki
Suhlas ygzo, a to ticho v kabine...milujem, ked je auto tiche a nepocut motor pokial nechcem sportovu jazdu (bo naozaj pri 4500otackach uz slyset ide). No, inac, zasa by som nezatracoval maloobjemove motory, ta 1.4 s turbom, co budu davat do F500 Abarth nemusi byt zla a s peknymi cislami o spotrebe. Ale stejne uvazujem, ze az pojde za cca. 2 roky Punto do sveta, tak kupim daco s commonrailom, ta 1.6tdci, co mame vo sluzobnych focusoch ma velmi dobre oslovila :). No, ale to uz je do ineho tematku...