Ahoj, tročku vám zamotám hlavu. Zdá se, že se tu našel někdo, kdo by tomu mohl pochopit.
Mám T-jet 88kw a LPG BRC už 3,5let. Najeto mělo auto 68tis, předelal jsem ho na LPG a teď má 137.
Jen podotknu, pokud máš špatně seřízený plyn, hodně ujeté adaptace a odpojíš baterku, vymažeš RJ, natankuješ kvalitní benzín, stejně budeš startovat špatně, pokud plynovou mapu nenapodobíš benzínovou na co největší možnou hranici a na benzín můžeš najezdit tisíce kilometrů.
Abych toho neměl málo, já jsem na plyn najezdil tisíc km, plus mínus, auto přestalo startovat, i když jsem měl půlku nádrže benzínu, i když byly adaptace v cajku. Natankoval jsem 10litrů benzínu, auto začalo startovat na dalších asi tisíc km. Asi vyřešeno emulátorem.
Mě se třeba mapy strašně rozjíždí. Benzín se mi překrývá s plynem ale na konci ne.Tj v zátěži, protože jakmile se mi dostanou hodnoty do plusu, přestanu okamžítě startovat a i kdybych tam dal Vervu 150oktanů tak stejně nenastartuje, protože mu tam prostě neteče benzín. Na 10pokus už asi ano.
Takže auto mi jezdí na chudší směs, ráno je bohatší a auto startuje.Jestli se nepletu.
Doba vstřiku: na benzín je doba vstřiku na volnoběh cca 2,75, po 3minutách to spadne 1,85 plus mínus a drží se.
Pokud nastavím na plynu TON vstrik min 2,75, auto nestartuje, opět mu jde málo benzínu. Nastavím 1,85, auto začne startovat.
Bohužel, když mám v zátěži rozjeté mapy, v létě co týden mažu adaptae, abych startoval jednou. Téměř nemůžu jezdit s klimou. Ať se mi mapy na benzín, plyn úplně překrývají a jezdím třeba 2-3dny na benzín, dostanou se hodnoty přes Fiatecuscan do plusu, např 0,3 a nenastartuju líp jak na 3x. Zapnu plyn, zapnu klimu, hodnoty jdou do mínusu, více benzínu, startuju, jenže pak to ujede, je to mínus 3,něco a už zas nestartuju.
Takže pro mě je ideální provoz v zimě, kdy mám v zátěží plyn nad benzínem a hodnoty se nějak nerozjíždí.
Plynař mi toto nikdy nevěřil, já nevím, kam s tím zajet, kdo děla Fiat a BRC, takže jsem pořídil diagnostiky a mapy si upravuju tak, aby to startovalo a jezdilo.
Všechno je způsobené tlakem, MAPem , dobou vtřiku atd... Fiat a LPG je neřešitelný problém. Malé náklady na dopravu, daň se startama.