Stránka 3 z 6

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 08 črc 2009, 20:34
od Matto
moja rada je :pred tým ako začnete meniť ten filter, odpojte hadičku čo ide od paliv. čerpadla do paliv. filtra od palivového čerpadla (pod zadnou sedačkou).

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 17 srp 2009, 09:26
od skybar
Toto bola tá správna rada potrebná k tejto problematike!!!

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 18 říj 2009, 10:08
od koby
to je opravdu supr rada, prtože já sem samozřejmě zlomil ten plastovej násosek u čerpadla...

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 18 říj 2009, 22:07
od zokot
Filtr u mk1 vyměníš po slepu když auto stojí na zemi. :D

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 18 říj 2009, 22:31
od koby
jo a když nevíš o tý hadičce tak ji z 99% ulomíš... ale jinak je to poslepu udělaný, to je pravda.. :-)

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 21 říj 2009, 22:12
od zokot
koby píše:to je opravdu supr rada, prtože já sem samozřejmě zlomil ten plastovej násosek u čerpadla...
a jak to hodláš opravit?

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 21 říj 2009, 22:51
od koby
už je to rok.. pořídil jsem jiný čerpadlo :-) myslím že se to už tady řešilo... Zlomil to každej, kdo to neznal... Všude na netu o tom jsou desítky témat a desítky lidí, co to zlomilo, 95% čerpadel na vrakáči to má zlomený, každe fiaták tu problematiku zná... Takže ano, u MK1 to vyměnší po tmě se zavřenýma očima, ale zlomíš ten násosek :D

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 22 říj 2009, 17:12
od zokot
Mě to však nedá - já mám na obou hadicích co vedou do filtru kousek gumové hadičky a tak jsem ještě nic neulomil a doufám že to tak zůstane.
Ale fakt je, že ty hadice jsou dost nešťastně vedený.

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 22 říj 2009, 23:39
od Matto
zokot-no hej ,ale ty máš podľa všetkého ten lepší typ paliv. filtra, kde sa hadičky iba natiahnu na vstup/výstup filtra a stiahnu páskami, ale napr. ja mám ten druhý typ, kde niesu hadičky ale ,,trubky,,s nejakého kovu a na palivový filter sa šróbujú a tam je dosť problém, lebo tie trubky sa šrobujú dosť blbo, kedže tam nieje žiadna rezerva + som mal ešte taký problém že sa mi ich nedarilo stále nafest dotiahnuť, a stále mi tam slzil benzín :twisted:

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 23 říj 2009, 17:43
od zokot
Už je mi to jasný, díky.

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 24 říj 2009, 19:19
od Matto
nemáš začo :wink:

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 11 kvě 2010, 21:01
od galjo
Matto píše:moja rada je :pred tým ako začnete meniť ten filter, odpojte hadičku čo ide od paliv. čerpadla do paliv. filtra od palivového čerpadla (pod zadnou sedačkou).
a to je celkom dobrá rada.. Mne menil filter v servise a po vymene filtra sa mi zvyšila spotreba.. po mesiaci som začal cítiť benzín vedla auta .. v motore nebolo nič vidieť a pod autom tiež nič , filter bol suchý a po dalšom mesiaci sa objavil benzín pod nádržou. :( a už som pozrel pod sedačku a tam bol benzín natečený v priehlbine čerpadla a už iba výmena čerpadla pomohla.. a tie hadičky.. ved to také bužírky sú tam iba napasované a tvrdé po 12 rokoch.

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 19 čer 2010, 14:13
od jazzman
Takže taky mě potkala výměna filtru. Poučil jsem se z vašich chyb a oddělal jsem hadici od čerpadla.

Potřebuju se jen ujistit, že je vše O.K. Ten filtr tam drží na takovém ramínku, pevně spjatém s nádrží a je přidělaný takovou rezatou páskou na šroub. Pásku jsem zlikvidoval a dám novou.
Hadičky. Na každém konci dvou hadiček, vedoucí do i ven z filtru je takový plastový mechanismus se dvěma packama. Ty packy jsem musel zmáčknout a pootáčením vytáhnout celý mechanismus z trubky, která čouhá na koncích filtrů. Ale ten mechanismus se mi zdá, že je nějak moc volně otočný na těch kovových trubičkách vedoucích od filtru, i když to bez stlačení těch dvou čudlíků sundat nejde. Je tam nějaké těsnění, nebo je to normální? Měním filtr z důvodu toho, že mi to za tepla cuká a celkově nic moc jede, takže mám obavu, aby to i v případě že vyměním filtr nenasávalo někde kolem těch spojů vzduch a neblblo to zase.

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 19 čer 2010, 15:12
od astha999
jazzman píše:Takže taky mě potkala výměna filtru. Poučil jsem se z vašich chyb a oddělal jsem hadici od čerpadla.

Potřebuju se jen ujistit, že je vše O.K. Ten filtr tam drží na takovém ramínku, pevně spjatém s nádrží a je přidělaný takovou rezatou páskou na šroub. Pásku jsem zlikvidoval a dám novou.
Hadičky. Na každém konci dvou hadiček, vedoucí do i ven z filtru je takový plastový mechanismus se dvěma packama. Ty packy jsem musel zmáčknout a pootáčením vytáhnout celý mechanismus z trubky, která čouhá na koncích filtrů. Ale ten mechanismus se mi zdá, že je nějak moc volně otočný na těch kovových trubičkách vedoucích od filtru, i když to bez stlačení těch dvou čudlíků sundat nejde. Je tam nějaké těsnění, nebo je to normální? Měním filtr z důvodu toho, že mi to za tepla cuká a celkově nic moc jede, takže mám obavu, aby to i v případě že vyměním filtr nenasávalo někde kolem těch spojů vzduch a neblblo to zase.
Tie dva cudliky co stlacas maju na konci take kolecko a to tam tesni vsetko. Ziadne ine tesnenie tam nieje pokial viem. Ja som mal pri filtry nahradne tie srandy s tymi cudlikmi co idu do koncoviek hadic... no zatial som ich nemenil. Ale tesnit by ti to malo dobre :wink:
PS. prikladam obrazok ako sa to ulomi, ked sa neodpoji ta hadicka pred vymenou filtra... mne sa to tiez podarilo urvat :)

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 28 čer 2010, 06:17
od Graun
astha999 píše: Tie dva cudliky co stlacas maju na konci take kolecko a to tam tesni vsetko. Ziadne ine tesnenie tam nieje pokial viem.
Právě, že v té rychlospojce (ten černý díl) jsou uloženy dva O-kroužky, které těsní. Ten bílý kroužek přidržuje trubku přes lem na filtru a tím pádem chrání proti rozpojení.