Stránka 3 z 3
Napsal: 01 úno 2007, 21:23
od bigben.m
tak HLAVA BYLA DOLE-a seš si jistej ,že je správně nastavený časování ventilů?jestli byly ventily venku,znamená to , že i vačka byla venku a potom se lehce může stát že to ujede jen o zub a už to může dělat malou neplechu kterou skoro nepoznáš.pokusím se zveřejnit časování-snad to bude k přečtení
Napsal: 01 úno 2007, 21:28
od bigben.m
pozor na mé poznámky tužkou-nejsem si tím zcela jist a francouzsky neumím
Napsal: 03 úno 2007, 19:27
od Lubosss
Ahoj bigben.Velmi Ti dakujem.Stiahol som si ten obr a je pekne citatelny no problem taky mensi je v tom ze neviem velmi z toho vyjst.Ak by si mal cas tak bud tak dobry skus mi to niejako vysvetlit.Diki moc moze byt ze je zle casovanie.
Napsal: 04 úno 2007, 11:04
od lacin
Casovani vacky ti na moc veci nebude...
To stejne nezmeris, ani nezmenis. Pokud ti sedi rysky na rozvodech, tak neni co resit. Setrvak jinak nasadit nejde a vackovy kolo taky ne.
Napsal: 04 úno 2007, 22:45
od Lubosss
Ok.Dik lacin.Rysky su na miestach vsetko je tak poskladane jak ma byt len neviem v com moze byt chyba
Napsal: 07 úno 2007, 09:58
od daja
senzor MAP jsi zkoušel-měřil jak se na něm mění napětí?
Napsal: 07 úno 2007, 22:05
od Lubosss
Ahoj daja.Pocuj a co je to ten senzor MAP???????????????
Napsal: 08 úno 2007, 20:32
od daja
MAP senzor snímá podtlak v sání a je u řídící jednotky nad hl. brzdovým válcem pod plechem. Jdou k němu 3 dráty a hadička. Na volnoběh je na něm cca 0.9-1.3V, při prudkém sešlápnutí plynu až cca 4.5V (jen okamžik). Podle schémat to má být na pinu C(1)nebo 32 na řídící jednotce.
Napsal: 09 úno 2007, 00:36
od Lubosss
Ok.Skusim sa na to pozriet kazdopadne vdaka za vysvetlenie.Ale pochybujem ze to bude chyba.Lebo uz som skusal tam dat druhu riadiacu a dobru,ale zmena ziadna nebola stale islo zle.
Napsal: 15 úno 2007, 11:55
od Lubosss
Ahoj daja.Tie napatia su oka.Bol tu aj jeden autoelektrikar pozeral na paru veci vravel ze vsetko by malo byt oki.Neviem kde mam hladat chybu
Stale ho pridusi pri pohinani (neakceleruje)
Napsal: 15 úno 2007, 21:17
od daja
Ahoj. A jak se to dusí? Tvrdé krátké opakované cukání nebo delší díra? Jaké bylo přesně napětí na volnoběh na tom MAP sezoru? Měřily se tlaky ve válcích?
Napsal: 16 úno 2007, 13:34
od Lubosss
Ahoj daja.No na volnobech bezi oka a ked mu pridas tak by sa to dalo povedat akoby nastala diera a potom po priduseni uz otacky zdvihne.Hej tlaky boli merane asi trikrat su oka.
Napsal: 01 dub 2007, 00:31
od Lubosss
No uz bude problem asi vyrieseny.Zistil som ze lambda sonda je mrtva.A myslim si ze to mohla ona robyt tu sarapatu.
Zdar Fiatakom