filtr jsem menil,zkousel jsem snad uz vsechno,nicmene jsem po puldennim laborovanim dneska nad talianem vyzral jo,a teorie cerna svicka=bohata smes je blbost.vim,ze to popira vsechno co o autech vime,ale je to takGraun píše:Vzduchovy filtr si menil? V jakem stavu jsou svicky, jsou cerne i po vymene? Ono kdyz pridas a jde tam moc paliva a malo vzduchu, smes je prilis bohata a pak jsou ty svicky prave cerne.drroman píše:cus,uz jste na neco prisli?mam ten samy problem na mk2a z roku 99.v utery ho vezu k doktorovi,protoze uz si nevim rady svicky kabely ,na diagnostice nic pri prudsim pridani se udusi
Jeste bych doporucil dat cistic vstrikovacich trysek do plne nadrze (napr. STP Injector Cleaner - pripravek za cca 130-150Kc).
HELP - Dusící se motor
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: HELP - Dusící se motor
- Reklama
Re: HELP - Dusící se motor
Muzes osvetlit vice, at se vsichni poucime? Budu rad, kdyz mne presvedcis, ze se pletu a take, ze se neco noveho dozvim. Tak jak to jedrroman píše:jo,a teorie cerna svicka=bohata smes je blbost.vim,ze to popira vsechno co o autech vime,ale je to tak
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: HELP - Dusící se motor
talian se choval tak,ze po pridani plynu se dusil a nechtelo se mu do otacek,volnobeh normalne drzel a ve vyssich otackach byl taky ok svicky cerne jak moje myslenky .logicky jsem hledal pricinu v elektice coz byla zakladni chyba.vsechno je v benzinu byl slaby tlak paliva v systemu.konkretne je treba vytahnout palivove cerpadlo,rozebrat ho a v miste kde prechazi samotna pumpa do toho telesa je tesneni ktere bylo praskle a benzin misto aby tlakoval potrubi tak tekl castecne z5 do nadrze takze misto bohate smesi tam bylo malo benalu po pretesneni je to ok.
Re: HELP - Dusící se motor
Na ten tlak paliva by si prisel taky (nebo v servise), kdyz by jej zmerili na liste. Ja si vsak nemyslim, ze by ta teorie s cernymi svickami a bohatou smesi byla rozporuplna. Ono RJ se snazi dosahnout optimalni smesi (lambda =1, coz je 14,7 vzduchu k 1 dilu paliva). Kdyz vsak dochazi k tomu, ze nektera z podminek rizeni neni dosazena (hodnoty z cidel, mnozstvi paliva, vzduchu) pak dojde k vypadkum v systemu a RJ prechazi do nouzoveho rezimu. Rozumime si?
Jeste dotaz. Lambda sonda je v poradku? Mam stejny motor jako Ty, i rok a musel jsem LS menit (bylo tam najeto 115tis km). Prave z duvodu cukani a vyssi spotreby.
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t=10027
Jeste dotaz. Lambda sonda je v poradku? Mam stejny motor jako Ty, i rok a musel jsem LS menit (bylo tam najeto 115tis km). Prave z duvodu cukani a vyssi spotreby.
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t=10027
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: HELP - Dusící se motor
vsak jsem to psal s usmevem,myslel jsem to v legraci lambada je ok tanci jak ma jen tak pro zajimavost,volal jsem kolegovi ktery mel podobny problem a co myslis?? tak jo reknu ti to....necuka!!! asi to bude konstrukcni vada ta gumicka byla totalne tvrda a praskla netvrdim,ze to je patent na kazde cukajici punto,ale melo by se to vzit v potaz,protoze to cukani se projevuje jako klasicka el.zavada a spousta lidi tady nevi co s tim.
Re: HELP - Dusící se motor
OK v tom mas pravdu, ale jak jsem psal, tento problem odhalis promerenim tlaku paliva (na listu namontujes tlakomer). Nemel jsem to rozdelane jeste u Punta, ale mel by tam byt pouzity bud NBR nebo HNBR material, ktery ma dobrou odolnost vuci palivu (nebotna ani nemeni prilis sve mechanicke vlastnosti). Co tam je ve skutecnosti, to si nejsem jisty.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: HELP - Dusící se motor
no,soudruzi taliani udelali nejakou chybu
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
A dá se to těsnění samotné koupit a nebo se musí k vůli tomu koupit komplet čerpadlo?
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: HELP - Dusící se motor
ja mam 2x cerpadlo na predaj nemas fotku ktore to je tesnenie?
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
Tak a je to tu znova.Trochu se oteplilo a už se zase dusí v malejch otáčkách.Diagnostika v pořádku.Svíčky,kabely O.K. akorát mam takovuhle lambdu.To asi neni v pořádku co?
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: HELP - Dusící se motor
Píses diagnostika poradku.Dival jsi se na live data? Kolik ti ukazovalo cidlo teploty vzduchu,podtlaku a teploty vody pri volnobehu a zahratem motoru.
Radek
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
Tak hodnoty tam nějaký byly,i teplota motoru se zvyšovala,teplota nasávacího vzduchu byla si 15°C a lambda taky něco ukazovala,ale přesný údaje nevim,protože se v tom tolik nevyznam.Ale bylo to bez chyb
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: HELP - Dusící se motor
Ty mas 1.2 44kW jednobod ze?Ten signal od podtlaku nevis?
Ono to neukazuje chybu pokud je to v toleranci.Ja jsem uz videl i cidlo teploty vzduchu ukazujici krasnou teplotu -20°C a bylo leto a jednotka vesele zadnou chybu neukazovala.Sice tato teplota neni pro tento druh vstriku to hlavni,ale prece jen se podili na vypoctech mnozstvi vzduchu.
Cidlo ktere je dulezite pro nastaveni delky vstriku je cidlo podtlaku.Z neho se pred startem urci hodnota atmosferickeho tlaku a pak pri provozu motoru podtlaku v sani.Z techto hodnot a uhlove rychlosti motoru se pak pocita hodnota podle ktere se vybira delka vstriku z map.Tato delka se pak koriguje na teplotu sani a lamdbu.Takze elektricka strategie je celkem jasna a pruhledna co vse hlavne ovlivni delku vstriku.
Druha vec a tim by jsi mel zacit je dodavka paliva.Je treba zmerit tlak paliva v systemu hodnota dulezita pro tebe je 1-1.2Baru.V te toleranci by se mel tlak pohybovat.Pokud ne tak tlakomerem primo uzavri vstup benzinu do vstrikovaci jednotky a zmer vytlak cerpadla.Tady by mela byt hodnota 2.5 Baru.Pokud se ti zastavi na hodnote nizsi nez 1.6Baru vymen cerpadlo nebo filtr.Budeli hodnota v poradku tak je treba zkouknout regulator tlaku paliva na telese vstriku.
Pokud jsi vse delal tak posli hodnoty popremyslime dale.
Ono to neukazuje chybu pokud je to v toleranci.Ja jsem uz videl i cidlo teploty vzduchu ukazujici krasnou teplotu -20°C a bylo leto a jednotka vesele zadnou chybu neukazovala.Sice tato teplota neni pro tento druh vstriku to hlavni,ale prece jen se podili na vypoctech mnozstvi vzduchu.
Cidlo ktere je dulezite pro nastaveni delky vstriku je cidlo podtlaku.Z neho se pred startem urci hodnota atmosferickeho tlaku a pak pri provozu motoru podtlaku v sani.Z techto hodnot a uhlove rychlosti motoru se pak pocita hodnota podle ktere se vybira delka vstriku z map.Tato delka se pak koriguje na teplotu sani a lamdbu.Takze elektricka strategie je celkem jasna a pruhledna co vse hlavne ovlivni delku vstriku.
Druha vec a tim by jsi mel zacit je dodavka paliva.Je treba zmerit tlak paliva v systemu hodnota dulezita pro tebe je 1-1.2Baru.V te toleranci by se mel tlak pohybovat.Pokud ne tak tlakomerem primo uzavri vstup benzinu do vstrikovaci jednotky a zmer vytlak cerpadla.Tady by mela byt hodnota 2.5 Baru.Pokud se ti zastavi na hodnote nizsi nez 1.6Baru vymen cerpadlo nebo filtr.Budeli hodnota v poradku tak je treba zkouknout regulator tlaku paliva na telese vstriku.
Pokud jsi vse delal tak posli hodnoty popremyslime dale.
Radek
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
No to je docela zajímavý počteníčko.A ten tlakoměr nan napojit zhruba kam abych naměřil tlak v systemu?Někam k přívodu paliva do vstřikovače?Nebo ještě před bedýnkou s aktivnim uhlim?Může bejt třeba chyba v tom aktivnim uhlí,třeba nějak přicpaný nebo něco?
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: HELP - Dusící se motor
Uff ted jsi mne dostal hmmm.
Tak prosim za 1 napis mi ten motor at to popisuji presne.
Takze budu dale predpokladat ze mas 1.2 jednobod.
Pripojeni toho tlakomeru jsem ti psal vyse.Je treba odpojit hadicku privodu benzinu od nadrze do vstrikovaci jednotky.Prikladam obrazek
To aktivni uhli je tam na regeneraci vyparu.Tak by jsi toho moc nenameril.Funguje to tak ze jednotka ventil 6 za urcitych podminek otevira a vypary jsou podtlakem vtahovany do sani.
Co se tyky tveho dotazu muzeli byt chyba v tom aktivnim uhli.No teoreticky muze ale projevovala by se chudou smesi a ne bohatou.
Tak prosim za 1 napis mi ten motor at to popisuji presne.
Takze budu dale predpokladat ze mas 1.2 jednobod.
Pripojeni toho tlakomeru jsem ti psal vyse.Je treba odpojit hadicku privodu benzinu od nadrze do vstrikovaci jednotky.Prikladam obrazek
To aktivni uhli je tam na regeneraci vyparu.Tak by jsi toho moc nenameril.Funguje to tak ze jednotka ventil 6 za urcitych podminek otevira a vypary jsou podtlakem vtahovany do sani.
Co se tyky tveho dotazu muzeli byt chyba v tom aktivnim uhli.No teoreticky muze ale projevovala by se chudou smesi a ne bohatou.
Radek