Stránka 3 z 6
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 08 črc 2009, 20:34
od Matto
moja rada je :pred tým ako začnete meniť ten filter, odpojte hadičku čo ide od paliv. čerpadla do paliv. filtra od palivového čerpadla (pod zadnou sedačkou).
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 17 srp 2009, 09:26
od skybar
Toto bola tá správna rada potrebná k tejto problematike!!!
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 18 říj 2009, 10:08
od koby
to je opravdu supr rada, prtože já sem samozřejmě zlomil ten plastovej násosek u čerpadla...
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 18 říj 2009, 22:07
od zokot
Filtr u mk1 vyměníš po slepu když auto stojí na zemi.
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 18 říj 2009, 22:31
od koby
jo a když nevíš o tý hadičce tak ji z 99% ulomíš... ale jinak je to poslepu udělaný, to je pravda..
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 21 říj 2009, 22:12
od zokot
koby píše:to je opravdu supr rada, prtože já sem samozřejmě zlomil ten plastovej násosek u čerpadla...
a jak to hodláš opravit?
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 21 říj 2009, 22:51
od koby
už je to rok.. pořídil jsem jiný čerpadlo
myslím že se to už tady řešilo... Zlomil to každej, kdo to neznal... Všude na netu o tom jsou desítky témat a desítky lidí, co to zlomilo, 95% čerpadel na vrakáči to má zlomený, každe fiaták tu problematiku zná... Takže ano, u MK1 to vyměnší po tmě se zavřenýma očima, ale zlomíš ten násosek
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 22 říj 2009, 17:12
od zokot
Mě to však nedá - já mám na obou hadicích co vedou do filtru kousek gumové hadičky a tak jsem ještě nic neulomil a doufám že to tak zůstane.
Ale fakt je, že ty hadice jsou dost nešťastně vedený.
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 22 říj 2009, 23:39
od Matto
zokot-no hej ,ale ty máš podľa všetkého ten lepší typ paliv. filtra, kde sa hadičky iba natiahnu na vstup/výstup filtra a stiahnu páskami, ale napr. ja mám ten druhý typ, kde niesu hadičky ale ,,trubky,,s nejakého kovu a na palivový filter sa šróbujú a tam je dosť problém, lebo tie trubky sa šrobujú dosť blbo, kedže tam nieje žiadna rezerva + som mal ešte taký problém že sa mi ich nedarilo stále nafest dotiahnuť, a stále mi tam slzil benzín
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 23 říj 2009, 17:43
od zokot
Už je mi to jasný, díky.
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 24 říj 2009, 19:19
od Matto
nemáš začo
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 11 kvě 2010, 21:01
od galjo
Matto píše:moja rada je :pred tým ako začnete meniť ten filter, odpojte hadičku čo ide od paliv. čerpadla do paliv. filtra od palivového čerpadla (pod zadnou sedačkou).
a to je celkom dobrá rada.. Mne menil filter v servise a po vymene filtra sa mi zvyšila spotreba.. po mesiaci som začal cítiť benzín vedla auta .. v motore nebolo nič vidieť a pod autom tiež nič , filter bol suchý a po dalšom mesiaci sa objavil benzín pod nádržou.
a už som pozrel pod sedačku a tam bol benzín natečený v priehlbine čerpadla a už iba výmena čerpadla pomohla.. a tie hadičky.. ved to také bužírky sú tam iba napasované a tvrdé po 12 rokoch.
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 19 čer 2010, 14:13
od jazzman
Takže taky mě potkala výměna filtru. Poučil jsem se z vašich chyb a oddělal jsem hadici od čerpadla.
Potřebuju se jen ujistit, že je vše O.K. Ten filtr tam drží na takovém ramínku, pevně spjatém s nádrží a je přidělaný takovou rezatou páskou na šroub. Pásku jsem zlikvidoval a dám novou.
Hadičky. Na každém konci dvou hadiček, vedoucí do i ven z filtru je takový plastový mechanismus se dvěma packama. Ty packy jsem musel zmáčknout a pootáčením vytáhnout celý mechanismus z trubky, která čouhá na koncích filtrů. Ale ten mechanismus se mi zdá, že je nějak moc volně otočný na těch kovových trubičkách vedoucích od filtru, i když to bez stlačení těch dvou čudlíků sundat nejde. Je tam nějaké těsnění, nebo je to normální? Měním filtr z důvodu toho, že mi to za tepla cuká a celkově nic moc jede, takže mám obavu, aby to i v případě že vyměním filtr nenasávalo někde kolem těch spojů vzduch a neblblo to zase.
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 19 čer 2010, 15:12
od astha999
jazzman píše:Takže taky mě potkala výměna filtru. Poučil jsem se z vašich chyb a oddělal jsem hadici od čerpadla.
Potřebuju se jen ujistit, že je vše O.K. Ten filtr tam drží na takovém ramínku, pevně spjatém s nádrží a je přidělaný takovou rezatou páskou na šroub. Pásku jsem zlikvidoval a dám novou.
Hadičky. Na každém konci dvou hadiček, vedoucí do i ven z filtru je takový plastový mechanismus se dvěma packama. Ty packy jsem musel zmáčknout a pootáčením vytáhnout celý mechanismus z trubky, která čouhá na koncích filtrů. Ale ten mechanismus se mi zdá, že je nějak moc volně otočný na těch kovových trubičkách vedoucích od filtru, i když to bez stlačení těch dvou čudlíků sundat nejde. Je tam nějaké těsnění, nebo je to normální? Měním filtr z důvodu toho, že mi to za tepla cuká a celkově nic moc jede, takže mám obavu, aby to i v případě že vyměním filtr nenasávalo někde kolem těch spojů vzduch a neblblo to zase.
Tie dva cudliky co stlacas maju na konci take kolecko a to tam tesni vsetko. Ziadne ine tesnenie tam nieje pokial viem. Ja som mal pri filtry nahradne tie srandy s tymi cudlikmi co idu do koncoviek hadic... no zatial som ich nemenil. Ale tesnit by ti to malo dobre
PS. prikladam obrazok ako sa to ulomi, ked sa neodpoji ta hadicka pred vymenou filtra... mne sa to tiez podarilo urvat
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Napsal: 28 čer 2010, 06:17
od Graun
astha999 píše: Tie dva cudliky co stlacas maju na konci take kolecko a to tam tesni vsetko. Ziadne ine tesnenie tam nieje pokial viem.
Právě, že v té rychlospojce (ten černý díl) jsou uloženy dva O-kroužky, které těsní. Ten bílý kroužek přidržuje trubku přes lem na filtru a tím pádem chrání proti rozpojení.