Stránka 3 z 3

Napsal: 15 dub 2007, 16:22
od Tomek
tak sa mi stare zname strielanie opat vratilo,,cital som niekde ze to moze byt chudobnou zmesou,,,ako ju obohatim?? sviecky,krokovy motorcek,vycistenie klapky,,,,,poradte ak viete. Uz mi to cuka na kazdom zaradenom rychlostnom stupni....napisem priebeh aby ste si to vedeli predstavit:

normalne sa plynulo rozbieham s mensim plynom a streli to,,auto s azatrase a ide dalej,,neskape motor,,zaradim dvojku malo plynu a zasa sa zacne triast a cukat,,,zaradim trojku detto,,,stvorku detto,,robi to iba pri nizkych otackach.

niekdedy to streli aj na dvojke,,ale to cukanie je neprijemne,,,citia to aj pasazieri ze s anieco deje. Na motore nemam ziadne upravy,,iba sportove sviecky BRISK,,najazdenych 56 tisic km

Napsal: 15 dub 2007, 17:13
od Vencapunto
To střílení nevim,ale to cukání můžou dělat moc velký mezery mezi elektrodama,maj bejt cca 0,6mm.A druhá věc,tyhle motory nemaj moc rádi nějaký super svíčky.

Napsal: 16 dub 2007, 13:44
od majco
Vencapunto píše:To střílení nevim,ale to cukání můžou dělat moc velký mezery mezi elektrodama,maj bejt cca 0,6mm.A druhá věc,tyhle motory nemaj moc rádi nějaký super svíčky.
Kde ste to všeci zobrali tých 0.6 alebo 0.7 mm???? Ja som prehrabal všetky katalogy a píše všade 0.9 tak som kúpil NGK majú 0.9mm a ide to ! Tak neviem skúsim sklepnúť a 0.6 a dám vedieť či sa niečo zmení!!! asi nie ked to ide aj s 0.9 ale uvidíme povedal lepý!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 16 dub 2007, 16:19
od Vencapunto
Jo já taky když sem koupil NGK taky byly 0,9, asi měsíc to bylo v pohodě,pak se opályly a musel sem je zklepat.

Napsal: 17 dub 2007, 13:08
od Tomek
lenze ja na tych svieckach nemam elektrodu ktora by sa dala sklepat

cukanie nezacalo hned po vymene sviecok,,az po niakom mesiaci

Napsal: 17 dub 2007, 13:22
od ferrigno
Taky mi motor cukal, pak když se to rozjelo (90-100km/h) tak skoro nic poznat nebylo, jen zas při přeřazení na nížší stupeň. Dal sem to do servisu a tam zjistili, že jsou špatný kabely ke svíčce - (takže někdy zapalovala a někdy ne) tak jeden válec vynechával.

Kabely sou daný nový a je to zas OK bez cukání.

Napsal: 18 kvě 2007, 17:48
od wallmart
ferrigno píše:Taky mi motor cukal, pak když se to rozjelo (90-100km/h) tak skoro nic poznat nebylo, jen zas při přeřazení na nížší stupeň. Dal sem to do servisu a tam zjistili, že jsou špatný kabely ke svíčce - (takže někdy zapalovala a někdy ne) tak jeden válec vynechával.

Kabely sou daný nový a je to zas OK bez cukání.
Zdravim ... Já mám Cromu a taky mi to přesně takhle cuká a při rychlosti nad 100km/h už nic poznat neni, taktéž jsem to měl v servisu a tam mi chytrák řekl že je to katalyzátorem tak jsme ho vyndal a byl naprosto novej a čistej a když sem chvíli jezdil bez toho tak se cukání nezměnilo.
Svíčky jsem dával taky nový, ale mám BOSH a nevim kolik mají odtrh a kabely mám taky nový takže je mám zkusit vyměnit ? nenapadá vás čim by to ještě mohlo být ? Už jsme z toho zoufalej spolu ais s 5 servisákama v celém středočeském kraji... prostě nikdo neví, už mi radili i GO že jsou v háji kroužky a že se strácí tlaky z motoru ale to se mi zdá nesmysl a nebo tayk vyměnit rozvody ale to je taky blbost páč to dělá jen občas ne pořád ... PORAĎTE PROSÍÍÍM ... stejný problém taky to občas jede jen na 3 válce ale ještě perička ... když zatáčím nebo po zatočení vpravo .. bomba :?

Napsal: 18 kvě 2007, 19:41
od skriz
majco píše:prsne tento problém som mal ! radiator kúrenia som vymenil ale pomohol aj utesňovač - ale ako spolahlivú opravu nedoporučujem!! a tesnenie pod hlavou som mal prasknuté na troch miestach ! Na výfuku som nič nepoznal a je vidno na piestoch kade išla voda do válcou! a tlak do vody! Vymenil som radiator a tesnenie pod hlavou a auto šlape ako hodinky . Tebe odporúčam určite výmenu radiatora /ako sa to robí nájdeš v návode / ja som to zmákol za 4hod. a ak to bude zle kúriť na volnobehu tak aj tesnenie pod hlavou!! predpokladám že máš vodnú pumpu ok :!: :!: .....
Ahoj, díky za duševní podporu. Čeká mě u punta mk1 85elx 16V 1998 s klimatizací výměna radiátoru.Náš mechanik mi řek, že to nechce dělat, že je na palubovce spousta elektriky a že na to není zařízený.Když říkáš, že to de , tak to zkusím doma.Kolik to tak zabere času? Všechna elektrika je na konektory, tak stačí označit a pak zase zapojit stejně, ne?Před tím ale samozřejmě odpojit baterii. :D Kde se vypouští kapalina z topení? Je na demontáž palubovky a následně radiátoru potřeba nějaké speciální nářadí? Zvládnu to , i když se k autu nedostanu ze spodu. Mám pro jistotu nechat vyměnit i těsnění pod hlavou, aby pak ten nový radiátor hned neodešel? Děkuji za případnou odpověď , moc mi to pomůže.

Napsal: 19 lis 2007, 07:51
od martin07
Zdravím,mám punto 1,1 rok 1996 a takový problém.Před měsícem mi v servisu do chladiče nalili nemrznoucí kapalinu a ta se začala ztrácet tempem od max. do min. za cca 1000km.Když jsem tam měl čistou vodu,tak se neztrácelo vůbec nic!Nevíte někdo,co by to mohlo být?Děkuji

Napsal: 05 led 2008, 20:50
od 5-ko
Teraz prosím o radu ja. Pod autom je kaluž chladiacej kvapaliny, spotreba vody asi 1l na 1000km. Voda sa nestráca len keď mrzne ako o život. Akonáhle sa oteplí začne sa voda tratiť...

Miesto kaluže v pravo od katalyzátora samozrejme na zemi.

Odkiaľ: Asi z nejakého čidla... hlava valcov, tam kde sa pripájajú hadice z kúrenia..

Stekance od hlavy, po prevodovke- pravá časť motoru, stekanie smerom ku predku auta.

Auto kúry, chadí, nedymí... proste je všetko OK, len sa mi stráca voda. Je tam čidlo? Či čo? Hmmm? Dodám aj orientačné foto

Fiat Punto MKII 1,2l 8V

Napsal: 06 led 2008, 15:17
od 5-ko
A TU MI TO TEČIE:
je to pravá strana hlavy valcov, pripája sa tam hadica vnútorného kúrenia. Fiat Punto MKII 1,2 l \ 8V

Obrázek Obrázek

Napsal: 08 led 2008, 16:04
od 5-ko
No ďakujem za kvantum odpovedí, reakcií. Ale nevadí. Fotky hovoria za seba. To zelené čidlo je čidlo spínania ventilátora u MKII 1,2l 8V. Na hlave v pravo je vidieť termostat. Celý sersam- povoliť tie dva šrôby ako je na predchádzajúcej fotke, stiahnuť smerom dolu. Pred tým samozrejme povoliť hadice kúrenia.


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re:

Napsal: 06 zář 2010, 15:35
od Semo
b@fi píše:...takze najprv to bola mrazova poistka na strane spojky co zistis velmi tazko...
No mám pocit že mi prehnila tá poistka na strane spojky. Musí ísť vonku prevodovka aj so spojkou ak to chcem meniť?