Stránka 3 z 3
Re: :-)
Napsal: 19 led 2007, 19:17
od Matesxxx
MVF píše:Tak to máš pěkný autíčko, no už se těšim na fotky, zní to dobře. Jo a s volantem si nelam hlavu, kdyby jsi ho chtěl nějak poupravit, aby ti ladil do barvy, tak existuje plno firem, co ti ho potáhnou kůží (i barevnou, jakkoliv si řekneš).
Hele nevýš tedy o nějaké té firmě co to potahuje a za kolik??? Volant.
Napsal: 19 led 2007, 19:18
od Matesxxx
stifmajstrABARTH píše:Venec je potazenej kůží ,cernou a na stred nic dat nemuzes kulki erbegu...a do barvy mi ladi cerveny ramecky oklo budiku....
Myslím že ten airbag bude už stejně prošlej. Podívej se na sloupek za řidičem a tam máš trvanlivost airbagu. Já ho tam mám taky a ted budu menit volant za sportovní protože už mám po airbagu.
Re: =)
Napsal: 19 led 2007, 19:22
od Matesxxx
MVF píše:Aha, tak to jo. No oni sportingy měli věnec potaženej černou kůží, to vím
Jo, hele, tak mě napadlo, říkal si, že máš pěknou řadičku.. potřeboval bych poradit, jak jsi jí tam dostal, teda spíš jak jsi sundal tu starou hlavici. Máme na Puntu originál, rád bych jí vyměnil, ale vypadá to podezřele pevně a tý hlavici se vůbec nechce z toho pryč
Jestli ti nevadí žepřijdeš o tu co tam máš tak: Je tam urřitě něco co vlastně držíš v ruce, buď je to plastové nebo potažené kůží, ale ten plast tam pod tou kůží určitě je. Já jsem ten plast nebo gumu rozříznul a pod ním je plastová tyč řadičky na konci s bambulí aby ten vršek nešel stáhnout. No a pak už jsem si na soustruhu jenom udělal hlavici jakou jsem chtěl.
=)
Napsal: 20 led 2007, 15:14
od MVF
našel jsem firmu, kde potahujou volanty, je to v Praze. Tady je web :
http://www.calounictvi-pn.cz/autodoplnky.html
Napsal: 21 led 2007, 19:22
od stifmajstrABARTH
Matesxxx píše:stifmajstrABARTH píše:Venec je potazenej kůží ,cernou a na stred nic dat nemuzes kulki erbegu...a do barvy mi ladi cerveny ramecky oklo budiku....
Myslím že ten airbag bude už stejně prošlej. Podívej se na sloupek za řidičem a tam máš trvanlivost airbagu. Já ho tam mám taky a ted budu menit volant za sportovní protože už mám po airbagu.
hh to nemůžeš takhle brát chleba je druhej den taky prošlej a ty ho jíš.... Po uplynutí "trvanlivosti" už za funkci erbegu fiat(bo firma co to tam cpe) neručí,ale to nezn. že ti erbeg nevystřelí
...pořad funkcní je ale už ne na 100%.....
=)
Napsal: 21 led 2007, 19:43
od MVF
jj, to je pravda s těma airbagama, akorát.... takovej detail, pánové.... Víte, že airbag v Cinquecentu je platnej, asi jako nezapojený tlačítko turbo v trabantu? No fakt.. to neni jen můj názor, to je prokázaný a dokonce jsem to i někde četl na stránkách o fiatech, že airbag v cinquecentu vůbec při nehodě nepomáhá, že je to nastejno, jako cinquecenta bez airbagů... fakt... no ale tak... fiat ho tam dával pro lepší pocit.... jako že máte auto s airbagem
(platnym jako budík bez baterky
)
Napsal: 24 led 2007, 14:48
od MVF
Když už tady tak celkově mluvíme o airbagech apod. , nevíte, jak je na tom Cinque s elektrikou? Jako myslím, jak je tam složitá a tak? Zajímá mě totiž, jestli by se do něj dalo doma zapojit několik vychytávek (víc repro, neony, různé osvětlení apod..) Totiž v některých autech je tak vedená elektrika, že si tam člověk skoro nic nezapojí. Jsem z elektrotechnického obvodu, ale na tak složitý auta bych si fakt netroufnul
Napsal: 24 led 2007, 15:25
od MVF
ještě jeden dotaz - vyplatí se na Cinquecento koupit alu 13´ kola, nebo by vypadalo líp se 14´???? Máte s tím nějaké zkušenosti? Jaká velikost se montovala na sporting? Prosím popř. přidejte i foto s vašema 13´ a 14´´
Re: =)
Napsal: 24 led 2007, 17:34
od stifmajstrABARTH
MVF píše:jj, to je pravda s těma airbagama, akorát.... takovej detail, pánové.... Víte, že airbag v Cinquecentu je platnej, asi jako nezapojený tlačítko turbo v trabantu? No fakt.. to neni jen můj názor, to je prokázaný a dokonce jsem to i někde četl na stránkách o fiatech, že airbag v cinquecentu vůbec při nehodě nepomáhá, že je to nastejno, jako cinquecenta bez airbagů... fakt... no ale tak... fiat ho tam dával pro lepší pocit.... jako že máte auto s airbagem
(platnym jako budík bez baterky
)
No nepomuze ti pri narazu ve velkyrychlostu pac se to auto zmuchla....ale pytel se naoukne takze si treba nerozmlatis drzku vo volant
....a ele? je tam riici jednotka..(aspon u 1.1)...ale zapojit repro a neony by urco slo....kdyz budes nejakou řachu muziku tak to chce kapacitator....nevim jak funguje ale dava se tam....
Napsal: 24 led 2007, 17:40
od stifmajstrABARTH
MVF píše:ještě jeden dotaz - vyplatí se na Cinquecento koupit alu 13´ kola, nebo by vypadalo líp se 14´???? Máte s tím nějaké zkušenosti? Jaká velikost se montovala na sporting? Prosím popř. přidejte i foto s vašema 13´ a 14´´
na sportingu jsou 13 ......165 gumy ....newim jak by tam byly 14 normalne asi jo ale az budes mit uto nalozeny bo v zatackach by to pak mohlo skrtat...
...
Napsal: 24 led 2007, 19:01
od MVF
to je pravda, no my totiž chceme konečně koupit nějaký liťáky na Punto (stejnej rozměr kol jako Cinque) tak se ptám. Navíc jsem viděl zrovna před 2 dnama peugeot 405 s 13tkama litejma kolama. Kola moc hezký ale na tom Peugeotu to prostě bylo malý. Vypadalo to jak kolečka z motokáry na Škodovce. Tak to mě docela zděsilo, aby pak taky tak nevypadalo Punto, nebo Cinque, když si člověk koupí normálky 13´ 4*100
Napsal: 25 led 2007, 16:12
od Matesxxx
Já mám na čentu 7 a 8 palců x 14 a gumy 195/45/14 a je to v pohodě. to je to ještě snížený.
Napsal: 25 led 2007, 17:04
od MVF
tak to jo, no já jsem viděl i Cento s 15tkama, ale to už se mi zdálo zase dost. Mysli, že tak ty 13-14 sou ideální. Navíc, tedá ne že bych chtěl vozit nějaký extrémní náklady, nebo víc než tři lidi (včetně mě), ale i tak, když náhodou člověk musí s nákladem říznout zatáčku, tak bych nerad, abych slyšel ten dřecí zvuk, jako jsme to měli u Hyundai Accnet, to byl hnus. Auto dobrý, ale bylo snížený a tak když se pořádně řízla zatáčka, pěkně se nám prošoupávaly podběhy