Stránka 3 z 3

Re: HELP - Výměna rozvodového řemene motor FIRE 8v

Napsal: 29 črc 2009, 23:41
od migelJTD
presne toto som potreboval vediet, lebo robim taku mensiu GO a netusil som ako nastavit rozvody, takze zotrvak na 0 , a rysku na vacke k ryske

Re: HELP - Výměna rozvodového řemene motor FIRE 8v

Napsal: 06 črc 2010, 12:41
od racer
MK2-8V.Nejlepší je to nastavit na setrváku (větší průměr=větší přesnost) ryska k 0. Okno se stupnicí je nahoře pod cívkama (někdo to může mít schované pod kabelama) a ne jak to někdo psal, nebo to bylo psaný v náký chytrý knížce že je dole a musí se sundávat plechy vzpěra a bůh ví co ještě. Jako kontrola může sloužit i ryska na malém kolu klikovky. U mě to směřuje zhruba v polovině mezi žebrem ( na které odkazují v knížkách) a místem kde končí nálitek. Dále na řemenu jsou obvykle 2 rysky+ směr otáčení a když je na krabici vyznačeno, že je to pro konkrétní vozidlo, tak to můžete brát jako další kontrolu. Např dayco uvadí na krabici, že je to i pro punto fire 1,2 60ps.

Re: HELP - Výměna rozvodového řemene motor FIRE 8v

Napsal: 07 črc 2010, 11:34
od Bleifrei
znacky na kluke, podla ktorych sa treba orientovat

Re: HELP - Výměna rozvodového řemene motor FIRE 8v

Napsal: 07 črc 2010, 12:58
od Vencapunto
Nejlepší je se orientovat podle setrváku.Když jsem je stavěl podle rysky na bloku,měl jsem šouplej řemen o zub a divil se proč to tak nejede :mrgreen:

Re: HELP - Výměna rozvodového řemene motor FIRE 8v

Napsal: 07 črc 2010, 16:23
od racer
přesně tak, setrvák je základ. když se řídíte podle toho malýho kola, tak stačí ho kapánek pootočit ryska vám ukazuje skoro pořád stejně, ale na setrváku to pak ulítne třeba o 15° .