Stránka 3 z 3
Re: Spojka
Napsal: 08 úno 2019, 19:02
od jojo007
Ako vždy perfektne vysvetlené
Re: Spojka
Napsal: 08 úno 2019, 21:39
od Bravomv
Jen s tím polským hovězím bych trochu brzdil. Pokud někdo jezdí na Vervu - Benzina, tak je to koncern PKN Orlen, a to jsou Poláci.
Re: Spojka
Napsal: 09 úno 2019, 17:57
od martin72
Důležitá jsou aditiva, ty tam odvádí ten podstatný díl práce. Narážka na hovězí, měla spojitost s tím v jakém stavu ten dobytek byl a ne odkud byl. Tudíž v našem případě jde o výtoč z nádrží.
Re: Spojka
Napsal: 18 lis 2019, 10:56
od mara.sula
Dobrý den. Vrátím se k prvnímu přispěvku. Tento problém mám taky , při reklamaci že po sešlápnutí spojky při rozjeté 1čce to trhne s převodovkou a ozve se cvaknutí (snad lamela) napřed řekli že se závada neprojevila a po názorné ukázce přijímacímu technikovi začli teprve hledat. Porovnávali se stejným autem ale nic nenašli . Dělá to jen občas a záleží na době sešlápnutí spojky ( v tahu nebo deceleraci). Naučil jsem se tomu předcházet plynem tak aby otáčky naklesaly tak rychle ( ne meziplyn ale pozvolnější pouštění pedálu) . Moje tipy jsou : špatná palivová mapa pro návrat do volnoběhu když sundáte nohu z plynu , lepení lamely , špatný chod přítlačáku.To vše za předpokladu nezávadné převodovky. Ta 1čka je fakt krátká jak sviňa.Mám možnost porovnání se stejnou motorizací a tam se mě to nepovede aji když se snažím a připadá mě že otáčky klesají pomaleji než u mýho auta.1.4 16V 70kW
Re: Spojka
Napsal: 04 pro 2021, 09:08
od Street
Toto škubání při přeřazování z 1. a na 2. převodový stupeň mě na jinak fajn autě trápilo taky. A čím víc byla jednička v okamžiku přeřazení vytočená, tím to bylo horší. Nezáleželo ani na tom, jestli převodovku roztáčel motor (pod plynem) nebo jen kola (jízdou z velmi prudkého kopce se zařazenou rychlostí zcela bez plynu). Zjistil jsem, že se tomu jevu dá celkem úspěšně předcházet pomalejším sešlápnutím spojky. Moje Tipo (1.4/70 kW r. 2019) je tak prvním z mnoha aut, které jsem kdy řídil, u kterého záleží na rychlosti sešlápnutí spojkového pedálu. Proč tomu tak je, nevím, přeci při „odpojení“ pohonu spojkou (na rozdíl od jeho připojení do prokluzu/záběru) by na nějaké rychlosti provedení nemělo vůbec záležet.