Stránka 3 z 3

Re: Dilema

Napsal: 18 bře 2017, 15:22
od little_boy
zajimavy info, ja jsem o ty problemy s m32 zakop hlavne v souvislosti s GP abarth, asi se spis tuni nez bravy. Plus je tam SS paket kdy se tjet vyzene nekam do oblasti k 300nm. Mas predstavu kolik je u te prevodovky servisni interval kdyz se k tomu clovek chova slusne / bez uprav motoru? Nebo v bravach fungujou bezproblemove?

Re: Dilema

Napsal: 18 bře 2017, 17:58
od martin72
Převodovky m32 a její mutace má Fiat, Alfa a Lančia, ale také Saab. Problémy se objevili ve všech vozech, kde byly montovány a na všech motorech. Proto se do dnes přesně neví, co bylo hlavní příčinou. Jestli špatně navržená převodovka, nebo nekvalitní šarže ložisek či špatná údržba. Někdy se převodovka vysypala už po 40 tisících jiní najeli přes 150 tisíc a to i bez výměny oleje a nic. Obecně doporučovaná výměna při běžném provozu je cca 60 tisíc, při sportovním zacházení klidně každých 20tisíc. Je to hlavně o degradaci oleje zatížením. Opel během doby měnil specifikace oleje, Fiat nikoli. Ten měl od začátku podle typu pláště (množství náplně) specifikovaný olej. Ještě jsem hledal jak je to přesně s těmi převodovkami, tak snad je to takto: převodovka M32 do roku 2009 pro 88kW a 110kW T-jet 2,4l a Tutela Car Matrix, od roku 2010 88kW T-jet a 104kW 1,9l Tutela Transmision Gearforce převodovka C635 (modifikovaná m32). M32 měla převody 3,818; 2,158; 1,475; 1,067; 0,875; 0,744; R 3,545 a stálý byl 4,176. Někde jsem viděl i převody pro tu druhou skříň, tak když je najdu doplním. A tady jsou oplácké mutace http://www.opel-infos.de/getriebe/m32.html

Re: Dilema

Napsal: 27 bře 2017, 13:28
od mrkvak
Mám předmětnou převodovku o Opelu. Aktuálně najeto 87 000, Alfa 159 JTDm 110 kW, rok 2005. A vypadá to, že mě repas nemine. Začínají se ozývat (zřejmě) ložiska.

Re: Dilema

Napsal: 17 kvě 2017, 18:47
od rou31
A ako Ti to turbo odislo? nejake prejavy vopred boli ?