Stránka 3 z 3
Napsal: 13 bře 2007, 16:41
od ygzo
Paf píše:Tak jsem jeste nasel presny navod k tomu obrazku:
Zkontrolujte, dosahuje-li hladina spojkove a brzdove kapaliny mezi znacky MIN a MAX
1) Sejmete uzaver nadrzky brzdove-spojkove kapaliny a nasadte nastroj (1) na nadrzku.
2) Nadzvednete pero (2a) a oddalte trubku vedeni kapaliny (2b) az po prvni zarazku
tak aby se otevrel odvzdusnovaci ventil integrovany do valecku, pripojte trubicku
s nadobkou k odvzdusnovacimu ventilu (2c) na valecku.
3) Pomalu otevrete uzaver nadrzky.
Dbejte na to aby se soustava dokonale odvzdusnila.
Zatlacte trubku vedeni kapaliny proti valecku a zablokujte ji sponou (2a)
V pripade potreby doplnujte brzdovou kapalinu.
Jen doplnim nastroj (1) bude asi nejaka pumpa proto bude zapotrebi
spoluprace jeste jednoho cloveka (seslapnuti pedalu spojky).
Snad to pomuze nic jineho me uz nenapada.
Ty vole, diky! Lepsie si to uz ani nemohol napisat. Vazne mi to pomohlo, teraz uz su vsetky moje pochyby vyriesene, viem ako to funguje, mrknem sa na to. THX
Napsal: 13 bře 2007, 17:13
od majco
Paf píše:Tak jsem jeste nasel presny navod k tomu obrazku:
Zkontrolujte, dosahuje-li hladina spojkove a brzdove kapaliny mezi znacky MIN a MAX
1) Sejmete uzaver nadrzky brzdove-spojkove kapaliny a nasadte nastroj (1) na nadrzku.
2) Nadzvednete pero (2a) a oddalte trubku vedeni kapaliny (2b) az po prvni zarazku
tak aby se otevrel odvzdusnovaci ventil integrovany do valecku, pripojte trubicku
s nadobkou k odvzdusnovacimu ventilu (2c) na valecku.
3) Pomalu otevrete uzaver nadrzky.
Dbejte na to aby se soustava dokonale odvzdusnila.
Zatlacte trubku vedeni kapaliny proti valecku a zablokujte ji sponou (2a)
V pripade potreby doplnujte brzdovou kapalinu.
Jen doplnim nastroj (1) bude asi nejaka pumpa proto bude zapotrebi
spoluprace jeste jednoho cloveka (seslapnuti pedalu spojky).
Snad to pomuze nic jineho me uz nenapada.
je to super!
kde si zohnal návod ??
robil som to vo dvojici takýmto spôsobom ale moje básnicke črevo je na nic!
Napsal: 13 bře 2007, 17:17
od ygzo
btw, ked uz sme pri tom navode, tak aj mna zaujima ze co to mas, ci je to nejaka knizka, alebo to mas v elektronickej podobe, ale kazdopadne nech uz to je co chce, chcem to aj ja
Kde sa take da zohnat?
Napsal: 13 bře 2007, 20:45
od Paf
Je to servisni manual na FIAT PUNTO MK2 v asi 5 jazycich vcetne cestiny
i kdyz jeji preklad je trochu katastrofa ale da se to s toho pochopit.
Na vyber je z techto motoru: 1.2 8V, 1.2 16V, 1.8 16V, 1.9 DS, 1.9 JTD a 1.2 8V BIPOWER.
Odkaz na stazeni je tady na foru a ma to asi 250MB
viz tady:
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... c&start=45
Napsal: 14 bře 2007, 13:08
od ygzo
Tak som si to stiahol a nainstaloval, ale je to brutal neprehladne a zatial som sa nedostal po to aby mi to pisalo po cesky. Neviem sa v tom poriadne orientovat, ale skusim sa s tym pohrat.
DOPLNENE> tak uz mi to ide v cestine, nastavil som to v konfiguracnom subore rucne.
Napsal: 14 bře 2007, 19:08
od Paf
Ovladani je trochu zvlastni a jak uz jsem psal preklad je katastrofa nektere znaky chybi nebo jsou misto nich divny symboly.
Zmena jazyka se provede klepnutim na ikonu zemekoule (vpravo dole).
Nekdy je rychlejsi hledat primo ve slozkach s obrazky (nakresy nebo el. schemata).
Jinak je tam spousta uzitecnych informaci a to je hlavni.
Napsal: 14 bře 2007, 21:36
od dedo.miki
To sa odvzdušní samospádom.Netreba šlapať na pedál spojky.Kapalina v nádobke je vyššie ako valček .Po otvorení nádobky dostane možnosť kapalina tiecť von sama.Ja v takýchto prípadoch to urýchlujem kompresorom ,tak že vzduch tlačím do nádobky cez malinký otvor vo víku.Tým rýchlejšie tlačí kapalinu cez hadičku a valček von.Ak už tečie kapalina bez bubliniek tak zastrč tú hadičku späť do valčeka a ž sa zaistí.
Napsal: 15 bře 2007, 08:32
od majco
Napsal: 15 bře 2007, 10:21
od ygzo
dedo.miki píše:To sa odvzdušní samospádom.Netreba šlapať na pedál spojky.Kapalina v nádobke je vyššie ako valček .Po otvorení nádobky dostane možnosť kapalina tiecť von sama.Ja v takýchto prípadoch to urýchlujem kompresorom ,tak že vzduch tlačím do nádobky cez malinký otvor vo víku.Tým rýchlejšie tlačí kapalinu cez hadičku a valček von.Ak už tečie kapalina bez bubliniek tak zastrč tú hadičku späť do valčeka a ž sa zaistí.
Ta drotova zapadka ktora isti tu hadicku sa ma celkom vytiahnut alebo len povytiahnut?
Jo a este ma napada - cital som na inych zahranicnych forach o problemoch s tazkym chodom spojkoveho pedalu a zleho vypinania spojky a docital som sa ze puntacke spokjy su neni nic moc, ze to malo vydrzi a ze treba skoro vzdy vymenit spojku, ak sa nejake taketo problemy objavia. Ale ako prve ludia doporucuju odvzdusnit spojku resp. vyemenit brzdovu/spojkovu kvapalinu.
Ma vyznam menit komplet kvapalinu? Podla mna sa nemenia nejak extremne vlastnosti tej kvapaliny ze by mala sposobovat spominane problemy.
Asi to skusim odvzdusnit, ale podla vsetkeho to ma moja spojka uz pomaly za sebou a nevyhnem sa jej vymene.
Napsal: 15 bře 2007, 20:59
od Paf
ygzo píše:
Ta drotova zapadka ktora isti tu hadicku sa ma celkom vytiahnut alebo len povytiahnut?
Dratovou sponu uplne vytahnout a pak povytahnout hadici aby se otevrel
odvzdusnovaci ventil.
Napsal: 17 bře 2007, 13:57
od ygzo
Tak som to dnes odzvusnil. Ide to lahko. Vytiahol drotenu poistku hadice, povytiahol hadicu von, stlacil pedal, hadicu zastrcil naspat, pedal vytiahol naspat. A toto som opakoval niekolkokrat a medzitym som dolial kvapalinu.
Momentalne sa mi zda ze spojka ide lepsie, ako keby lepsie vypinala, rychlosti tam idu trosku lahsie nez predtym. Takze to zavzdusnene snad trochu aj bolo. (nevidel som ci ide vzduch, lebo som to robil sam a ked kvapalina vytekala, bol som za volantom)