Stránka 3 z 3

Napsal: 01 úno 2007, 21:23
od bigben.m
tak HLAVA BYLA DOLE-a seš si jistej ,že je správně nastavený časování ventilů?jestli byly ventily venku,znamená to , že i vačka byla venku a potom se lehce může stát že to ujede jen o zub a už to může dělat malou neplechu kterou skoro nepoznáš.pokusím se zveřejnit časování-snad to bude k přečtení Obrázek

Napsal: 01 úno 2007, 21:28
od bigben.m
pozor na mé poznámky tužkou-nejsem si tím zcela jist a francouzsky neumím :?

Napsal: 03 úno 2007, 19:27
od Lubosss
Ahoj bigben.Velmi Ti dakujem.Stiahol som si ten obr a je pekne citatelny no problem taky mensi je v tom ze neviem velmi z toho vyjst.Ak by si mal cas tak bud tak dobry skus mi to niejako vysvetlit.Diki moc moze byt ze je zle casovanie. :cry:

Napsal: 04 úno 2007, 11:04
od lacin
Casovani vacky ti na moc veci nebude... :-) To stejne nezmeris, ani nezmenis. Pokud ti sedi rysky na rozvodech, tak neni co resit. Setrvak jinak nasadit nejde a vackovy kolo taky ne.

Napsal: 04 úno 2007, 22:45
od Lubosss
Ok.Dik lacin.Rysky su na miestach vsetko je tak poskladane jak ma byt len neviem v com moze byt chyba :cry:

Napsal: 07 úno 2007, 09:58
od daja
senzor MAP jsi zkoušel-měřil jak se na něm mění napětí?

Napsal: 07 úno 2007, 22:05
od Lubosss
Ahoj daja.Pocuj a co je to ten senzor MAP??????????????? :?

Napsal: 08 úno 2007, 20:32
od daja
MAP senzor snímá podtlak v sání a je u řídící jednotky nad hl. brzdovým válcem pod plechem. Jdou k němu 3 dráty a hadička. Na volnoběh je na něm cca 0.9-1.3V, při prudkém sešlápnutí plynu až cca 4.5V (jen okamžik). Podle schémat to má být na pinu C(1)nebo 32 na řídící jednotce.

Napsal: 09 úno 2007, 00:36
od Lubosss
Ok.Skusim sa na to pozriet kazdopadne vdaka za vysvetlenie.Ale pochybujem ze to bude chyba.Lebo uz som skusal tam dat druhu riadiacu a dobru,ale zmena ziadna nebola stale islo zle. :cry:

Napsal: 15 úno 2007, 11:55
od Lubosss
Ahoj daja.Tie napatia su oka.Bol tu aj jeden autoelektrikar pozeral na paru veci vravel ze vsetko by malo byt oki.Neviem kde mam hladat chybu :cry: Stale ho pridusi pri pohinani (neakceleruje) :cry:

Napsal: 15 úno 2007, 21:17
od daja
Ahoj. A jak se to dusí? Tvrdé krátké opakované cukání nebo delší díra? Jaké bylo přesně napětí na volnoběh na tom MAP sezoru? Měřily se tlaky ve válcích?

Napsal: 16 úno 2007, 13:34
od Lubosss
Ahoj daja.No na volnobech bezi oka a ked mu pridas tak by sa to dalo povedat akoby nastala diera a potom po priduseni uz otacky zdvihne.Hej tlaky boli merane asi trikrat su oka. :(

Napsal: 01 dub 2007, 00:31
od Lubosss
No uz bude problem asi vyrieseny.Zistil som ze lambda sonda je mrtva.A myslim si ze to mohla ona robyt tu sarapatu. :D Zdar Fiatakom :D